תוצאות סקר TGI נחשפות: המבשר עקף את בקהילה, יתד ממשיך לשמור על הבכורה | 'קול ברמה' נסק ועלה ל27% אחוז החינמונים בצניחה.

יום הדין של העיתונות הכתובה הגיע ובחדרי משרדי הפרסום כבר נפוצו שמועות על תוצאות הסקר שביצעה חברת TGI. החברה פרסמה היום (שלישי) את נתוני החשיפה של המדיה החרדית והממצאים מפתיעים: 'המבשר החל לעלות קמעה והוא' עוקף את 'בקהילה' שצנח בסופי שבוע.

קרא עוד:

[postim]

לעומת זאת, הממצאים ברדיו החרדי מפתיעים אף הם ו'קול ברמה' נסק משמעותית על פני 'רדיו קול חי'.

למרות התחרות הרבה בשוק, 'יתד נאמן' ממשיך לשמור על מעמדו בקרב היומונים. העיתון מוביל על שני מתחריו בפער ניכר עם 41% זאת בשל המהדורה החינמית בימי שלישי. עם זאת, יתד רשם ירידה של 2.5%. 'המודיע' רשם עלייה קלה והוא עומד על 20.3%, 'המבשר' רשם גידול משמעותי יותר, 12.9%. ובכך עקף את 'בקהילה'.

שבועון 'משפחה' היוצא לאור בסוף השבוע רשם עליה משמעותית עם 24.2% חשיפה, יתד נאמן עם 23.6%, 'המודיע' מקום שלישי עם 20%, המבשר עם 10.9%, שניהם רשמו עליה קלה. בקהילה לעומת זאת מאבד גובה באופן משמעותי, והוא צונח מ-12.2% ל-9.9% בלבד. מדובר בשפל של כל הזמנים עבור השבועון .

יום ליום מזנק מ-6% ל-7.9%, ואילו 'שעה טובה' שכבר כמעט לא נראה עולה לראשונה: מ-3% חשיפה ל-3.7%.

בגזרת החינמונים המצב גרוע אף יותר, רשת קו עיתונות משלמת מחיר כבד לאחר שמספר אנשי צוות בכירים נטשו אותם במהלך השנה האחרונה והיא יורדת מ-28.4% ל-27.4%, המצב במרכז העניינים לא יותר טוב כאשר העיתון צונח מ-25.9% ל-22.9% בלבד.

כאמור, ההישג הגדול הוא של ערוצי הרדיו כאשר קול ברמה נוסק מ-23.1% ל-27%, ואילו קול חי עם -20.5%.
יש לציין כי עיתון הפלס לא נסקר במהלך הסקר והוא צפוי להיסקר בסקר הבא של TGI.