ישי: תוקם ממשלה ללא חרדים | בנט: אספוג בשמחה את כל המתקפות

ישי קובע בפייסבוק: הממשלה שתוקם תהיה ללא החרדים, תוקף את לפיד: הדרת החרדים הפכה עבורו לערך מקודש, ועל בנט: בנט אולי מנצח בקרב - אבל יפסיד במלחמה | בנט בתגובה: אספוג בשמחה את כל המתקפות. לא אכנס לממשלה בלי לפיד

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
"המשך אפליה ופגיעה מכוונת במגזר החרדי": התגובות לתוכנית האטומה
התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית

המערכת הפוליטית גועשת ורועשת בעקבות הביקורת שהעביר הערב (מוצ"ש), ראש הממשלה נתניהו על הבית היהודי שמחרימים את המפלגות החרדיות.

קרא עוד:

[postim]

כפי שפרסמנו נתניהו תקף את הבית יהודי במרומז, "אנחנו כיהודים סבלנו מחרמות כאשר מחרימים סחורות של המתיישבים ביהודה ושומרון, אנחנו מזדעקים ובצדק. מי שצריך להבין את זה יותר טוב מכולם זה ציבור המתיישבים ביהודה ושומרון, שעוברים חרמות יום-יומיות".

בתגובה כתב ישי בפיסבוק: בכוונת רובהו הפוליטי של לפיד אין ולא הייתה כוונה להטיב עם מעמד הביניים, הסטודנטים ועוד. הוא גייס את יכולת הכתיבה, ההגשה והרטוריקה שלו למטרה אחת בלבד – הוצאת החרדים אל מחוץ לממשלה, אל מחוץ לחברה הישראלית". כתב ישי.

"הוא לא הפנים שאיננו קבוצה לצד האוכלוסייה הישראלית- אנחנו חלק ממנה. הדרת החרדים הפכה עבורו לערך מקודש".

השנאה של לפיד כלפינו חזקה יותר מהאהבה של בנט לחלקי ארץ ישראל השונים והדאגה להתיישבות, שאם לא כן, היה יודע שמחיר חבירתו ללפיד, הוא מחיר יקר עבור המתיישבים ביו"ש. השותפות בין השניים, ביום המחר, בסיום מופע היחצנות של לפיד להוצאת החרדים, תפגע במחנה אשר חרט על דגלו שלא תהיה התנתקות נוספת, המחנה שמבין שבטחון קודם לשלום. בנט אולי מנצח בקרב – אבל יפסיד במלחמה.

ישי ממשיל וכותב בדף הפייסבוק: "הבית היהודי מכרו את נשמתם- את דיגלם- את עתיד ההתיישבות. בימים הקרובים, יקבע סופית הרכב הממשלה ללא חרדים ומה שייקבע עוד באותו היום – יהיה עתיד ההתיישבות. הפרחים לבנט, בנט הקריב את עתיד ההתיישבות על מזבח שנאת החרדים. נער הייתי וגם זקנתי- שנותיי בפוליטיקה למדו אותי רבות, ואשמח לשתף במשהו את המצטרפים החדשים: הרוצה לקדם שינויים חברתיים, ערכיים, פוליטיים ואף נורמות – עושה זאת תוך הבנה, כיבוד ולחיצת יד, לא תוך העברת החלטות, חוקים ותקנות, כאשר נושאי השינוי אינם חלק מהמשחק – אינם חלק ממקבלי ההחלטות. בנט שילם מחיר יקר, יקר מדי, לספק גחמות לפיד.

ואילו בנט בתגובה משלו גם בדף הפיסבוק: " אצלי מילה זו מילה בימים שלאחר הבחירות אנשי הליכוד סרבו לדבר עם הבית היהודי. החרימו אותנו, מסרו לנו שאנו לא נהיה בממשלה, אנו ציפינו להיות השותף הטבעי והראשון שנכנס לממשלת נתניהו. למרות החרם נגדנו המלצנו על נתניהו לנשיא, ללא העמדת תנאים. כפי שהבטחנו בבחירות.

אך המסר מהליכוד היה פשוט: בשום מחיר הציונות הדתית לא תהיה בממשלה, תשכחו מזה, באותו הזמן ראש הממשלה נפגש פעמיים עם לפיד, עם ציפי לבני, עם שלי, עם מופז, ואפילו עם זהבה גלאון, רק הציונות הדתית נשארה מוחרמת, מחוץ לממשלה.

נוצר קשר ראשוני ביני ולבין יאיר לפיד, אותו לא הכרתי קודם, למעט סיור בשומרון לפני 3 שנים. ישבנו על עקרונות ותוכניות והגענו להסכמות מהותיות על שורה של נושאים מרכזיים, סיכמנו גם ש'יש עתיד' לא תיכנס לממשלה בלי הבית היהודי, והבית היהודי לא תיכנס בלי יש עתיד. כאשר הגענו להבנות אלו, יש עתיד הייתה במצב טוב יותר מאתנו.

אנחנו היינו בחוץ, והם בפנים. יאיר לפיד עמד במילתו כלפיי וכלפי הציבור שאני מייצג, עכשיו זה התהפך. לפתע הליכוד רוצה אותנו, ללא יש עתיד, תורנו לעמוד במילה. מילה זו מילה. אעמוד בה, אספוג בשמחה את כל הספינים והמתקפות בעניין. יש לי כתפיים רחבות. אעמוד במילתי.

בנט מבהיר ומשתמש שוב במכבסת המילים שיהיה ברור: "איננו מחרימים אף מפלגה. לא את ש"ס, לא את יהדות התורה. לא אף אחד. היחידים שהחרימו הם הליכוד את הבית היהודי, אך זה מאחורינו".

אני קורא לראש הממשלה להקים ממשלה. מדינת ישראל זקוקה לכך מרגע שהוא יחליט, היא תקום תוך יממה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

על כל העולם החרדי להוקיע ולהחרים את המפלגה שמדברת אחד בפה ואחד בלב .זה שהוא לא רוצה להיכנס בלי לפיד אין בעיה אבל לפיד לא רוצה להיכנס יחד עם החרדים אז בנט לא אומר זאת במפורש אבל נותן ללפיד לומר לכן יש להוקיע ולהסיר את המסכה של הצביעות של בנט הצילני מן הצבועים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture