וְהַדָּת נִתְּנָה • השר החדש דוד אזולאי: "מודע לגודל האחריות והציפיות"

במשרד לשירותי דת קיבלו בשמחה את פני השר החדש, ח"כ דוד אזולאי מטעם סיעת ש"ס, אשר הדגיש לעובדים: "בקצה השני נמצא האזרח הקטן המצפה מאיתנו. אם נשמע אותו ונבין לליבו נפתור בעיות רבות" • היו"ר דרעי הגיע לברך ואמר: "המשימה הגדולה ביותר היא להנעים ולעשות את מה שבאמת הדת היהודית, בסבר פנים יפות"

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

הבוקר (שני), נערך טקס חגיגי במשרד לשירותי דת בגבעת שאול ובו נערכה ההחלפה הרשמית של השר לשירותי דת.

במשרד לשירותי דת שמחו לקבל היום את דוד אזולאי כשר החדש. דוד אזולאי נבחר לכנסת בשנת תשנ"ו ומאז ועד היום מכהן בה כח"כ מטעם ש"ס, שימש בתפקידים רבים בין היתר כיו"ר וועדת הפנים וועדת פניות הציבור.

אזולאי שכבר החל בפגישות עבודה ראשוניות ציין: "אני ניגש לתפקיד הזה ואני מודע לגודל האחריות, הציפיות, והמשימה הרובצת עלי. חשוב לזכור שהמשרד נותן שירותי דת מלפני הלידה ועד אחרי מאה ועשרים וכי בקצה השני נמצא האזרח הקטן המצפה מאיתנו. אם נשמע אותו ונבין לליבו נפתור בעיות רבות". השר הנכנס ברך את עובדי המשרד, "הרמטכ"ל הטוב ביותר צריך חיילים טובים וכי בלעדיהם אי אפשר להצליח. חובה על כל אחד מאיתנו לעשות הכל להנגשת שירותי הדת ולקרב את הדור הצעיר. אני רוצה לברך את היוצאים. בשם ה'נעשה ונצליח ונזכה לקדש שם שמים."

כמו כן, נפרדו עובדי המשרד לשירותי דת מסגן השר היוצא ח"כ הרב אלי בן דהן אשר בירך את השר הנכנס והוסיף: "שירתתי את כולם אני מאחל להמשיך להצעיד את המשרד קדימה, שתעשו הרבה קידוש ה' ותחברו את עם ישראל לתורת ישראל. בכל התייעצות אשמח לסייע. היהדות שייכת לכולנו ובאחריות של כולנו".

יו"ר ש"ס ושר הכלכלה הנכנס אריה דרעי הגיע גם הוא לברך יחד עם חברים נוספים מהמפלגה ומסר: "בשבילי זה סגירת מעגל שדוד מהוותיקים הוא מוכשר ואחראי, אני בא בשמחה. דוד יושב על הכסא שראוי לו ואין לי ספק שיעשה דברים גדולים לכבוד עם ישראל. היושר, ההגינות והמסירות אין אדם אחד שפנה לדוד אזולאי והוא לא טיפל בו במסירות. ממשלה הומגנית, חברתית, מחוייבת למורשת ישראל. המשימה הגדולה ביותר היא להנעים ולעשות את מה שבאמת הדת היהודית בסבר פנים יפות ואני בטוח שדוד יעשה את זה ויצליח. אנחנו איתך."

אלחנן גלט, המנכ"ל היוצא של המשרד לשירותי דת הוסיף:" אני רוצה לברך יחד עם החבורה הנפלאה שיושבת כאן ברכה מיוחדת לעובדי המשרד שהיו חלק מהנגשתו לעם ישראל בכל אתר ואתר. יש צמאון גדול לכל דבר שבקדושה בקרב מדינת ישראל והנוער. אני מבקש להודות לאריה דרעי על ההבנה בחשיבות המשרד. דווקא ברגעים של משמר נכנס ומשמר יוצא אני מבקש להתפלל לשיתוף פעולה בין הגורמים לעשייה משותפת, למחשבה ביחד איך בונים שירותי דת בבניה עתידית לכל מדינת ישראל. תודה אישית לרב אלי שהוביל מהלכים יחד עימי, זכיתי לקדש שם שמים בשירותי הדת. נעשה ונצליח."

אתמול, לקראת קבלת המשרה החשובה, עלה ח"כ דוד אזולאי אל לשכת הראשל"צ רבי יצחק יוסף שליט"א לקבל את ברכתו להצלחתו בשמירה על צרכי הדת של יהודי הארץ. הראשל"צ הדגיש לשר הנכנס כי בעבודה בתפקיד ממשלתי האחראי לשירותי הדת של כלל האזרחים- אין תקף הכלל של 'עניי עירך קודמין' וכי השצמירה על מסורת ישראל הינה אתגר גדול.

שר הדתות דוד אזולאי (1)

שר הדתות דוד אזולאי (3)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture