ריבלין ללוחמי מג"ב: "אתם נלחמים במלחמה בלי שם"

נשיא המדינה נפגש עם שוטרי ולוחמי מג"ב בעיר העתיקה בירושלים ועם לוחמי יחידת דובדבן: "תודה לכם על ההקרבה, על השליחות, ועל המאמצים הכבירים שאתם עושים, יומם וליל, כשאתם שומרים על ביטחוננו"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
הפת"ח בצעד דרמטי בעקבות חיסול חוליית המחבלים בשכם • צפו בהפגנת זעם
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית

נשיא המדינה ראובן ריבלין, נפגש אמש (יום ה'), עם שוטרי ולוחמי מג"ב בעיר העתיקה בירושלים ולאחר מכן עם לוחמי יחידת "דובדבן" בבסיסם בכדי לחזק את ידיהם בעקבות אירועי האלימות בירושלים וההסלמה בתקופה האחרונה ולהודות להם על פעילותם המסורה למען ביטחונם של אזרחי ישראל.

בביקורו בעיר העתיקה התלווה אל הנשיא מפקד מחוז ירושלים, ניצב צ'יקו אדרי. עם הגעת הנשיא למתחם הכותל הוא קיבל סקירה ביטחונית ולאחריה נפגש עם כ150 שוטרי ולוחמי ומג"ב המוצבים בעיר.

הנשיא הדגיש כי מדינת ישראל מחויבת לשמירה על חופש הדת והפולחן ואמר: "במדינתנו לא נאפשר מצב שבו אדם מאמין לא יוכל לקיים את אמונתו, אנו דוגלים בחופש דת וגם נותנים את חופש הפולחן בהר הבית למוסלמים. ועליכם מוטלת החובה והזכות להגן על כולנו כל אזרחי המדינה. אני רוצה להגיד לכם העושים את עבודתכם לילות כימים, תודה.

קרא עוד:
[postim]

יצוין כי במהלך ביקור הנשיא הוענקו תעודות הוקרה לשוטרי סיור ממרחב קדם על כך שנטרלו במהירות את המחבל באירוע בו נדקר הנער משה מלכה בן ה15 ברחוב הנביאים בירושלים, ומנעו פגיעה באזרחים נוספים שהיו במקום והפגינו נחישות, מקצועיות ואומץ לב. כמו כן הוענקה תעודת הוקרה ל לוחמי יחידת יואב דרום, על כך שהסתערו על המחבל שרצח את אהרון בנט ונחמיה לביא ז"ל ברחוב הגיא בעיר העתיקה. צוות הלוחמים הסתער על המחבל, ירה בו ונטרל אותו ובכך מנע פגיעה באזרחים רבים שהיו במקום.

לאחר מכן, המשיך הנשיא למפגש עם לוחמי יחידת "דובדבן" שהתקיים בבסיסם, כשהוא מלווה על ידי מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל ליאור כרמלי ומפקד יחידת דובדבן סא"ל ק', הנשיא קיבל סקירה על פעילות היחידה בתקופה האחרונה וצפה בתרגיל שגרתי של היחידה המובחרת.

הנשיא נפגש עם כ-300 לוחמי היחידה, חיזק את ידיהם והודה להם על פעילותם הברוכה והחשאית, בשמו ובשם כל אזרחי ישראל ואמר: "באתי לבקר אתכם בימים כאלה, כשהמדינה סוערת ודם אזרחנו נשפך. אני רוצה להודות לכם על הפעילות הקשה והמורכבת במהלך תקופת החגים, רחוק מהבית, אבל קרוב ללב כולנו. הפעילות שלכם מתבצעת בחלקה הגדול במחשכים והרחק מעיני הציבור. ובכל זאת, כולם יודעים שאתם הזרוע הארוכה של צה״ל ואתם החומה הבצורה המאפשרת לנו לחיות את חיי היומיום שלנו. אתם נלחמים במלחמה בלי שם ולעיתים בלי פנים נגד אויב אכזרי, שהשנאה מנחה אותו. מדינת ישראל תמשיך לפעול, בגלוי ובחשאי, להעמדת הרוצחים לדין ולמניעת פגיעה עתידית באזרחיה. תודה לכם על ההקרבה, על השליחות, ועל המאמצים הכבירים שאתם עושים, יומם וליל, כשאתם שומרים על ביטחוננו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture