דם ואש ותמרות עשן • צה"ל תקף עשרות יעדי טרור בעזה

התגובה הנרחבת תידון היום בישיבה נוספת של הקבינט המדיני-בטחוני • משטרת ישראל העלתה את רמת הכוננות המבצעית לרמה ג' • ובדרום: התחממות ועליה במספר הרקטות שנורו לשטח ישראל

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הקבינט המדיני ביטחוני התכנס אמש למעלה משלוש שעות בכדי לדון בדרכי התגובה לפיגוע החטיפה והרצח. הבוקר צפוי הקבינט לשוב ולהתכנס ולהחליט על היקף וגובה התגובה שתנחית ישראל על תשתית הטרור של החמאס.

מטוסים של חיל האוויר תקפו הלילה שלושים וארבעה יעדי טרור ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל, זוהו פגיעות מדויקות במטרות.

גם בעזה לא שוקטים על שמריהם, ארגון הטרור חמאס וארגוני הטרור ברצועת עזה פתחו הלילה במתקפת טילים לעבר יישובי הדרום, לפחות שבע רקטות נחתו והתפוצצו הלילה במועצות האזוריות אשכול ושדות נגב, במועצה האזורית אשכול נגרם נזק למכונית ואשה אחת לקתה בחרדה.

שר הבטחון החמיא להורים אשר התמודדו באופן מעורר הערכה וגילו עמידה איתנה לנוכח היעדרותם של הבנים, והעניקו לצה"ל, לשב"כ ולמשטרת ישראל את הכוח להמשיך בחיפושים עד לסופם המר.

"הייתה לי הזכות לפגוש אותם פעמיים ולגלות הורים אשר מגלמים את כל הטוב והנאצל שבאדם" אמר יעלון "אני משתתף באבלם הכבד של ההורים ושאר בני המשפחה ומבקש לחזק אותם ביום קשה זה"
.
שר הבטחון הוסיף והזהיר: "אנו רואים בחמאס אחראי לחטיפה ולרצח, ונדע לבוא עמו חשבון. נמשיך לרדוף אחר רוצחי הנערים, ולא ננוח ולא נשקוט עד אשר נניח עליהם את ידנו. כך גם יהיה".

בתוך כך, נמשכים מאמצי החקירה ביו"ש במטרה להגיע אל החוטפים ולהעמידם לדין, הלילה נעצרו שלושה מבוקשים וכי מתחילת המבצע נעצרו 419 מבוקשים.

המתח העולה ביו"ש סוחט את כוחות הביטחון במאמץ כפול למניעת הפרות סדר מצד פלסטינים ולהבדיל בנסיון למנוע פעולות תג מחיר בידי פעילי ימין קיצוניים המבקשים לבטא את תחושות הזעם בשטח ע"י פעולות נקם. משטרת ישראל העלתה את רמת הכוננות המבצעית לרמה ג' ותיערך למענה לתרחישים השונים בימים הקרובים.

צילום: AFP

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בס"ד
אולי הגיע הזמן לשלטון לעשות חשבון נפש,
א. החוטפים החשודים הם נעלמו מיד בזמן החטיפה, ולכן הם החשודים העיקריים, השאלה היא אם היה להם כזה עבר עשיר של מעשי טרור , מדוע בכלל הם שוחררו, הרי זה סכנה [כמו שקרה] ? ? ?
ב. הותקפו 34 יעדי טרור בעזה. זאת אומרת שידוע לממשלה כל היעדים האלו , א"כ למה תמיד כל ההתקפות הם רק "תגובה " לתקיפות שלהם, מדוע מחכים שח"ו יהיה איזה אסון [כמו שקרה] כדי להגיב ? ? ? בכל יום יורים רקטות על איזור הדרום והם ניצלים רק בנסים שהרקטות נופלים ע"פ רוב במקומות פתוחים , והניסים האלו לא בזכות החיילים, וודאי שאם יגייסו את בני הישיבות זה לא יתרום לנסים האלו,
נראה לי שהתנהגות הממשלה היא פשוט "הפקרות" פשוט מפקירם את תושבי הדרום לניסים וחסדי שמים. "חובת הממשלה לספק ביטחון לאזרחיה" , או שהממשלה תנהג באחריות ולא בהפקרות , ואם הם לא יכולים , אז בבקשה שיניחו את המפתחות על השולחן.
ג. ראש עירית שדרות [כמדומני] מר דוידי , אמר בזמן החיפושים שהוא נותן גיבוי לממשלה ומוכנים לספוג את הרקטות, העיקר שימצאו החטופים[זה בערך תוכן דבריו], לענ"ד דברים אלו הם פשוט חוסר אחריות שגובל בהפקרות, שהרי אם ח"ו ח"ו היה נופל איזה רקטה על שונאיהם של ישראל[בסגינהור] במקום ציבורי וח"ו היה …. ,א"כ בשם מי ראש העיר לקח אחריות , בשם עצמו או בשם תושבי עירו ? , ובכלל איך אפשר לקחת אחריות על כזה דבר , שהרי בעצם כל ההצלה זה ע"י ניסים שהקב,ה מפנה את הרקטות לאיזורים פתוחים. ה' יעזור

אני רוצה להוסיף על הנ"ל.
אני לא מבין את המדינה המטופשת הזאת, איך יכול להיות שאחרי מבצע "עופרת יצוקה" {למי שכבר הספיק לשכוח} עוד היו צריכים לעשות עוד מבצע?
הרי במדינה אחרת כבר מזמן היו מנקים את השטח של האויב?!
ועוד דבר, כשהערבי עושה שביתת רעב כל המדינה רועדת ממה יגידו, וכשח"כ {לפיד וסייעתו} מחליטים לקצץ כל מיני קצבאות (אם זה ילדים או לישיבות וכ"ו) לאף אחד זה לא מפריע? מה איתכם הערבי שאתם לא רוצים לתת לו חלק במדינה הזה יותר חשוב ממשהו שנמצא ויהיה תמיד במדינה הזו??!! הרב יאיר אני מברך אותך ואת כל החברים שלך שתזכו לראות את הדור הבא שלכם(בנים ובני בנים) חוזרים בתשובה שלמה {ואולי גם אתם}
הכותב בצער רב על 3 הקדושים החפץ בעילום שם!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture