ברוב של 85% מהקולות: דני דנון הוא נשיא ועידת הליכוד

ברוב של 85% נבחר סגן שר הביטחון דני דנון לנשיא ועידת הליכוד | ביום ראשון הוא צפוי להיבחר ליו"ר המרכז | נתניהו החליט שלא להתערב בבחירות הפנימיות

מה מתרחש מאחורי הקלעים בליכוד? גם אם לא ברור במיוחד, בולטת לעין העובדה כי בנימין נתניהו מאבד מכוחו אל מול חברי מפלגתו והקואליציה כולה. אמש, ברוב של 85% מהקולות, נבחר דני דנון, סגן שר הביטחון, לנשיא ועידת הליכוד.

קרא עוד:

[postim]

רק 27% מבעלי הזכות, מימשו את הצבעתם. אך מבין 903 קולות כשרים, קיבל דנון 777 קולות. בין הנעדרים בקלפי בתל אביב, ראש הממשלה והעומד בראש המפלגה, אשר מטעמי ביטחון, מימש את זכות הצבעתו בקלפי מיוחדת שהובאה לביתו בירושלים.

על תפקיד יו"ר המרכז מתמודדים סגן השר וח"כ דני דנון, מיכאל פואה ויוסי שבו. על תפקיד יו"ר לשכת המפלגה מתמודדים סגן השר וח"כ זאב אלקין ואלי גבאי. על תפקיד יו"ר מזכירות המפלגה מתמודדים השר ישראל כץ וח"כ מירי רגב. לפי כל ההערכות, לאחר שגרף את מספר הקולות הגדול בקלות, הוא ייבחר ביום ראשון הקרוב ליו"ר המרכז.

אתמול (שלישי), נשא דנון נאום בכנס פעילים שקיים בתחילת הבחירות. "אנחנו נחזיר את הרוח החיה, את הרוח הצעירה והאידיאולוגית לליכוד". אמר. דנון הביע התנגדות לשילוב מפלגת ישראל ביתנו בליכוד ואמר כי, "אם מחר תהיה הצעה לשלב מפלגה כזאת או אחרת ולתת 1,200 או 1,300 או 1,400 חברי מרכז, זה יובא להצבעה חשאית במרכז". הוא הוסיף, "אם מחרתיים תהיה תוכנית מדינית כזו או אחרת, היא תובא להצבעה ולהכרעה, כי זוהי מהות הדמוקרטיה".

על הרוח החדשה, במידה ואכן תכנס לליכוד, והאם דעותיו הימניות, שכונו על ידי שרת המשפטים, "דנונזים" אכן ישלטו, נדע בהמשך.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האם הציבור החרדי ירוויח כתוצאה מהמהלך?

יחלקו לכל משפחה דנונה של שטראוס כמספר הילדים. חי חה חי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו