חוק הגיוס אושר ברוב של 14 • ח"כי יהדות התורה מגיבים

14 מחברי הממשלה הצביעו בעד המלצות 'ועדת פרי' לחוק הגיוס והשירות האזרחי | 4 שרים נמנעו | שלוחא דרבנן בכנסת: 'יום שחור בתולדות היישוב היהודי' - 'נצח ישראל לא ישקר'

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

לאחר כשלושה חודשים מאז כינונה של הממשלה הנוכחית, אושר הבוקר (ראשון) חוק גיוס בני הישיבות וחוק השירות האזרחי, אותו הגיש שר המדע יעקב פרי (יש עתיד) שהגיש את מסקנותיו בפני השרים חברי הממשלה על פי המלצות 'ועדת פרי' לחוק השוויון בנטל בראשו הוא עומד.

קרא עוד:

[postim]

14 שרים תמכו בהמלצות הוועדה ובעד החוק, ארבעה שרים נמנעו בהצבעה, שרי ישראל ביתנו, יצחק אהרונוביץ', יאיר שמיר וסופה לנדבר, מפני שלטענתם אין זה שוויון אמיתי כאשר דורשים מהמגזר החרדי להתגייס בזמן שהחוק לא מדבר אל המגזר הערבי, וסיבה נוספת, אי הארכת שירותם הצבאי של בחורי ישיבות ההסדר, שלפי הצעת החוק ישרתו רק 17 חודשים ולא 3 שנים מלאות כפי שדורש החוק הנוכחי מכלל תושבי המדינה, שר השיכון אורי אריאל מהבית היהודי נמנע אף הוא בגלל הסנקציות הפליליות שיוטלו על בחורי הישיבות שלא יתגייסו, שביקש בעבר למחוק אותם מעל פני החוק, אך בקשתו נפלה על אוזניים ערלות.

חברי הכנסת של יהדות התורה מגיבים על אישור החוק הבוקר.

ליצמן בתגובה: "אחריות אישית לתומכי ומצביעי הבית היהודי"

ח"כ ר' יעקב ליצמן "אישור חוק הגיוס היא המשך לממשלת השמד שמטרתה הרס התורה בארץ ישראל. אנו בתקופה בה עולם התורה והישיבות נמצא בחזית ופוגעי הדת מנסים לעקור את כל הקדוש והיקר לנו, אך מזימתם לא תצלח בידם".

"מי שחושב שבכפיה, בכוח, בסנקציות, בגזירות ובאיומים יכניעו את לומדי התורה – טועה טעות מרה. מוטב שיסתכל להיסטוריה הארוכה של עמנו וייווכח שההיפך הוא הנכון".

"כל מי ששותף לממשלת השמד והשנאה הזאת – עתיד לתת את הדין על כך. לא רק ראשי מפלגות ליכוד-ביתנו, בנט ולפיד, אלא גם ובעיקר, מנהיגי ומצביעי מפלגת הבית היהודי, כל מי שתמך והצביע למפלגה זו, שיסדה, הקימה ומחזיקה את ממשלת שונאת דת ישראל, נושא באחריות אישית לכל ניסיונות הרס התורה של ממשלת הזדון הנוראה הזאת, שפוגעת בלומדי תורה, בשכבות מצוקה, במעמד הביניים ובכל אזרחי ישראל".

"לומדי התורה, בני הישיבות הקדושות, יעדיפו כמובן ללכת לכלא, להיענש כלכלית ולספוג כל עונש שהוא, בעוון לימוד התורה. נצח ישראל לא ישקר".

גפני: כתם על מדינת ישראל – לא יסולח לנתניהו

ח"כ ר' משה גפני אמר בתגובה: "ההחלטה היא כתם על מדינת ישראל שהופכת להיות המדינה היחידה בעולם אשר קובעת כי לימוד תורה איננו דבר לגיטימי.

"לומדי התורה שמגנים על העולם כולו כמאמר הנביא 'אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי' – הם התשתית עליהם קיים העם היהודי. אם מישהו סבור שכתוצאה מהחוק יהיה אחד שיסגור את הגמרא ויפסיק ללמוד תורה – טועה טעות חמורה.

"אנו לא מתייחסים לפוליטיקאים שהפכו את הנושא לאג'נדה פוליטית, אולם לא יסולח לראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הליכוד, שקיבל מאיתנו תמיכה גורפת עשרות שנים, ולנפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי, שנחשבת מפלגה דתית ויש בקרבה לומדי תורה".

פרוש: 'יום עצוב ליהדות החרדית'

ח"כ ר' מאיר פרוש הגיב על אישור חוק הגיוס בממשלה: "יום עצוב ליהדות החרדית. היום הזה יירשם כיום שחור בתולדות היישוב היהודי. ההתעמרות של הממשלה במיעוט החרדי גובלת ברדיפה ואכזריות.

"אין לממשלה את המנדט מהאו"ם לנהל כך את המדינה. הבית היהודי מזמן כבר שרף את הבית ויש לו חלק עיקרי בהריסת הבית החרדי".

אייכלר בתגובה: "ההיסטוריה היהודית תזכור לדיראון עולם, את הגזירה שנחתמה בימי בין הצרים, נגד תורת ישראל ותוזכר ביום צום תשעה באב".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכל דיבורים, כבר יצאתם ידי חובתכם במחאה, אתם יכולים להמשיך בשאלתות

הממשלה עושים טעות חייהם, עולם התורה מחזיק את עם ישראל, בלי תורה יהיו פה אסונות כבדים, שלא נדע מאיפה זה נחת עלינו, אל תרגיזו את בורא עולם כי שם המשחק ישתנה.

שותפי ממשלת השמד והשנאה – יתנו את הדין. יום עצוב לעם ישראל. והיא שעמדה לאבותינו ולנו.. שבכל דור…והקב"ה מצלינו מידם" "עוצו עיצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עימנו קל" ונצעק אל השם אלוקינו וירא את עניננו….

חבל חבל חבל, שהטרדות שמקיפות כל אחד ואחד, מסיטות ומונעות מאיתנו האמת הנכון, לבקש ולצפות באמת גמור, לגאולה שלמה, למשיח, "לבית המקדש השלישי", לאושר הנפלא הזה השמחה האמיתית בעולם הזה.

לוּ באמת היינו צועקים והיינו כואבים את חסרוננו זה, בודאי היינו כבר נגאלים,
וזאת על פי דברי המדרש (ילקוט איכה פרשה א'): "אמר יצחק לפני הקדוש ברוך הוא: שמא אין חזרה לבנים?! אמר לו: אל תאמר כן, (אם) יש דור שהוא מצפה למלכותי – מיד הם נגאלים, שנאמר ויש תקוה לאחריתך נאום ה' ושבו בנים לגבולם".

חייבים להכניס זאת טוב טוב למוחנו ולליבנו: אין לנו פתרון אחר, זהו הפתרון האמיתי היחידי! אנחנו חייבים להתחיל להתעורר מיד, ולבקש על כך מהקב"ה, זה חייב להיות 'הנושא' היחידי שלנו, זה חייב לבעור בעצמותינו יומם ולילה, ואז בודאי ישמע אותנו בורא העולם ויחון אותנו לפליטת עולמים ויגאלנו גאולת עולם בקרוב ממש אמן ואמן!

ומה יה' הסוף?
וּבְכֵן צַדִּיקִים יִרְאוּ וְיִשְׂמָחוּ וִישָׁרִים יַעֲלזוּ. וַחֲסִידִים בְּרִנָּה יָגִילוּ. וְעולָתָה תִּקְפָּץ פִּיהָ. וְהָרִשְׁעָה כֻּלָּהּ כְּעָשָׁן תִּכְלֶה. כִּי תַעֲבִיר מֶמְשֶׁלֶת זָדון מִן הָאָרֶץ: וְתִמְלךְ אַתָּה הוּא ד' אֱלהקינוּ מְהֵרָה לְבַדֶּךָ עַל כָּל מַעֲשֶׂיךָ. בְּהַר צִיּון מִשְׁכַּן כְּבודֶךָ. וּבִירוּשָׁלַיִם עִיר קָדְשֶׁךָ. כַּכָּתוּב בְּדִבְרֵי קָדְשֶׁךָ. יִמְלךְ ד' לְעולָם אֱלקיִךְ צִיּון לְדר וָדר………

אילו זכינו ולא היינו מתחכמים על הדרך המסור לנו מגדולי מנהיגי האומה והיינו יוצאים בקול רעש גדול בתפילות ומחאות, כל כלל ישראל בארץ ובעולם, בקריאות יחד מכל גדולי ישראל,אין ספק שהתוצאות היו אחרת … אבל ומה נאמר ומה נדבר… אנשי אמנה אבדו … מרוב עונינו אבדנום, סעו המה למנוחות, עזבו אותנו לאנחות קמי בפרץ אין ! אוי טאטע מודים ומתוודים כבן סורר ומורה ,היינו כעבד מורד על אדוניו, כתלמיד חולק על רבו,בושים ונכלמים אנו, וזה המחיר שאנו משלמים ע"ז, "עבדים" משלו בנו, פורק אין מידם, צרות רבות סבבנו, שבנו מאחריך תעינו ואבדנו.הש"י

הגלות לא נגמרת בגלל ה"גלות גלות" אתה יודע טוב למי אתה מכוין שמתחכמים וכו'… וזוה הבעיה של הדור מה לעשות.
כל רודפיה השיגוה בין המצרים, גם מחוקקי החוק, וגם הקמים על הגדולים האמתיים בטענות של כביכול פשרנות וכו', חושבים שהם חכמים מהם…

כמה צודק האדמו"ר מסאטמאר זצ"ל
שאמר שמי שהוא משוחד מכספי הע"ז ונהנה משולחן איזבל אין עוד רואה את האמת
והמבין יבין

או כמה אתה צודק

הכל דיבורים!
אם נתאחד כולנו ביחד לא יצא מזה שום דבר

כבר הגיע הזמן שצריך ללכת ראש בראש
לקנות רק במפעלים בבעלות חרדי(לפחות להתחיל עם אחד)
לקנות רק מוצרי יבוא
להוציא כסף מבנק מסיום
אנשי חו"ל לא להגיע לפחות חצי שנה לארץ
יש עוד הרבה רעיונות מי שיש לו מוזמן לשלוח
ואחרי זה אפשר לקחת עורך דין גודל שהוא יוציא את זה לפועל

כבר הגיע הזמן להתרחק מן הרשעים ולהתבדל לגמרי ולא להתקרב אליהם יותר ויותר ע"י כל מיני תירוצים של קירוב וכל שם וחנופה דאית ליה

גלות גלות,
.
אתה לא יודע שבגלות לא היו עושים היהודים הפגנות מול הפריצים אלא היו מסתגרים בבתיהם ומתפללים להקב"ה ושופכים ליבם כמים שיסיר מעליהם הרעות? מה פתאום עכשיו לעשות הפגנות ? הם יהרגו אותנו !! אתה לוקח אחריות על הפיקוח נפש שתהיה ? מי שמך ?
אם אתה תלמיד של מי שאוחז מהדרך הזו, כך תעשה. אבל היזהר והישמר שלא לכתוב אפילו רמזים קלים של זלזול בדעות אחרות של קדושי עליון יגיעי ועמלי התורה בטהרתה עשרות בשנים, עם סייעתא דשמיא מופלאה של חכמה מופלגת ושיקול הדעת גדול.

לכו לכו תעשו הפגנות כמו באמריקה, שמה רק מתקרבים השוטרים, אתם בורחים כמו שפנים. רק בא"י אתם לא מפחדים, למה? כי השוטרים הם כמעט אונזערע בשבילכם. אתם ציונים.

הכל דיבורים
צריך להיות חכם
האם מי שיש לו חנות יסגור את החנות שלו ויגיד שמהיום אני סומך על ה'
אלא מה
חייבים ללכת לבחירות כמו שרוב גדולי ישראל הורו לנו
ואלו שאומרים שעכשיו אתה רואה שלא צריכים בכלל להשתתף בבחירות
לכאורה רואים פה בדיוק הפוך ש65 שנים אחרונים כמה שזה עזר
ועכשיו הפגנות זה לא העיקר שהרי בין כל אין לנו בכלל הו"א שחרדי אחד יתגייס בגלל הגזירה אלא שכל הבעיה הוא התקציב לישיבות (יש לצים שאומרים "הכל זה כסף?" והתשובה לזה "כן הכל זה כסף" וזה משנה מפו' "אם אין קמח אין תורה") ועל זה צריך ללכת באופן חכם להראות להם את הכוח שלנו כמה מיסים אנחנו משלמים שלא יגידו שהם נותנים לנו בדיוק הפוך החופשים שלנו אנחנו עושים פה בארץ כמה מיליונרים חרדים מגיעים לפה לימים טובים ומוציאם המון כסף מאות אלפי דולרים שרוב מזה מגיע לבסוף למדינה והם כל הכסף המיותר שיש להם הם מוציאם בחו"ל אז הברירה היחיד שיש שכולנו יהיו מאוחדים ביחד ככה אפשר להצליח להחרים ביחד כל מיני חברות חילונות שלא מעסיקים חרדים וכדו'

מי שמשרת בצבא מדינת הדמים והזדון הזו, מביא חורבן על עם ישראל. כל ה"שיפורים" מאסכולת הבית-היהודי רק מרעים את המצב, במקום להילחם עקרונית נגד גזירות השמד, נוקטים בשיטת "הרע במיעוטו", וכידוע, הרע "במיעוטו" מתגלה, תמיד, כרע!! בכלל לא משנה אם לומדים או לא לומדים, למדינה הזו אין שום זכות לקבוע משהו או לכפות משהו על היהודים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture