"רוזנבליט פרובוקטורית, שקרנית ומניפולטיבית"

נוסעי קו 451 מאשדוד לירושלים מזועזעים: לא רק שהתקשורת סיקרה באופן מוטעה את הפרשה, היא לא מעוניינת לקבל תגובה, לשמוע את הצד החרדי בסיפור • אשדוד שוב בכותרות

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

התקשורת הכללית יצאה היום (א') מגדרה עם סיפור שערורייתי ממדרגה ראשונה: הדרת נשים בתחבורה הציבורית.

העיתון שמתיימר להיות 'העיתון של המדינה' הקדיש את עמוד השער לסיפור "המרתק" ונידון בהרחבה בעמודיו הפנימיים. גם אתר הבית של ידיעות אחרונות סיקר את הפרשה בהבלטה משמעותית, כאילו מדובר בהפצצה ישראלית מפתיעה על הכור הגרעיני באיראן.

שאר גופי התקשורת המסיתים לא פספסו את ההזדמנות והעניקו במה נכבדת לגברת רוזנבליט, עליה תקראו בהמשך.

לפני שנתאר את מה שהתרחש באוטובוס של אגד קו 451 מאשדוד לירושלים, נצטט חלק מן הכותרות בתקשורת: "ואז בא שוטר וביקש ממני לעבור לספסל האחורי", "שיקסע, שבי מאחורה", "אישה אמיצה אחת מול עשרות חרדים באוטובוס", ועוד כותרות מפחידות ומאיימות למכביר.

משום שעיתון ישראל היום היה האובייקטיבי מביניהם – למרות שאף הוא, כמתחריו, לא טרח להביא את הגרסה החרדית בסיפור – נצטט דווקא אותו, כדי להבין על מה המהומה.

"תופעת השפלת נשים ופגיעה בזכויותיהן נמשכת ואף מתרחבת מיום ליום. טניה רוזנבליט מאשדוד עלתה שלשום על קו 451 מאשדוד לירושלים בדרכה לפגישה בשכונה חרדית. היא לא ציפתה שתושפל במהלך הנסיעה", נכתב הבוקר בעיתון ישראל היום.

"רוזנבליט שעלתה על אוטובוס רגיל של חברת אגד הנוסע מאשדוד לבירה בחרה להתיישב במושב הראשון – בחירה שמאוחר יותר התברר הכריעה את אופי הנסיעה. באחת התחנות בשכונה ג' באשדוד החרדית ברובה עלו לאוטובוס נוסעים חרדים שהביטו ברוזנבליט בתדהמה.

"אחד החרדים צעק לעברה 'שיקסע' ותבע שתעבור לשבת במושב האחורי. רוזנבליט סירבה ומבחינתו של הגבר הייתה זו עילה למנוע את המשך הנסיעה.

"במקביל החלו להתגודד בחוץ כמה חרדים שמחו על בחירתה של הנוסעת לשבת מקדימה. נהג האוטובוס לא יכול היה להמשיך בנסיעתו והתקשר למשטרה. רוזנבליט מצידה צילמה את המתרחש ועדכנה על אודות האירוע.

"רוזנבליט כתבה: השוטר בא אלי ושאל אם אני מוכנה לכבד אותם ולשבת באחורי האוטובוס. עניתי שאני מכבדת אותם מספיק בלבישת לבוש צנוע כי ידעתי שאני הולכת לשכונה חרדית אך לא מוכנה להיות מושפלת על ידי אלה שלא יכולים אפילו לכבד את אמותיהם ונשותיהם. לבסוף החרדי שחסם את האוטובוס נשאר באשדוד, היתר עלו לאוטובוס וזה הגיע ליעדו באיחור של כחצי שעה".

עוד כתבה רוזנבליט: "יש להילחם בתופעה". לדבריה, "יש לבדוק את התנהגות המשטרה שבמקום להגן עלי – צידדה דווקא בחרדי מדיר הנשים".

עוד בישראל היום: "במשטרת אשדוד ציינו כי אכן הוזעקה ניידת לבדוק פשר חסימת אוטובוס ציבורי. במשטרה הסבירו כי ניסו לפשר ובשום שלב לא הורו או ציוו על הצעירה לשבת מאחור. בסופו של דבר הורו לתושב שעליו הצביע נהג האוטובוס שלא למנוע את הנסיעה אחרת יעוכב לחקירה והאוטובוס המשיך בדרכו. המשטרה הוסיפה כי לא הוגשה כל תלונה מצד הצעירה על איומים".

הגרסה של הנוסע החרדי: "שקרנית, מניפולטיבית ופרובוקטורית"

"הייתי ליד האוטובוס כשעצר ברחוב יהודה הנשיא והתגודדו אנשים", אומר ח. ל. (כל הפרטים שמורים במערכת) בשיחה עם JDN. "היה רב חשוב מאשדוד שירד בתחנה וביקש לנסוע באוטובוס הבא. שמעתי ממנו את כל פרטי הסיפור".

כדי לשמוע את הדברים מכלי ראשון, פנינו לרב שירד מהאוטובוס ולא הסכים להמשיך בנסיעה. "הדברים שפרסמו בתקשורת, לא היו ולא נבראו", אומר לנו הרב א. מאשדוד.

"התקרית החלה כאשר אחד הנוסעים פנה לגברת ובנועם הליכותיו ביקש ממנה לכבד את רגשותיו ולעבור לספסל האחורי. הרי כולנו יודעים שאין אפשרות לכפות על מאן דהו לעבור מקום, כיוון שזה מנוגד לחוק, ואף אחד לא רוצה להסתבך עם המשטרה. הוא ביקש ממנה בצורה תרבותית ונעימה, ויעידו על כך כל נוסעי האוטובוס.

"במקום להשיב כי היא מעוניינת לשבת דווקא שם, ושיניחו לה לנפשה, היא שלפה מצלמה, קמה ממקומה והחלה לצעוק: 'אני אעשה לכם את הנסיעה הזאת מעניינת! אני אשיר לכם סולו'. היא אמרה עוד דברים שאין האוזן סובל אותם ואני לא רוצה לחזור עליהם. הנוסעים הזדעזעו מהתנהגותה הברברית.

"היה ברור שמדובר במלכודת של אחד הארגונים השמאלניים שמנסים להכפיש את הציבור שלנו דבר יום ביומו. מרוב זעזוע, ביקשנו מנהג האוטובוס לפתוח את הדלת משום שרצינו לרדת ולהמשיך בנסיעה באוטובוס הבא. בינתיים, הנוסעת המשיכה בהתנהגותה הברברית ונהג האוטובוס הזמין את המשטרה כדי שהיא תעשה סדר.

"תוך דקות אחדות הגיעו למקום 3 ניידות משטרה. דרך אגב, אם תושב אשדוד היה מדווח על פריצה בביתו, הייתה מגיעה ניידת אחת במקרה הטוב אחרי זמן רב. אבל זה לא העניין, כאן מדובר בפשע ממדרגה ראשונה ויש לעקור אותו מהשורש…

"השוטר שהגיע הבחין במהומה שהתפתחה ואחרי שהסבירו לו מה קרה, הוא הבין שהנוסעת מנסה לעשות פרובוקציה וכי אף אחד לא עבר על החוק, לא מצאו אף אחד שהכריח אותה לעבור מקום. בתקשורת פורסם שהנוסעים החרדים עיכבו את האוטובוס ולא נתנו לנהג להמשיך בנסיעה. שקר וכזב. לא היה ולא נברא.

"העיכוב שנגרם כתוצאה מהתקרית היה בשל הדקות הארוכות שהנהג היה צריך לחתום על כרטיסי הנסיעה של הנוסעים שביקשו לרדת ולקחת אוטובוס אחר, כדי שלא יצטרכו לשלם שוב.

"אם יש חילוני שלא יודע, אין לי בעיה להיכנס לרגע לנעליים של מודיעין אגד: קו 448 וקו 438 נוסע מאשדוד לירושלים, בתדירות גבוהה. האוטובוסים הנ"ל מעורבים להפליא ואין מניעה לשבת ליד הנהג, מאחוריו או מלפניו. זה פשוט מגוחך שהגברת שגרמה לתקרית הלא נעימה בחרה לנסוע דווקא איתנו, קו חרדי מובהק. נכון, על פי חוק הוא לא מוגדר כמהדרין, אבל מדובר באוטובוס שרוב נוסעיו, אם לא כולם, הם חרדים".

תקשורת לא אובייקטיבית

"אחד הדברים שמעידים יותר מכל כי התקשורת מחפשת להתנכל ולא מחפשת עובדות או תגובות, היא העובדה הפשוטה ששלחנו מידע לגופי תקשורת בזמן אמת ובשידורים חיים אודות האירוע. שלחנו את כל הפרטים וציינו כי אין לנו בעיה להתראיין לתקשורת. אבל אף אחד לא יצר איתנו קשר.

"הם רוצים לשמוע רק צד אחד. של עמותות השמאל, של פעילים למען הכפשת החרדים, של כל מי שלא יהיה – מלבד חרדי, חלילה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הסוד הוא שבקווי מהדרין המחירים נמוכים בכ – 50%. כשהציבור החילוני יבין זאת כולם יהיו על האןטובןסים החרדים.
זו מחאה חברתית

לא, כי אנחנו מאוד אובייקטיביים… ממש…
חלק מאנ"ש נשמעים כמו הקוזק הנגזל.
הפסיקו את האפלייה נגדנו!

תודעה להעניך על קידוש השם.

גם כשיש פרובקציה צריך לדעת איך להתנהג, אם היו מתעלמים לא היה קורה כלום

תראו בפייסבוק בדף שלה, ואז תראו שכבר שבוע שעבר היא כתבה חריף על המהדרין, היא נראה לי תיכננה את זה.

איך אמר ח"כ אורי מקלב בקול ישראל היום "מה עם הדרת גברים?" זאת אומרת: יש נשים שרוצות לשבת מקדימה בקווי מהדרין למה? אולי להסתכל על הנהג בעת הנסיעה ועוד אלף סיבות או הסיבה שהיא אמיתית כדי לפגוע בחרדים… ויש את כל הגברים מקדימה (שוב בקווי מהדרין) שזה מפריע להם והם הרוב של האוטובוס כי 99.99 % מהאנשים שנוסעים עם הקווים של מהדרין לא אכפת להם ההפרדה והפוך הם רוצים את ההפרדה אז תחשבו על "הדרת חרדים" שהרי אין לנו מנוס אחר כי אין לנו חברות אחרות…
אגב היום או מחר יתכנסו הרבנים של אשדוד כדי לדון בנושא, וכוונתם לכבד ביהודי חרדי שיש לו חברת אוטובוסים (כגון הופמן, הוכייזר…) שהוא ירביח את המליונים במקום חברת אגד… זה לא סוד אבל חברת אגד מרויח 50% מההכנסות מהציבור החרדי אם לא יותר…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture