נתניהו: "מערכה פראית וחסרת תקדים של כלי התקשורת נגדי"

ראש הממשלה משוכנע כי קיימת מזימה מקיפה של ארגונים חוץ מפלגתיים, ממשלות זרות ואילי הון מרחבי העולם, להדיח אותו מהשלטון ולכונן ממשלת שמאל • "טעינו כשהתמקדנו בקמפיין רק באיראן ודאע"ש, היינו צריכים להדגיש את הישגינו הכלכליים-חברתיים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ימים ספורים לפני הבחירות, וראש הממשלה בנימין נתניהו הידוע כסרבן ראיונות סדרתי, מגלה אט אט את האפשרות להתראיין לכלי התקשורת הישראליים.

נתניהו העניק בתקופה האחרונה מספר ראיונות לכלי תקשורת זניחים, ל'ישראל היום' ולתקשורת החרדית, בהם התחושה היתה שהשאלות הוכתבו 'מלמעלה' על ידי לשכתו, והמראיינים נמנעו משאלות קשות או כל ניסיון לעמת אותו עם הישגי וכישלונות ממשלתו בנושאים העומדים על סדר היום.

קרא עוד:

[postim]

בראיון העומק הראשון עם נתניהו, שיתפרסם מחר בעיתון 'מקור ראשון' המזוהה עם הציונות הדתית-ליברלית, אומר ראש הממשלה כי "יש מאמץ מרוכז – פוליטי וכספי – להביא להפלת שלטון הליכוד ולהחלפתו בשלטון השמאל". לדבריו, "המאמץ הזה מאורגן על ידי הזרמה מסיבית של כסף, עשרות מיליוני דולרים אני מעריך, וכן על ידי מערכה פראית וחסרת תקדים של גורמי תקשורת רבים".

נתניהו: אפשרות ריאלית לניצחון של הרצוג בבחירות

לשאלת המראיינים האם לדעתו תיתכן אפשרות של מהפך והחלפת השלטון בבחירות, מבהיר נתניהו כי האפשרות הזאת בהחלט עשויה להתרחש במקרה ומצביעי הליכוד יעזבו את המפלגה או שלא יטרחו לצאת אל הקלפיות.

את דברי ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן, אשר האשים את נתניהו ב"משבר המנהיגות החמור ביותר מאז קום המדינה", מבטל ראש הממשלה במעין בוז: "מאיר דגן התעקש פעמיים להמשיך לשרת תחת אותו ראש ממשלה שעכשיו הוא מגדף. כנראה יש לו כרגע אינטרסים אחרים, מניעים אחרים, לרבות תפיסה פוליטית אחרת". נתניהו מזכיר כי תחזיותיו ותפיסותיו של דגן לא תמיד תאמו את המציאות, "בזמנו הוא חשב שאין סיכוי שהאחים המוסלמים יתפסו את השלטון במצרים. הוא חשב הרבה דברים".

לדעתו של ראש הממשלה, בשש שנות כהונת ממשלותיו, הושגו הצלחות רבות בתחומי הכלכלה והפיתוח, ובהם הורדת האבטלה, חינוך חינם מגיל שלוש, פיתוח תשתיות התחבורה ועוד. נתניהו מודה כי זו היתה שגיאה להתעלם מכך בקמפיין הבחירות של הליכוד אשר התמקד בעיקר בסכנות הביטחוניות האורבות לישראל מצד איראן ודאע"ש.

ממשלת החלומות של נתניהו: ימין-חרדים-כחלון

לגבי תכניותיו להרכב הממשלה הבאה, חזר נתניהו על הצהרתו החד משמעית כי לא יישב בממשלת אחדות עם המחנה הציוני. הממשלה המועדפת עליו מכילה את הליכוד, הבית היהודי, כולנו, ש"ס, יהדות התורה וישראל ביתנו. מצד שני, משוכנע נתניהו כי תנודת קולות מהליכוד אל מפלגתו של כחלון, עלולה להוביל אותה אל ממשלת שמאל.

מפלגת יש עתיד, לדעתו, היא חלק אינטגרלי מהשמאל. "הגיע הזמן להגיד את זה. הכול התחזות אצל לפיד. העמדות שלו שמאליות, העמדות של עופר שלח שמאליות, העמדות של יעל גרמן, של יעקב פרי. יכול להיות שמבחינה כלכלית לפיד פחות סוציאליסטי, אבל מבחינת התפיסות המדיניות והביטחוניות הוא שמאל מובהק. ואתה לא תוכל לגבש, מול האתגרים המדיניים והביטחוניים שיש לנו, לא תוכל לייצר שעטנז כזה. זה לא יחזיק מעמד".

ראש הממשלה צפוי להתראיין בימים הקרובים לשלושת ערוצי התקשורת המרכזיים, לראשונה מאז מערכת הבחירות הקודמת לפני כשנתיים. ראיון שלו בתחילתה של מערכת הבחירות לחדשות 2, פעל נגדו כבומרנג לאחר שהאשים בו את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בעלייתם של מחירי הדיור, והוא מקווה שה'בליץ' התקשורתי בסיום המערכה יעשה את שלו ויחזיר לליכוד את מצביעיו הנוטשים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

0 תגובות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture