הולך רגל נהרג מפגיעת רכב בכביש 4, בסמוך לגשר בר אילן

נהג הרכב ואדם נוסף שחצה את הכביש יחד עם ההרוג, לא נפגעו ולא נזקקו לטיפול רפואי • היום נפצע קשיש כבן 70 באורח קשה, לאחר שרכב פגע בקלנועית בה נסע בקריית גת. זוגתו נפצעה קל • בתאונות דרכים נוספות נפצעו שלושה בני אדם באורח בינוני

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

הולך רגל נפגע הערב אנושות מפגיעת רכב בכביש 4, בסמוך לגשר בר אילן. לאחר פעולות החייאה ממושכות שביצעו בו אנשי מד"א וארגוני ההצלה בניסיון להציל את חייו, נקבע מותו בזירה למרבה הצער. עומסי תנועה כבדים הורגשו באזור לאחר התאונה הקטלנית.

יוסי עמר, מתנדב איחוד הצלה שטיפל בנפגע, מספר כי "כשהגעתי לזירה סיפרו לנו עוברי אורח כי מדובר בצעיר הולך רגל שחצה את הכביש עם אדם נוסף ורכב פגע בו, יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ניסינו להציל את חייו וביצענו בו פעולות החייאה עד להגעת פרמדיק שקבע את מותו עקב אופי הפציעה הקשה ממנה סבל, נהג הרכב והולך הרגל הנוסף שחצה את הכביש לא נזקקו לטיפול רפואי, עומסי תנועה כבדים נוצרו באזור".

20150613123442(צילומים: שאול היימן - סוכנות הידיעות 'חדשות 24')

היום נפצע גבר כבן 70 באורח קשה וזוגתו נפצעה קל, לאחר שנפגעו מרכב בעת נסיעתם על קלנועית בשדרות דרך הדרום בקריית גת, בסמוך לצומת ביג. הפצועים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהגבר שנפצע קשה מורדם ומונשם.

בהתהפכות טרקטורון בכניסה הדרומית לתל מונד, נפצעו היום 2 צעירים באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים תל השומר, כשאחד מהם –כבן 20 – סובל מפגיעות בגפיים, והשנייה – כבת 17 – מפגיעת ראש.

רוכב אופנוע כבן 27 נפצע היום באורח בינוני לאחר שהחליק בכביש 505, ממעלה אפרים לכיוון פצאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא סובל מחבלות בגפיים.

20150613123443

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בזוה"ק כתוב שבסוף כל הגליות נעבור עוד גלות אחד יותר קשה מכל הגליות שהיו עד היום, והוא גלות הערב רב, וזה מה שאנחנו רואים במציאות היום, והנה המובן הפשוט בזה הוא שהכונה על רשעי ישראל שפקרו מעליהם עול התורה והמצות והאמונה והם רוצים לשלוט עלינו ח"ו, אבל אין זה המכוון כי הם כבר נחשבים כגוים גמורים כי לא נשאר בהם שום חלק וניצוץ טוב ונשמה והם מקליפת עמלק וכמבואר כל זה בספה"ק. ומה שנקרא "ערב רב" הם אלה שיש בהם עדיין חלק טוב [כחלק מהחרדים]אבל יש בהם תערובת של טוב ורע ביחד, ולכן זה מה שעלינו לתקן הוא שלא להיות נמשך אחריהם, דהיינו שלא להיות נמשך אחרי אלה שאינם נקיים לגמרי מחלק הרע והפסול, וכאשר נעמוד בזה הנסיון נשיג בזה את התקון שלנו.

אבל הנסיון בזה לברר ולבחון בין הכשר והפסול הוא נסיון קשה מאד, בפרט בעבורנו שאנו אנשים קטני ערך, ועל כן העצה לברר ולבחון הוא כמש"כ בשה"ש (א'-ח') "אם לא תדעי לך היפה בנשים צאי לך בעקבי הצאן ורעי את גדיותיך על משכנות הרועים" והיינו לדבק א"ע ולבנו לצדיקי עולם נוחי נפש והם נקראים משכנות הרועים כי הם "שוכני" עפר ומהם נמצא בודאי כאלה שאין עליהם ספק ולאורם נלך ומרעיה שלהם נחיה, ולפי זה נבחון ונברר שכאשר המהלך והדרך שלהם הוא בדיוק כמותם שכבר נפטרו, בלי שום שינוי כלל אזי אנחנו בטוחים שאנו והם בצד הנכון והאמת, משא"כ כאשר רואים במי שהוא משנה אפילו בכחוט השערה ואינו הולך בעקבי הצאן, שאינו מנהיג הכלל בדרך הדור הישן, יש לנו לפחד להיות מונהג מאנשים כאלו, כיון שהם ממציאים לנו דרך אחרת, דרך חדשה, ולכן אין לנו על מי ועל מה לסמוך להכשירם, אבל אם בדרך הישן נלך לבטח דרכנו בס"ד ורוח ד' יהיה חופפת עלינו.

הנסיון הנזכר שאנו חייבים לעבור כהיום (ושאנו כבר באמצע הנסיון) הוא לא ניתן לנו רק כדי לראות איפה אנחנו עומדים אלא זה גם נותן לנו האפשרות וההזדמנות להעלות אותנו מדרגה למדרגה. והעיקר באמת לא לסטות מדרך הישנה "כי הוא זה" ולחיות בדיוק כמותם בלי שום שינוי כלל וכלל, ואז אנחנו דבוקים בד' ית' שמו, ואנחנו בטוחים שאנו חיים בצד הנכון והאמת, משא"כ כאשר רואים במי שהוא משנה אפילו בכחוט השערה ואינו הולך בעקבי הצאן, יש לנו לפחד להיות מונהג מאלו המנהיגים.

ולצערינו המועצת גדולי התורה החסידות קיימו הפסוק וְאִם-לֹא תִשְׁמְעוּ, לִי; וְלֹא תַעֲשׂוּ, אֵת כָּל-הַמִּצְו‍ֹת וגו' כשחיללו שם שמים ויצאו בעזות נגד פוסק הדור הישן רבינו עט”ר מרן הגרי”ש אלישיב זצוק”ל שעמד כחומה בצורה, ובזמנו קרא לקיים כנסים מיוחדים שבהם ייקרא הציבור החרידי לחזק את ידיהם של מנהלי הסמינרים לבל ייכנעו לשלל לחצים ופיתויים שתכליתם להחדיר השתלמויות אלה. ומרן הגרי”ש אלישיב זצוק”ל הביע דעתו נגד רעיון שעלה לפיו יבוצעו השתלמויות לתואר שני אקוויוולנטי (השווה לדרגת אם.איי. אקדמית) והורה שעל פי תורה אין להסכים בשום פנים ואופן לפירצה זו של שמד בפועל” והמועצת גדולי התורה התירו שבוע שעבר לנשים חרדיות ללמוד לימודים אקדמיים, בסמינרים של בית יעקוב, לשם קבלת תואר שני (M.A),

עכשיו תגידו אתם באמת, האם זה לא מעשה ערב רב, הסוטים מהדרך הטובה אל הדרך הרעה … והולכים בדיוק בדרך של היצר הרע, לטשטש את ההגיון ולטמטם את המוחות של בנות ישראל בכל מיני אפיקורסות, וע"ז קול דמי אחינו זועקים אלינו מן האדמה… ומהשמים גם זועקים להפסיק השמד הזה על בנות ישראל הצנועות, "ועדיף שעה אחת קודם" לחזור למסלול הישן והנכון.
כמה קרבנות צריך לכפר על החטא הזה של שמד בנות ישראל ר"ל?

הכותב הנ"ל נטרפה עליו דעתו כפשוטו ממש, הלך וזיהם את כל הרשת בכל אתר שנפתח צץ לו המאמר המחוצף והארסני הזה, אין גבול לחוצפה המרושעת והדרך הקלוקלת של אנשי העייץ והפלס שבמקום לקיים התחייבותם והצהרתם שתורתם אומנותם הולכים הם בזמנם היקר ומבזבזים הזמן בכתבות מחוצפות נגד גדולי הדור, ובהטרדות מרושעות כנגד כל מי שמציית לגדולי ישראל, אתם לימדם אותנו כי יש דעה נוספת וצריך לקבל גם את השונה והמשונה, אז אנא טלוו קורה מבין עינכם ועשו לכם כהוראת רבכם ואותנו תעזבו לשמוע בקול רבותינו ועל ישראל שלום.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture