יו"ר הכנסת עצר את הדיונים ובישר "יהודה גליק נושם עצמונית"

יהודה גליק התקשר ליו"ר הכנסת ואמר לו "אני כבר נושם לבד ורציתי לחלוק את זה איתך". היו"ר הנרגש מיהר לשתף את הבשורה הטובה עם שאר חברי הבית

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

במהלך דיוני מליאת הכנסת, עצר יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין את הדיון ועדכן את חברי הכנסת בקול רועד ובהתרגשות רבה, כי קיבל טלפון מחברו האישי יהודה גליק שהתעורר. כזכור, גליק נפצע באורח קשה לאחר ניסיון התנקשות בחייו לפני שבועיים.

אדלשטיין פנה לחברי הכנסת ואמר "אתם הראשונים שאני רוצה לחלוק איתם את שמחתי. לפני שנייה ירדתי מכאן על מנת לדבר עם יהודה גליק שנושם לבד כבר שעתיים ובסגנון של יהודה גליק הוא ביקש לדבר איתי ולומר לי שהוא רצה להתקשר אלי מהר כי הוא אמר לי "אני יודע שאתה נאבקת על הזכות לדבר, אני כמה ימים נאבקתי על הזכות לנשום, אז עכשיו אני כבר נושם לבד ורציתי לחלוק איתך את זה".

קרא עוד:

[postim]

"אני יודע שדוברים רבים במליאה כשעלו לדבר בימים האחרונים איחלו לו רפואה שלמה" אמר אדלשטיין, "האיחולים של רבים מיכם עזרו, העבודה הנפלאה של אנשי שערי צדק ושאר אנשי הרפואה בכיוון הנכון, ואנחנו מאחלים לו לא רק לנשום אלא גם לדבר וללכת ולרקוד ושיהיו לו רק שמחות במשפחה"

יהודה גליק שימש כדובר משרד הקליטה בזמן כהונתו של אדלשטיין כשר הקליטה, והם חברים אישיים עד היום.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

0 תגובות

  1. כשהייתי ילד קטן בארה”ב, היה זה בראשית הגזרות של היטלר הרשע ימ”ש בגרמניה על היהודים. מישהו הראה לי אז בעמוד הראשון של העיתון המפורסם ביותר בארה”ב, תמונה של ‘רב’ בישראל, שנסע לוושינגטון לדבר עם הנשיא ואנשי הקונגרס, כדי שישפיעו על היטלר להפסיק את גזירותיו.

    ראיתי את התמונה שלו, שתחתיה כתוב “ראביי דוקטור פלוני”, ושאלתי: “מילא רב בלי זקן, באמריקה זה לא חידוש. אבל הוא בכלל בלי כיפה! איזה רב זה בלי כיפה?!”. וענו לי: “באמריקה לא מקשים קושיות! הכל כאן בסדר. קודש וחול, טרף וכשר בעירבוביא, הכל בסדר”…

    נהייתי בחור, ומישהו סיפר לי שאותו ברנש, ה’רבאיי’ ההוא, בנה לו ‘בית כנסת’ שהוא ‘בית תיפלות יהודי’, והכריז שיום ראשון בשבוע הוא ‘שבת קודש’ כמו אצל הנוצרים. הוא היה אוכל נבלות וטרפות ביוה”כ, ובעיקר כיבד את הכושים, והיה אוסף הרבה כסף למענם, לכושים האלה ש’האירו את עיניו’…

    שאלתי: “האם זה מנהיג של יהודים? האם הוא הדברן שלנו?”- “כן”- ענו לי- “ויש לו ‘מתחרה’ אחד שנראה בדיוק כמוהו, גם הוא בלי כיפה, וגם הוא אותו ‘צדיק’ כמוהו. אז איך אפשר להבחין ביניהם, הרי הם נראים כמו תאומים ברשע? כי לשניהם יש בנים, הבן של האחד התחתן עם גויה לבנה, והבן של השני התחתן עם גויה שחורה, וכך כהן הבקי במראות נגעים יכול להבחין בין שחור ללבן”… השתוממתי. האם אלו הם ה’מנהיגים’ שאוספים באמריקה עשרות אלפי יהודים להפגנות ושאר דברים? לא הבנתי.

    עד שראיתי בספר “אבן שלימה”, ליקוטים מהגר”א, שכותב על הערב רב שבגלות הם הקופצים בראש כאילו שהם המנהיגים שלנו, ואז ידעתי בלבי שאלו הם! אמנם אסור לפסוק הלכה עפי”ז, אבל בלב מותר לנו לחשוב כך עליהם, ע”פ המידות שלהם רח”ל.

    הגר”א מגלה עוד, שלעתיד לבא כשיבא מלך המשיח, נצטרך כולנו לעבור לפניו, והוא יסתכל לכל אחד ואחד בפניו ברוח קודשו, ויאמר: “אתה- תצא מהשורה, אתה עמלקי!”, “אתה מזרחי!” צא מהר “אתה- ערב רב, תצא!”. רק משיח צדקנו יגלה מיהו יהודי, מיהו ערב רב, ומיהו זרע עמלק, אבל היום הם מעורבים בינינו, ורואים שהם עולים להר הבית אע”פ שיודעים בפירוש שזה חיוב כרת וממשיכים, ולכן יש ענין חשוב מאוד לבדוק את היחוס, של אלו שעולים להר הבית עד מקום שיד האדם מגעת…..

  2. האם הגר"א כתב המלים "אתה מזרחי"? זה הוספה שלך ופרשנות שלך!
    אכן יש ביניהם הרבה…. אבל לדאבוננו גם בין החרדים יש…. (אם כי פחות בהרבה). אבל בטח שא"א לכלול כל המזרחים בכלל זה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture