הדריכות בבית שמש החרדית שוברת שיאים: מחר ההכרעה

ראש העיר הרב משה אבוטבול: "אנחנו מקווים שהצדק יצא לאור, וההכרעה הדמוקרטית של תושבי העיר בבחירות תכובד" • מצהיר : "כל הכרעה שרק תיפול אנחנו נשאל את מרנן גדולי ישראל שליט"א כיצד לפעול" • מדגיש: "גם אם יהיה סיבוב שלישי או רביעי, תוצאות הבחירות בבית שמש לא ישתנו".

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

ממתינים להכרעה: מזה כחודש ימים שהמערכת העירונית בבית שמש נמצאת בטלטלה, מאז החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין לעתור לבית המשפט בבקשה לביטול תוצאות הבחירות לעיריית בית שמש, אך כפי הנראה מחר (ה') תתקבל ההכרעה ובית המשפט המחוזי בירושלים יפרסם את הכרעתו.

קרא עוד:

[postim]

הכרעת בית המשפט שתתפרסם מחר (ה'), באה לאחר דיון מרכזי שנערך בסוגיה זו, דיון שהתמשך על פני כ-8 שעות, לאחר מכן בית המשפט נתן לכל המשיבים והעותרים עוד כשבוע ימים להשלים את טיעוניהם לבקשה, ועתה שבוע ימים לאחר שכולם מסרו את טיעוניהם אמור בית המשפט לפרסם את הכרעתו בדיון זה, ולפי ההודעה שנמסרה אכן היום תתפרסם הכרעת בית המשפט.

ההמתנה לפרסום הכרעת בית המשפט, גורמת לדריכות רבה בקרב הציבור החרדי בבית שמש ומחוצה לה, כולם מבינים כי השאלה שעומדת להכרעה איננה פרסונאלית, אלא שאלה מהותית יותר, והיא הזכות לציבור חרדי לבחור ולהיבחר.

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול אומר היום לכתבנו כי "אנחנו מקווים שהאמת והצדק יצא לאור, במערכת הבחירות עשינו עבודה נפלאה, ניסנו לאחד וללכד, פעלנו למען כלל הציבור ואכן גם זכינו לאמון של למעלה מ-50% מתושבי בית שמש, ולכך מקווים אנו כי כבוד בית המשפט יכבד את רצון תושבי בית שמש, ואת זכותם לבחור במועמד אותו הם רוצים שיעמוד בראשות העיר, יחד עם הנבחרת של מועצת העיר".

"כאנשים האמונים על דרכי התורה עשינו מספר פעולת מתבקשות, נערכו תפילות רבים בבתי הכנסת ובקברות הצדיקים להצלחת העיר, הלכנו לקבל את ברכתם של מרנן גדולי ישראל שליט"א, וכמובן בצד המשפטי שכרנו את שירותיו של אחד מבכירי הפרקליטים בארץ, עו"ד ד"ר יעקב וינרוט שפרש בפני בית המשפט משנה סדורה על כל דבר ודיבור והדף בחוזקה את כל כתב התביעה, לכך מאמינים אנו ומתפללים לישועת ה'" אומר ראש העיר.

לגבי השאלה מה יעשו אם חלילה בית המשפט יכריע על עריכת בחירות חוזרות בכל העיר, אומר ראש העיר משה אבוטבול "אנחנו לא מפחדים מבחירות חוזרות, כולנו יודעים כי דבר לא השתנה וגם אם יעשו סיבוב שלישי ורביעי תוצאות הבחירות לא ישתנו, אך עם זאת ברור שאף אחד מאתנו לא חפץ להכניס את העיר לטלטלה של בחירות, ולכך בכל תוצאה שרק תהיה, נשאל את דעתם של מרנן גדולי הדור שליט"א, וככל אשר יורו לנו כך נעשה וכך נפעל".

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול מוסיף ואומר לנו כי הוא מקווה מאוד שבית המשפט יכריע שלא לערוך בחירות חוזרות, והוא מזמין כבר עכשיו את כל חברי מועצת העיר להצטרף לקואליציה, ואין לו ספק שאיחוד הכוחות של כלל המגזרים בעיר יכול להביא רק ברכה ותנופה לעיר בית שמש על כל שכונותיה.

בשולי הדברים נציין את ההליכים שיכולים להיות לאחר הכרעת בית המשפט, ולפי ההוראות של המפקח הארצי על הבחירות במשרד הפנים, "בית המשפט יפסוק בערעור בחירות תוך שלושים יום מיום הגשתו, ופסק דינו ניתן לערעור לבית המשפט העליון ברשות שופט של בית המשפט העליון, בשאלה משפטית; בקשת הרשות תוגש תוך 14 יום מיום מתן פסק הדין".

זאת ועוד "פסק בית המשפט שהבחירות בטלות בכלל, יקוימו בחירות חדשות תוך שלושים יום מיום שפסק הדין היה לסופי, במועד שיקבע השר".

יודגש כי עסקני הציבור בבית שמש, מבקשים במיוחד היום מכל בית ישראל, להמשיך להתפלל להצלחת תושבי העיר בית שמש, ולהצלחתו של ראש העיר משה בן ורדה.

אבוטבול בדיון בוועדת הפנים של הכנסת בנוגע לתוצאות הבחירות

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בוקר ויודע ה' את אשר לו
היאיר השמש או ישקע חלילה

בעזרת ה' נעשה ונצליח ועם קצת שכל רק נרויח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture