בבית שמש שואלים: איך אומרים 'יהדות התורה' באנגלית

ברמת בית שמש מתמודדים בשאלה: איך אומרים 'יהדות התורה' באנגלית | לראשונה, 'קול קורא' בשפה האנגלית מטעם רבני שכונת רמת בית שמש

בית שמש ובמיוחד 'רמת בית שמש' היא קצת שונה מהשכונות החרדיות הקלאסיות שאנחנו מכירים, ובמילים אחרות 'רמת בית שמש היא לא רמת אלחנן', יש כאן קהילות של בני תורה, קהילות חשובות ביותר, אבל יש ברמת בית שמש גם קהילות של יהודים יקרים שעלו מארה"ב ואירופה בכדי להקים את ביתם בארץ הקודש.

קרא עוד:

[postim]

בקרב תושבים אלו ההגדרות הברורות שהציבור החרדי הישראלי מכירים מקבלים גוון שונה, והכי חשוב שאין להם את המסורת כמו שיש לציבור החרדי ברץ מבית אבא שמצביעים ג' בכל בחירות, ולכן יש ברמת בית שמש עבודה אמיתית, להסביר לציבור הזה את החשיבות של ההצבעה לרשימת יהדו"ת, ואת החשיבות של ההתגייסות למען שמירת ערכי התורה.

זו עבודה וזה אתגר אמיתי, וב"ה שיש גם אברכים רבים שמכירים את השפה ואת הסגנון והם מצליחים להדביק את כולם להצביע ג' בבחירות הקרובות לכנסת, ולצרף גם קהלים אלו למעגל ההצבעה של יהדות התורה.

אחד הדברים המעניינים שנעשה ברמת בית שמש, הוא 'קול קורא' מרבני רמת בית שמש, המכתב כולו נכתב על טהרת השפה האנגלית, ומביא בפני הציבור דברי האנגלית את חשיבות ההצבעה בבחירות הקרובות למען רשימת יהדות התורה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו