פסח נקי במיוחד: 100 עובדים חדשים יתווספו לאגף התברואה בירושלים

ראש אגף התברואה, סגן ראש העיר הרב יצחק פינדרוס, משלים בימים אלו את ההיערכות לקראת חג הפסח | 100 עובדים חדשים יקלטו באגף ויהפכו את העיר לנקייה הרבה יותר | הבשורה: 40 עובדים יקלטו לפני הפסח וישימו דגש על השכונות החרדיות. וגם: מה מצפה לכם בפסח?

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

מצחצחים את השכונות: חג הפסח ממשמש ובא, ואיתו גם הניקיונות הבלתי נגמרים. בימים האחרונים החלה עיריית ירושלים את היערכותה לקראת חג הפסח הבעל"ט.

קרא עוד:

[postim]

חלקו הארי של מבצע פסח שעורך אגף התברואה בראשו עומד הרב יצחק פינדרוס, יתמקד בנושא ניקיון והכשרת העיר לפסח. במהלך המבצע מתוגברת פעילות אגף התברואה, מוכפלות המשמרות, מתווספים רכבי איסוף האשפה, רכבי דחס וכלי ניקיון מסוגים שונים. לקראת החג פועלים צוותים של אגף התברואה לפינוי מצבורי אשפה ממקומות שונים בעיר.

מלשכתו של ראש האגף נמסר כי אלף עובדי אגף התברואה יעבדו במשמרות מוגברות החל מהימים הקרובים כמו כן כל צי הרכב הכולל 120 משאיות וכלי רכב נוספים יעבוד סביב השעון.

כמו כן, ההיערכות לקראת ימי הפסח כבר בעיצומם: בשכונות יוצבו 220 מיכלים מיוחדים לשריפת חמץ. פינוי אשפה יום יומי יתבצע ובמקרה הצורך אף פינוי חוזר של כלי האצירה בשכונות. כמו גם יתבצע פינוי גרוטאות, פסולת וגזם עצים עד ערב החג. הציבור מתבקש להקדים ולהוציא פסולת וגרוטאות מבעוד מועד.

הודות לפעילותו של ראש האגף, הרב יצחק פינדרוס, הוחלט לאחרונה לקלוט מאה עובדים חדשים למערך הטיאוט באגף התברואה בעלות כוללת של כ-10 מיליון ש"ח. העובדים שנבחרו מתוך מאות מועמדים שהגישו מועמדות לעבודה, יעברו הכשרה מסודרת לקראת תחילת עבודתם, ויוסיפו כח אדם משמעותי באגף כבר לקראת חג הפסח הקרוב.

האגף דואג גם לניקיון ושטיפה יסודיים של השווקים מחנה יהודה, רחוב מלכי ישראל, שוק הבוכרים, שוק מאה שערים ושווקי העיר העתיקה, מרכז העיר ומרכזי מסחר באמצעות רכבי ניקיון חדישים שהותאמו לצורך זה. במקביל מקיים אגף תברואה איסוף גרוטאות וטיאוט מכני מוגבר בכל רחבי העיר, בצירים הראשיים, במבואות ובשכונות. טיאוט ידני בשכונות יכלול ניקיון שבילים, מעברי רחובות מדורגים ותחנות אוטובוס בכל ירושלים.

בדיונים שנערכו לקראת אישור תקציב 2013 בעירית ירושלים, בהם השתתפו מחזיק תיק התברואה הרב יצחק פינדרוס ומנהל האגף מר ציון שטרית וסגנו מר מונל כץ, אושר כי אגף התברואה יגייס השנה 100 עובדים חדשים שיתגברו את מערך התברואה בעיר. בשלב ראשון, ייכנסו לעבודה כבר בתחילת חודש ניסן 40 עובדים, שמיועדים לתגבר את מערך הניקיון במרכז העיר ובמע"ר החרדי. בהמשך, יתווספו עובדים גם בשכונות החדשות ובשכונות הוותיקות, כאשר בסופו של תהליך ייקלטו, כאמור, מאה עובדים חדשים.

ההודעה על תוספת כוח האדם לאגף התברואה התקבלה בסיפוק רב בלשכתו של הרב פינדרוס, והוא מבקש להודות על שיתוף הפעולה בין כל הגורמים שטיפלו בנושא ותרמו כל אחד בתחומו למימוש ההחלטה החשובה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture