שיתו"פ הדוק ומוצלח בין פיקוד העורף לעיריית בני ברק

מפקד מחוז דן בפיקוד העורף: "התיאום מלא הוכיח את יעילותו בתחומים רבים ובאיכות גבוהה • תשבחות על היעילות בהעברת הודעות במהירות מירבית לכל בתי העיר בני ברק, שברובם המוחלט לא פועלים מכשירי תקשורת

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

שיתוף הפעולה ההדוק בין פיקוד העורף לבין עיריית בני ברק, במהלך השבועות האחרונים , הביא לתיאום מלא בתחומים רבים ובאיכות גבוהה, ושהוכיח את יעילותו- כך אמר אל"מ אפי מישייב, מפקד מחוז דן בפיקוד העורף במפגש לסיכום הפעילות עד כה, שהתקיים במסגרת ועדת מל"ח (משק לשעת חירום) שהתכנסה מידי בוקר, בראשותו של הרב חנוך זייברט, ראש העיר ובהשתתפות מנהלי אגפים ומחלקות וקציני צבא ומשטרה.

ראשון הדוברים במפגש היה הרב חנוך זייברט, ראש העיר, שהבהיר בפתח דבריו, כי בניגוד למפגשים הקבועים שהתקיימו עד כה באולם הישיבות של מועצת העירייה, נערך המפגש רב-המשתתפים במרכז ההפעלה העירוני לשעת חירום, וזאת כדי לבדוק מקרוב את הפעילות של כל המכלולים העירוניים כהנדסה, תשתיות, חינוך, מידע לציבור, רווחה, מוקד עירוני, כוח-אדם, תברואה ולוגיסטיקה. ראש העיר סקר את השיפור הרב בצופרים לציבור, במציאת מקומות מיגון מעולים יותר למוסדות חינוך ולקייטנות, שילוב השירות הפסיכולוגי העירוני בנושא חרדות ועוד.

אל"מ אפריים (אפי) מישייב, מפקד מחוז דן הדגיש בדבריו את חיוניות התיאום היעיל עם העירייה והשיטור העירוני ועם ארגוני חירום והצלה ואת יציאתם המהירה לשטח של כל הגורמים בזמני האזעקות ואת המעבר המיידי של כל היחידות ממצב שגרה לחירום בזמני הצורך. הוא שיבח את החומר שהוכן על הערכות המשפחות והנחיות למצבי ירי טילים שגובש מקצועית ע"י פיקוד העורף ובתיאום עם אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה ועם מר חיים נוגלבלט, מנהל אגף שירותי חירום עירוניים ושהופץ במהירות מירבית לכל בתי העיר בני ברק, שברובם המוחלט לא פועלים מכשירי תקשורת, והיה צורך בדרך הסברה והדרכה חלופית.

מר חיים נוגלבלט, מנהל אגף שירותי החירום העירוניים וסא"ל יהודה פיקסלר, קצין הקישור בין הצבא לעירייה ציינו את הפעילות המהירה בקבוצה קטנה של מוסדות חינוך וקייטנות, שבפיקוח עירוני, שהיה צורך במציאת מבנים חלופיים עבורם, וכתוצאה מכך התאפשרה הפעלתם הסדירה, ולעומת זאת, יש צורך חיוני במציאת פיתרון עתידי לנושא מעונות-יום שבפיקוח ממשלתי, שבחלקם, בגלל בעיות מיגון נמנעה הפעלתם, למרות שזה חלק בלתי נפרד מרישיון ההפעלה, ועל הממשלה לדאוג ליישום הדרישה בתחום זה.

בתמונה: דיון בנושאים משותפים לפיקוד העורף ולעיריית בני-ברק. מימין לשמאל: אל"מ אפי מישייב, מפקד מחוזדן של הצבא; הרב חנוך זייברט, ראש עיריית בני-ברק; הרב מנחם קלודמן, מראשי ועדת מל"ח (משק לשעת חירום) עירונית; מר משה חג'בי, מנהל מחוז דן של רח"ל (רשות חירום לאומית); מר חיים נוגלבלט, מנהל אגף שירותי חירום של העירייה.

פיקוד העורף בני ברק
הרב חנוך זייברט, ראש עיריית בני-ברק מקבל תעודת הוקרה מפיקוד העורף וגם מעניק תעודת הוקרה לקציני הפיקוד על שיתוף הפעולה היומיומי ההדוק בין העירייה לבין פיקוד העורף בתקופת מצב החירום. מימין לשמאל: סא"ל מרדכי אהרון, סגן מפקד יקל"ר (יחידת קישור של פיקוד העורף לעירייה), ובחיי היום גם רב ישוב באזור השרון; הרב חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק; אל"מ יגאל הקשר, מפקד נפת גנים (הכוללת את הערים בני ברק ורמת-גן), ובחיי היום-יום, מנהל משרד מדידות; סא"ל יהודה פיקסלר, מפקד היקל"ר, ובחיי היום-יום סמנכ"ל וחשב הבנק הבינלאומי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture