ראש עיריית בני ברק נבחר לחבר הועדה המחוזית לתכנון ובניה

הרב חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק נבחר בימים אלו לחבר בועדה המחוזית לתכנון ולבניה שבמחוז תל אביב של משרד הפנים, ע"י משרד הפנים והגופים החברים בועדה

מועצת עיריית בני ברק בחרה, פה אחד, בהרב חנוך זייברט, ראש העיר למועמדה לחברות בועדה המחוזית ומינויו אושר ע"י מר גדעון סער, שר הפנים, וגב' אורון, הממונה על המחוז במשרד, כהוכחה לאימון של השר ושל אנשי המשרד בתפקודו של ראש העירייה, למרות היותו בתפקיד רק חדשים ספורים.

הרב חנוך זייברט, ראש העיר בירך על המינוי וציין את תחושת השליחות המיוחדת לפעול ולעשות לכבודה של עיר התורה והחסידות ולכבודם של תושביה, גם במסגרת חשובה זו. ראש העיר הטעים, כי בכוונתו לפעול במסגרת הועדה המחוזית לקידום תכניות פיתוח שונות בצפון העיר ובקידום יזמות בינוי לרווחת כלל התושבים.

קרא עוד:

[postim]

תפקידה של הועדה המחוזית, בהתאם לחוק, הוא לעסוק בתכניות מתאר מחוזיות, להפקיד ולאשר תכניות מתאר מקומיות ומפורטות, לבטל, להתלות או לשנות תכניות שבסמכות הועדה המקומית, ולאחר התייעצות עם הועדות המקומיות לתכנון ולבניה. כמו"כ תכנית מתאר מחוזית כוחה יפה מתכנית מתאר מקומית ומתכנית מפורטת. הועדה המחוזית גם בוחרת, מבין חבריה, ועדת משנה להתנגדויות וועדה לשמיעת עררים.

הועדה המחוזית לתכנון ולבניה שבמחוז תל אביב מטפלת בעשרה מרחבי תכנון מקומיים בערים מהגדולות בארץ: תל אביב-יפו, בני ברק, רמת-גן, חולון, רמת-השרון, גבעתיים, הרצליה, בת-ים, אונו, אור- יהודה -אזור.

בראשות הועדה המחוזית עומדת הגב' אורון, הממונה על המחוז במשרד הפנים, וחבריה הם נציגי 8 משרדי ממשלה-הגנת הסביבה, בינוי ושיכון, בריאות, אנרגיה ומים חקלאות, משפטים, ביטחון, תחבורה ובטיחות בדרכים ותיירות, נציג מינהל מקרקעי ישראל, מתכנן המחוז, חמישה נציגי עיריות במחוז, מתכנן ערים, איגוד האדריכלים ונציג ארגון הגג של גופים ציבוריים לאיכות הסביבה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו