אליך יאיר לפיד | רעיונות לחוקים חדשים

בימים אלו שצוותי המשא ומתן מהמפלגות השונות פועלים להרכיב את הממשלה, פונה גולש JDN ליו"ר הסיעה השניה בגודלה, יאיר לפיד ומנסה לסייע לו במספר הצעות חוק שאותם יוכל להגיש במהלך כהונתו כח"כ מן המניין בכנסת ה-19.

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

אחד הגולשים באתר שלח לנו במייל האדום הצעות חוק שנועדו ליו"ר סיעת 'יש עתיד', יאיר לפיד. הגולש כתב שהצעותיו מגיעות לאחר ששמע את נאומו של לפיד בכנסת ומדבריו הוא הבין כי לפיד עתיד לחוקק מספר חוקים כדי להגיע למטרות אליהם הוא שואף. להלן דברי הגולש, לא נגענו.

קרא עוד:

[postim]

תודה מר יא(ה)יר לפיד.

אבקש אם תוכל להעלות מספר חוקים חדשים:

א) דוקטורט: כנראה מר ד"ר, פרופ' לפיד אינו יודע חשבון של %, לשיטתו 18 מנדטים של היהדות החרדית ועוד 5 מנדטים של ישיבות ההסדר הר מוריה וכו' מהווים רק 10 אחוזים מהמדינה, אך כמדומני שכל פרופ' יודע שהוא קרוב ל- 20% אחוזים מהמדינה מלבד בני העדה החרדית, ולהבדיל אלף אלפי הבדלות מלבד הערבים שגם כן אינם מוכנים לשרת.

לכן ראוי לחוקק "חוק לפיד" שאומר, כי מי שקיבל 'תואר במרמה' לא יוכל לכהן כחבר כנסת, כדי שלא יוליך שולל כל המדינה.

—-

ב) שוויון בנטל "היכן הכסף": לפי המפורט בנאומך, יש הרבה תיקים שנפתחו במשטרה בגלל חינוך מקולקל שהוביל שהתלמידים יתעמרו במוריהם. כידוע, כל תיק עולה עבור המדינה לפחות אלף ש"ח ויותר. ואז ניצבת השאלה "היכן הכסף?" האם יש לנו עודפי תקציב לטפל במושחתים למיניהם, לפתוח תיקים ובתי סוהר עד אין קץ?

לכן ראוי לחוקק "חוק לפיד 2" שאומר, ש'כל מוסד' שיש בו תלמידים המכים את מוריהם ייסגר לאלתר לחלוטין.

—-

ג) צמצום 'פערים': לפי נאומו של מר לפיד אתמול (שני), הבנתי ממנו שהוא עובד בשביל לצמצם את הפערים בין המגזרים של המדינה, ולכן הוא מעוניין שנשרת בצבא. דא עקא שהוא מודה שכואב לו המצב שבמוסדות חילוניים לא לומדים 'תלמוד', מסתבר שגם הבחורים החרדים רוצים קצת 'אקשן' (בפרט כעת בימי השמחה של חודש אדר), ולא היה איכפת להם לחסל פה ושם כמה 'חבר'ה' של הטרור, אחת לשנתיים בעת 'מבצע כזה או אחר' ולאחר מכן לחזור אל הגמרא. אלא שלצערינו הבחורים שלנו לא נוח להם להימצא ליד 'בורים' שאינם יודעים 'צורת אות' ואינם מכירים מילה בתלמוד.

לכן ראוי לחוקק "חוק לפיד 3" שאומר, שבמשך השנתיים הבאות, ילמדו בכל מוסד ממלכתי את ה'תלמוד' במשך כשעה 'בכל יום', ואחר שנתיים יבחון משרד הדתות את התלמידים. והיה אם 80% מן התלמידים יוכיחו את השגיהם, או אז יוודע הדבר ש'מר לפיד' אכן מצליח ומצמצם פערים 'בתוך הציבור שלו', ונוכל לדון שוב אולי אנו מוכנים להצטרף לצבא.

—-

ד) העם אמר את דברו: לצערינו, איש מכובד כמו מר לפיד עדיין מטופל בשכרותו, והיין מדבר מתוך גרונו, אויה לי, 'אוי לך ארץ שמלך נער, או באידיש "נאר".

'הרב מוזס' כואב את כאב החינוך הקלוקל, ואומר שמדובר במדינה שהנוער משתכר ומושחת. אך לצערי שכח הרב מוזס לציין למר לפיד וחבריו ש'העם' שאמר את דברו בתל אביב, הוא אותו 'נוער שוליים' ששותה בלילה בבתי הקפה ומושחת עד היסוד, ולמחרת – הנוער הזה מתעמר בהוריו ומכה את מוריו, [טוב עשה 'הרב אייכלר' שהרגיע אותנו, כאשר עשה חשבון פשוט ש'העם הזה' פוחת והולך, שהרי בבחירות הקודמות היה לקדימה 29 מנדטים, ותודה לקל ית' כיום יש להם רק 19 מנדטים – יש עתיד].

לכן ראוי לחוקק "חוק לפיד 4", שכל ילד ש'הורשע' בהכאה או בשכרות וכיו"ב, יישלל ממנו זכות הבחירה לכנסת, "אין אנו יכולים להרשות שילדים שלא קיבלו חינוך הגון דווקא הם ייבחרו את עתידם של חברי הכנסת ואת עתידה של המדינה", וחברי כנסת הללו עוד יתגאו שה'עם' בחר בהם. אוי לנו מבחירה כזאת.

יש צורך בדחיפות לבצע "שינוי שיטת ממשל". הרצחת וגם ירשת? חינכת בנים משחיתים המכים את המורים ומורשעים בפלילים – ודווקא הם אלו שיחליטו על עתיד המדינה?

לסיום כותב הגולש, תודה לך הרב מוזס ולהבדיל מר יאיר (שיזכה לתשובה שלימה) – פעם נוספת. ד' יהיה בעזריכם שתזכו אתם וכל חברכם לקדש שם שמים, וגם אתה ר' יאיר תזכה לתשובה שלימה וללכת בדרך ישראל סבא, כמאמרה של ברוריא "יתמו חטאים כתיב, ולא חוטאים". ונזכה להרמת קרן התורה ויקויים וכל קרני רשעים אגדע תרוממנה קרנות צדיק, ובא לציון גואל אמן.

אבקש להעלות את החוקים כמה שיותר מהר!!! יאיר, זכור שהבטחת לנו להקשיב גם כשתהיה "גדול" (ח"כ), זכור ואל תשכח.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יפה מאד רק חבל שזה לא מקבל פרסום בעיתונות הכללית

כל מילה בסלע

מאד יפה

תעזבו אותכם מכל השטויות אין שונא דת יותר גדול מביבי נתניהו בכל הקדנציות שלו היה רע לחרדים נתן לנו תפקידים טובים ודפק מהצד בלי סוף
וגם באחרונה כשביקשו ממנו יומיים לפני פורים תשע"ב להאריך מחדש את חוק טל שמהחוקי יסוד של טל שאם רוצים להאריך את ההסדר חייבים לעשות את זה חצי שנה לפני שפג תקפו ושבוע אחרי פורים נגמר החצי שנה לפני ונתניהו לא נתן להאריך את זה עוד לפני שהתקשורת והשמאל עלו על זה היו יכולים לפטור הכל בשקט וברוגע, ונתניהו לא רצה בגלל שעוד מעט הולך לרוץ עוד פעם לראשות הממשלה ורצה שהחרדים יהיו בלחץ בנושא הגיוס וככה יוכל להחזיק אותם בקואליציה גם בלי שום תפקידים רק הנושא הגיוס יסדר להם ככה חשב נתניהו ובגלל זה לא האריך את חוק טל בזמן אבל בסוף זה התדרדר שהוא לא יכול לחדש חוק כמו טל אפילו החרדים יוותרו על כל התפקידים לא יוכל להחזיק אותם בממשלה בגלל הגיוס

רק לא ביבי
כל המיצר לישראל נעשה ראש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture