יו"ר הכנסת לחברי פרלמנט יהודים בעולם: "אתם בחזית המאבק נגד שנאת ישראל"

"שום דבר טוב – לבטח לא שלום – יכול לבוא מהקמפיינים האלה, שרק זורעים אנטישמיות ומזינים אלימות נגד ישראל", אמר אדלשטיין בהתייחסו לקריאות להחרים מוצרים מישראל וההחלטה לסמן את מוצרי ההתנחלויות • הדברים לובנו בכנס הפרלמנטרים היהודיים מרחבי העולם שנערך בכנסת

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין פתח את כנס הפרלמנטרים היהודיים מרחבי העולם – ICJP, שייערך היום בכנסת. בכנס משתתפים 12 חברי פרלמנט מ-9 מדינות ברחבי העולם: ארה"ב, קנדה, צ'ילה, צרפת, בלגיה, ברזיל, רומניה, הונגריה ואוקראינה.

אדלשטיין אמר לחברי הפרלמנטים השונים: "למרות חילוקי הדעות בין חברי הכנסת, אנחנו מאוחדים ברצון לבנות את המדינה יחד. הכוח של הדמוקרטיה יכול גם להיות עקב האכילס שלה. ניתן בקלות לעשות שימוש לרעה בזכויות שאנו מעניקים בגאווה גדולה כדי לעודד טרור ולהסית לאלימות. האתגר שעומד בפני כולנו – ואולי באופן הכי אקוטי כאן – הוא כיצד לוודא שהזכויות של האזרחים הרבים ההוגנים ובעלי הכוונות הטובות לא יעמדו בסכנה בגלל כמה טרוריסטים".

קרא עוד:
[postim]

יו"ר הכנסת הוסיף: "התגובה התקיפה אך המדודה לטרור המתמשך בקרבנו הובילה, שוב, להאשמות של שימוש בכוח 'לא פרופורציונלי'. היו קריאות חדשות להחרים מוצרים ישראליים ואקדמאים ישראלים. וישנו גם המאמץ האירופאי המתמשך לסמן חלק מהמוצרים ככאלה שיוצרו בגדה המערבית. שום דבר טוב – לבטח לא שלום – יכול לבוא מהקמפיינים האלה, שרק זורעים אנטישמיות ומזינים אלימות נגד ישראל. ברבים מן המקרים, אתם נמצאים בחזית המאמצים לגדוע את השנאה הזו ולחסום את השפעותיה, ועל כך אנחנו מודים לכם מאוד".

בהתייחסו לטרור העולמי אמר היו"ר: "עושה רושם שהאתגרים שלנו רק ילכו ויתעצמו. שוב, אנו נפגשים בצל המתקפות הרצחניות בפריז ובקליפורניה – אזורים קרובים מאוד לבית עבור חלק מכם. זו רק הוכחה נוספת לכך שאנחנו כולנו ביחד במאבק הגלובאלי נגד האסלאם הקיצוני. דאעש, אל־קאעידה ואחרים מבקשים ליצור את התנגשות הציביליזציות שתעמיד את הפנאטיות שלהם נגד הדמוקרטיה של המערב. הצלחתנו ועתידנו תלויים באחידות ובנחישות שלנו אל מול האיומים הללו".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו