שערוריה: מאות נוסעים חיכו בירושלים בקור מקפיא של 0 מעלות

מאות תושבים ממודיעין עילית המתינו שעה שלימה תחת קור של 0 מעלות בירושלים לאוטובוסים של חברת סופרבוס שסירבו לעצור בתחנות עקב העומס | במקביל החברה שהפסידה בערעור, תערער לבג"ץ.

בקור מקפיא עצמות של אפס מעלות המתינו הערב (חמישי) מאות תושבים ממודיעין עילית בתחנות האוטובוסים בשכונת רמות ובתחנות לאורך שד' גולדה מאיר בירושלים, אך לשווא, האוטובוסים פשוט לא הגיעו לתחנה, ואלו שהגיעו היו עמוסים לעייפה ולא עצרו.

קרא עוד:

[postim]

התושבים כך מספרים, המתינו במשך שעה שלימה בקור מקפיא לאוטובוסים, אך האוטובוסים היו עמוסים לעייפה וחלפו על פניהם , "עמדנו עם פעוטות שקפאו מקור – אך בסופרבוס לא הגיבו, רק בתום שעה של סיוט, הגיעו האוטובוסים המיוחלים". אמרו לנו נוסעים.

כתב JDN המתין יחד עם למעלה מ-70 נוסעים בתחנת האוטובוס בשד' גולדה מאיר, בין הממתינים היו פעוטות רבים ואימהות שרעדו מקור אך ללא הועיל. במשך שעה וחצי (!) המתנו לאוטובוסים אך אף אוטובוס לא עצר, כל האוטובוסים היו מלאים עד אפס מקום.

רק לאחר עשרות שיחות שביצענו למוקד החברה הואילו בטובם לשלוח אוטובוס ריק שאסף את הממתינים הרבים.

השבוע כך מתברר חברת סופרבוס הפסידה בערעור שהגישה למשרד התחבורה כנגד זכייתה של חברת קווים במרכז של איזור מודיעין עילית, עוד נודע כי בסופרבוס מתכוונים להגיש ערעור על החלטה לבג"ץ שיוגש בימים הקרובים.

מחברת סופרבוס נמסר בתגובה: "החברה העמידה לרשות הנוסעים עשרות נהגים ששהו בבית מלון לצורך מתן שירות יעיל, לצערנו נוסעים רבים נתקעו בקור בשל מנהל תלמוד תורה בקריית ספר שניצל את שירותי החברה על חשבון התושבים במקום להזמין אוטובוסים פרטים".

2 תגובות

לא הבנתי את תשובת החברה. כלומר: מנהל ת"ת אסף את כל תלמידיו והעלה אותם בקוים ציבוריים לירושלים וחזרה ממנה? אם אכן כך הוא מדובר במנהל חסר מחשבה !! ובכל מקרה- לא נותנים לציבור להמתין כך בקור. פיתרון בזק צריך להימצא במיידי ואח"כ תובעים את מי שצריך.

זו לא תשובה זאת התחמקות אלגנטית.
הן מנהל החידר לא גנב את האוטובוסים היה עליו לקבל אישור לכך, הלא כן? מי זה שאישר זאת?

ועוד-
למה סופרבוס חושבת שעליה להגיש ערעור בדבר אי זכאותה במכרז?
מגיע לה בכלל להישאר כאן יום נוסף? התנהלות מבישה מתחילת הדרך ועד כה לא ראויה להמשך כלל.
זלזול מופגן בתושבים ואי עמידה בלוחות הזמנים ועוד מרעין בישין.

המוטו של סופרבוס- אנו עושים מה שנוח לנו ומשתלם כספית!!!
התושבים? משתמשי השירות? מה לנו ולהם????

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *