תיעוד מזעזע: הילדים המחבלים מנופפים בסכינים

משטרת ישראל מפריכה את טענות אב המחבל כי ילדו "הלך לקנות ממתקים", ומפרסמת תיעוד מזירת הפיגוע הקשה בפסגת זאב • "תקיפת אמא וילדים בסכין בכל מקום בעולם תכונה בתקשורת "טרור ברברי", רק בישראל זה לגיטימי" פנה השר שטייניץ לעיתונאים זרים בתדרוך מיוחד בלשכת העיתונות הממשלתית, וקרא להם "אל תתנו לזה יד"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

תיעוד מצלמות האבטחה שמפרסמת היום משטרת ישראל מוכיח קבל עם ועולם את עצמת אכזריותם של ילדי הפלסטינים.

לאחר שסיימה לגבות את התיעודים מהמצלמות השונות, פרסמה היום המשטרה את תיעוד מסע הרצח של שני הילדים המחבלים שדקרו שני יהודים בשכונת פסגת זאב בצפון-מזרח ירושלים. כתוצאה מהפיגוע הקשה נפצע נער בן 13 אנושות וצעיר חרדי כבן 25 נפצע באורח קשה.

אבי המחבל פתח 'סוכת אבלים' בשועפט, וביכה את מות בנו "שהלך לקנות סוכריות" ו"נרצח" בידי משטרה. בני המשפחה סמכו את טענתם על סירוב המשטרה לאפשר להם לראות את בנם הרוצח ואת בן דודו שנפצע ואושפז בבית חולים ישראלי, אולם היום, מפריכה המשטרה את תיאוריות ועלילות הפלסטינים שימצאו להם שקר אחר במהרה.

קרא עוד:
[postim]

שטייניץ: כשהטרור האיסלאמי מגיע לישראל, לפתע מדובר ב"זעם ותסכול"

על רקע גל הטרור הפוקד את ישראל, קיימו היום השר ד"ר יובל שטייניץ, מנכ"ל משרד החוץ דורי גולד ודובר ראש הממשלה לתקשורת הערבית אופיר גנדלמן, תדרוך מיוחד לעיתונאים זרים בלשכת העיתונות הממשלתית.

שטייניץ ביקר בדבריו את העיתונות הזרה ואמר כי "כאשר מוסלמים פוגעים באזרחים בכל מקום בעולם, כשג'ון הג'יהאדיסט עורף ראשים, כשעיתונאים נרצחו בצרפת, כשערפו את ראשו של שוטר ברחובות לונדון, בפיגועים בבוסטון, בעיראק ובטורקיה, העיתונות מכנה את ההרג "מעשה ברברי של טרור", אך כאשר מוסלמים דוקרים ורוצחים אזרחים, נשים וילדים בישראל לפתע אין זה טרור, מדובר ב"זעם ותסכול", פה זה לגיטימי". "להרוג יהודים מפני שהם יהודים אינו שונה מלהרוג נוצרים מפני שהם נוצרים. 2,000 שנה ללא מדינה סבלנו ממוסר כפול והפלייה, אל תתנו לזה" קרא שטייניץ לעיתונאים.

שטייניץ התייחס בנוסף להסתה של ראשי הרשות הפלסטינית, לחינוך ילדים לשנוא יהודים ולשאוף לרציחתם, וציין כי המצב מביא בפועל למעשי הרצח של צעירים. הוא גם דחה את הטענות חסרות הבסיס של הפלסטינים לניסיון ישראלי להפרת הסטטוס קוו בהר הבית: "אנחנו מגנים על אתרי כל הדתות, לא אנחנו הרסנו אתרי דת בעירק לאחרונה. לפי העלילות האלה כמעט מאה שנה אנחנו מנסים לפגוע בהר הבית, מפתיע שלא הצלחנו לעשות זאת לאחר כל כך הרבה זמן".

תדרוך לעיתונאים זרים 141012015,מסיבת העיתונאים לתקשורת הזרה (צילום: לע"מ)

ד"ר גולד התייחס בדבריו להסתה העומדת מאחורי גל הטרור הנוכחי, והוסיף כי הרשות הפלסטינית מעודדת את גל הטרור על ידי הפצת שמועות שקריות וקריאות חוזרות ונשנות לאלימות ולהרג יהודים, אשר מגבירות את הלהבות ומחמירות את המצב הביטחוני.

גולד הפנה לאמירות שונות של אבו מאזן במסגרת גל הטרור הנוכחי, אחת מהן נאמרה על ידי אבו מאזן בטלוויזיה הפלסטינית, שם ציין יו"ר הרשות כי "אנחנו מברכים כל טיפת דם אשר נשפכה בירושלים. זהו דם טהור, דם נקי". גולד הוסיף כי "כיום ההסתה מגיע בקלות דרך הרשתות החברתיות המעודדת ילדים לקחת סכין ולרצוח. הפתרון למצב חייב להיות דרך עצירת ההסתה". השר שטייניץ סיכם וציין כי "ישראל נוקטת בכל האמצעים הדרושים על מנת להחזיר את השקט והביטחון ליהודים ולערבים בישראל".

מסיבת העיתונאים התקיימה על רקע גל הטרור שפוקד את ערי ישראל ובמרכזן ירושלים, והחלטות הקבינט המדיני-ביטחוני בליל אמש. שרי הקבינט וראש הממשלה הסמיכו את משטרת ישראל להטיל סגר או כתר על מוקדי חיכוך והסתה בירושלים על פי שיקולי הביטחון. בנוסף אישרו השרים כי לא תתאפשר בנייה מחודשת של בית מחבל שנהרס, כי יוחרם רכושם של מבצעי פיגועים, ותישלל תושבות הקבע שלהם.

בנוסף החליט הקבינט על הרחבת המבצעי של משטרת ישראל, על גיוס 300 מאבטחים נוספים לתחבורה הציבורית בירושלים בעלות 80 מליון ₪, על תגבור המשטרה בכוחות צה"ל בערים ובצירים. נתניהו הנחה בנוסף לפרוס כוחות צה"ל במקומות רגישים על גדר הביטחון בטווח המידי, ולפעול להשלמת גדר הביטחון, לרבות הגדר בדרום הר חברון.

במסגרת גל טרור שפוקד את ערי ישראל, ובמרכזן ירושלים, נגבו חייהם של 7 נרצחים, ולמעלה מ-90 ישראלים נפצעו, כאשר רק אתמול נרצחו 3 בני אדם, ונפצעו 14 בארבעה פיגועים שונים.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture