ליברמן לדרעי: "נפגעתי מתשדיר הגיור"

המלחמה בין דרעי לליברמן עולה שלב: ליברמן בחר להשפיל את דרעי על גבי הפייסבוק וכתב "אני נפגעתי מהתשדיר של הגיור" | הבוקר אישר אלי ישי כי הוא ושאר בכירי המפלגה צפו בסרטון לפני ששודר ונתנו את אישורם.

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
"המשך אפליה ופגיעה מכוונת במגזר החרדי": התגובות לתוכנית האטומה
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו

העימות בין ליברמן לדרעי:  על גבי הפייסבוק כתב הבוקר ליברמן לדרעי: "קריאתך הפומבית אמש לראש הממשלה לנהל משא ומתן ולהגיע להסכמות קואליציוניות עוד לפני הבחירות, היא דווקא הכנת הקרקע מצידכם לחבירה לאחר הבחירות לבלוק חוסם יחד עם שלי יחימוביץ' ושאר מפלגות השמאל.

קרא עוד:

[postim]

במשדר 'פגוש את העיתונות' אמר אריה דרעי כי אינו מתנצל על תשדיר כוכבית גיור, וכי מדובר בתשדיר המעביר את המסר אותו מבקשת המפלגה להעביר.

התגובה לא איחרה לבוא: ליברמן הגיב בהשפלה באמצעות עמוד הפייסבוק. הבוקר הוא פנה לידידו אריה דרעי בפנייה אישית , "בדרך כלל איננו נוהגים לנהל שיחות בהתכתבויות ובוודאי שלא מעל דפי הפייסבוק, אך לאחר ששמעתי אותך בכמה ראיונות בשבועות האחרונים, מתייחס אלי ול'ישראל ביתנו' בהקשר למערכת הבחירות והרכבת הקואליציה העתידית, עם דגש על סוגיות הגיור וברית הזוגיות, אני חייב להעמיד דברים על דיוקם", כתב ליברמן.

"קודם כל כי חשוב לי להזכיר אותם לך, ואני עושה זאת במכתב גלוי שחשוב שגם הציבור הרחב יידע את אותם הדברים: אתחיל בכך שאני גאה בפעולות שמפלגתי מובילה לאורך השנים על-מנת להביא לקירוב ולאחדות בעם ישראל באמצעות סיוע בפתרון בעייתם של אנשים מזרע ישראל והפיכתם לחלק אינטגרלי מעם ישראל, לפי ההלכה וחוקי היהדות. אתה יודע ש'ישראל ביתנו' מעולם לא הייתה מפלגה כמו 'שינוי'. אנחנו לא נגד היהדות אלא להיפך, אנו בעד יהדות, יהדות אמיתית, יהדות בלי עסקנות, בלי מאכערים ובלי מתווכים. שהרי אני והציבור שאני מייצג באנו לכאן כי אנו יהודים שרוצים לחיות במדינה יהודית.

"חוק הגיור שאותו הובילה 'ישראל ביתנו', ממשיך ליברמן ומתייחס לתשדיר כוכבית גיור, "אותו חוק שאליו התייחסת בראיונותיך ושלצערי לא מנעת גם את התשדיר המבזה בעניינו, אותו חוק נוסח יחד עם הראשון לציון, הרב הראשי הספרדי לישראל שלמה משה עמאר, נשיא בית הדין הרבני הגדול. את חתימתו של הרב עמאר על נוסח החוק שהבאנו ניתן לראות כאן בתמונה. גם הרב עובדיה יוסף, כפי שאתה ודאי יודע, נתן את ברכתו לחוק ולח"כ דוד רותם שחוקק אותו".

והוא ממשיך בפנייה אישית, "אריה ידידי, אני וחבריי לא פוסלים אף אדם או מפלגה מלשבת בממשלה בגלל מי שהם ובוודאי לא אותך ואת חבריך. כשם שאני אוהב לשבת איתך לשיחה נעימה ומפרה כך אין לי כל בעיה לשבת איתך ועם חבריך בממשלה, ועשינו כך גם בעבר. אך אינני יכול שלא לכעוס על תשדיר התעמולה, שאני מרשה לעצמי לקרוא לו 'סרט הזוועה' שהכנתם, שפגע בכבודם וברגשותיהם של רבים רבים, מציבור העולים ומהציבור הרחב שנפגעו בשמם".

ליברמן מסכם בניתוח פוליטי ועצה: "מעבר לכך, ואם כבר אנו מתכתבים בצורה פתוחה, אני חייב לומר לך, כפוליטיקאי ותיק אחד לעמיתו, שלא יכולתי שלא להתרשם שקריאתך הפומבית אמש לראש הממשלה לנהל משא ומתן ולהגיע להסכמות קואליציוניות עוד לפני הבחירות, היא דווקא הכנת הקרקע מצידכם לחבירה לאחר הבחירות לבלוק חוסם יחד עם שלי יחימוביץ' ושאר מפלגות השמאל. קריאתך הפומבית היא הכנת האליבי להליכה נגד ראש הממשלה, שכביכול לא ענה לכם, ונגד המחנה הלאומי. אבל אתה הרי יודע היטב שאף מועמד לראשות הממשלה לא ינהל משא ומתן קואליציוני בטרם נבחר".

דרעי לא נותר חייב ובתגובה למכתב: "איווט ידידי, עזוב אותך מסיפורים וספינים, הרי את הממשלה ב-2009 סגרת עם נתניהו עוד לפני הבחירות. גם נתניהו סגר אז עם ש"ס לפני הבחירות. אתה בטח קורא את העיתונים, כמוני, עם כל הכותרות על ממשלת מרכז-שמאל שאתם מעדיפים להקים עם לבני ולפיד. אז אני שוב קורא לך, בוא נשלב ידיים ונסכים על קווי היסוד של הממשלה הבאה.

בתוך כך, העימות בין ישי לדרעי גובר. בראיון למשדר "נכון להבוקר" בגלי צה"ל הצדיק ישי את נתניהו ואמר כי הוא אינו קורא ולא קרא בעבר לאיש לפני הבחירות וכי הוא יעשה זאת לאחריהן כנהוג, וציין כי הוא מעריך ברמת ודאות גבוהה שנתניהו יצרף את ש"ס לקואליציה. בכך עקץ במרומז את הקריאה של דרעי.

לדברי ישי, השותפות בינו לבין נתניהו טבעית והיחסים ביניהם טובים. במהלך הראיון אישר כי הוא ושאר בכירי המפלגה צפו בסרטון 'כוכבית גיור' בטרם שודר ואישרו אותו.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ואנחנו נפגענו מהפרסומת של ליברמן ברוסיה!!!

די לצביעות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture