בעזות מצח: מכתב רבנים זויף

פעילי בחירות המנסים לטרפד את בחירתו המחודשת של הרב משה אבוטבול לראשות העיר בית שמש הפיצו מכתב מוזיף עליו חתומים כביכול רבנים בעיר, הקוראים להלשין על התארגנויות לזיופי בחירות.

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

אם מישהו חשב שמערכת הבחירות בבית שמש תהיה הפעם שקטה וללא זיופים, מוטב ששישנה כבר עכשיו את הערכותיו, שכן לפי הרושם שנוצר כבר עתה, אלו שהחליטו 'לגנוב' את נצחונו של ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול לא בוחלים בכל דרך, כולל באמצעות זיוף מכתב של רבנים.

הפעם מדובר במכתב של רבני שכונות שנכתב ונחתם לפני הבחירות בחודש חשוון, מכתב תמיכה בראש העיר הרב משה אבוטבול. המטה החילוני אימץ את המכתב המקורי והשתיל בו שורות שיש בהם בכדי להוציא לעז על הציבור החרדי, ולפגוע בשמם הטוב של תושבי העיר החרדים לדבר ה', מתוך מטרה שהדבר יוביל לאי ודאות בתוך הציבור החרדי ולהקטנת אחוזי ההצבעה.

במודעה המזוייפת נכתב בין היתר כביכול, שהרבנים קוראים "לבל ישנו המקרים, מבקשים אנו בכל לשון של בקשה שלא להעביר מסמכים אישיים, וכל איש יזהיר את בני ביתו על כך, והיודע על מישהו שעוסק בדברים שיש בהם סכנה, נא להודיע בהקדם לרבני השכונה".

לא נתקררה דעתם של זייפנים אלו, שכביכול מנסים להראות כאילו והרבנים תמכו בפעם הראשונה בזיופי בחירות, ופרסמו בתחתית המודעה, גם מספר טלפון, "במקרים חריגים נא לפנות למספר טלפון (המספר במקור) והנושא יטופל כראוי".

המודעה המזוייפת שניכר היטב לראות מי עומד מאחוריה, הופצה השבוע בכל הקריות החרדיות בעיר, והביאה למורת רוח רבה בציבור, שנדהם לגלות כי אלו שרוממות שמירת החוק בפיהם, לא בוחלים בכל דרך, גם באמצעות זיוף מכתבם של רבנים חשובים, בכדי להשיג את המטרה, לפגוע בבחירתו המחודשת של ראש העיר הרב משה אבוטבול.

נמסר כי אחד מגבאי הרבנים ששמם הופיע כמי שחתמו על המודעה, הגיש תלונה מסודרת בתחנת משטרת בית שמש, מתוך תקווה שהמשטרה תחקור את הדבר ותגלה מי עומד מאחורי היוזמה לזייף את מכתב הרבנים ולפגוע בציבור החרדי.

ממטה הבחירות של ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול נמסר בתגובה, כי הם ערים לניסיון לפגוע בטוהר הבחירות בבית שמש, הם ערים גם לכאב שיש בציבור בניסיון הנואל הזה להכתים את הציבור החרדי ולפגוע בכבודם של רבני העיר שליט"א, אך עם זאת ראוי שהציבור יתעל את הכעס לעוד קולות בקלפי, שכן לא תהיה תשובה נכונה יותר לאלו שפוגעים ברבנים ובציבור, יותר מאשר נצחון מוחץ עבור מועמדותו של ראש העיר הרב משה אבוטבול.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

משהו יכול להסביר לי למה שחילונים לא יעשו את המעשה הנלוז הזה, לאחר שאנשים התיימרים להיות "חרדים קנאים" זיפו מכתב של מרן הגר"ח קניבסקי ביום הבחירות בלי שום בושה

נורא מעניין של מי המספר הנייד?

ליידלה התמים, אתה עוד מאמין בבדותות האלו? מבחינה הגיונית אין שום הגיון העומד מאחורי ההשערה שהפלג הירושלמי אחראי לך, מכיון שזהו היה בבחינת מילתא דעבידא לאיגלויי, ולא היה במעשה זה שום תבונה. אני כשלעצמי בטוח במאת האחוזים שהאחראים להפצת המכתב המזוייף היו קיצוני הפלג הבני ברקי שניסו במעשה נפשע זה למשוך עוד כמה תמימים כמוך ברשת השנאה והארס היוצאת מבית מדרשם תמידים כסדרם.

הופה, לא למדנו לקח מב=הסיבוב הקודם, ממשיכים עם השטויות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture