נתניהו בגוש עציון: "נגביר את המלחמה במפגעים"

ראש הממשלה הכריז על שורת צעדים לחיזוק ההגנה וההרתעה: בידוק לכל רכב פלסטיני שעולה על הצירים הראשיים, פתרונות נקודתיים ומעקפים בנקודות הסיכון, ושלילת היתרי עבודה לכל משפחות המפגעים • ראש עיריית ביתר שנפגש עם ראש הממשלה יחד עם ראשי רשויות נוספים: "דרשנו את החזרת הביטחון לתושבים"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
הפת"ח בצעד דרמטי בעקבות חיסול חוליית המחבלים בשכם • צפו בהפגנת זעם
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר הבוקר בצומת גוש עציון ובחטיבה המרכזית עציון. ראש הממשלה קיבל במקום סקירות על הגזרה והתקיימה הערכת מצב בהשתתפות שר הביטחון בוגי יעלון, סגן הרמטכ"ל אלוף יאיר גולן, מפקד פיקוד מרכז אלוף רוני נומה, מפקד אוגדת איו"ש תת אלוף ליאור כרמלי ומפקד חטיבת עציון אלוף משנה רומן גופנר.

"נגביר את המלחמה שלנו במפגעים" הצהיר נתניהו, "אנחנו נכנסים לכל מקום. נכנסים לכפרים, נכנסים ליישובים, נכנסים לבתים ומבצעים מעצרים נרחבים".

נתניהו דחה את הטענות על מגבלות שהוטלו על פעילות צה"ל וכוחות הביטחון, "להיפך – יש תמיכה מלאה והיא חשובה". ראש הממשלה סקר את המצב ואמר: "צריך להבין גם שבניגוד למצב של 'חומת מגן' ששם היו מפקדות, היו מעוזים, היו אלפי אנשים חמושים – ומה המצב היום? 'חומת מגן' נעשתה כדי להביא לנו את חופש הפעולה הזה, וחופש הפעולה הזה קיים ואנחנו משתמשים בו ערב-ערב, יום-יום, כדי לפעול נגד ריכוזים או נגד תוכניות, או נגד מפגעים, או נגד כלי נשק, והתוצאה היא כמובן שמה שידענו אז, של מאות הרוגים בשנה כתוצאה ממפגעים חמושים וחגורות נפץ וכלי נשק אחרים – את זה אין לנו, ואנחנו עושים הכל כדי שזה גם לא יהיה".

קרא עוד:
[postim]

בהמשך נפגש ראש הממשלה עם ראשי רשויות בגוש עציון: ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל, ראש מועצת אפרת עודד רביבי וראש מועצת קרית ארבע מלאכי לוינגר.

ראש העיר ביתר מאיר רובינשטיין שהשתתף בפגישה, אמר: "אנו מקווים שאכן הדברים שנאמרו גם יבוצעו. נתבקשנו לא לדבר על תוכן הפרטים המבצעיים, אבל ברור שהדרישה והיעד הינם השבת הביטחון לתושבים".

מאיר רובינשטיין בפגישת ראשי רשויות בגוש עציון עם ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון יעלון (2)"דורש השבת הביטחון". רובינשטיין עם נתניהו בסקירה הבטחונית, היום

במהלך הפגישה חשף נתניהו כמה מהמהלכים המבוצעים בשטח: "קודם כל, בידוק לכל רכב פלסטיני שעולה על הצירים הראשיים. הבידוק נעשה בצירים שמובילים אל הצירים הראשיים. דבר שני – פתרונות נקודתיים כמו בצומת הגוש, כלומר מעקף מקומי של הצומת לפי המלצת גורמי הביטחון. זה קיים פה, זה קיים במקומות אחרים, לרבות הכבישים העוקפים שאנחנו עמלים על מימושם. זה ייקח יותר זמן לעומת הפתרונות הנקודתיים. שלישית – שלילת היתרי עבודה בהיקף נרחב למשפחות של מפגעים. משפחה כזאת מודעת לעובדה שיש בתוכה מי שהוא קיצוני ומי שעומד לפגע, ולמשפחה כזאת אין זכות לעבוד במדינת ישראל. אנחנו שוללים אותה, זה חשוב.

ראש הממשלה הוסיף כי מקור טרור הסכינאים והמפגעים בודדים נובע מן ההסתה באינטרנט, ,אנחנו נערכים לטפל גם ברשתות החברתיות באמצעים שונים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בסיור בגוש עציון . צילום  חיים צח  לע''מ 23.11.15 -2הצמרת הבטחונית בסיור בגוש עציון. (צילום: חיים צח - לע"מ)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכי פשוט והכי יעיל לשכנע אותם לצאת מפה בגלל שא' כך ציוה ומתוך נסיון זה משכנע אותם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture