סגנית ראש ממשלת סין בארץ: "סין לוקחת את ישראל ברצינות רבה"

"ישראל מדינה חשובה במזרח התיכון וייחודית באזורה", אמרה הבכירה הסינית לנשיא ריבלין

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, קיים פגישת עבודה מדינית עם סגנית ראש ממשלת סין, ליו יאנדונג, המבקרת בימים אלו בישראל. בפגישה דנו השניים בחיזוק היחסים בין המדינות ופיתוח שיתופי הפעולה בתחומי המדע והטכנולוגיה.

"אני מברך אותך על הגעתך, ברוכה הבאה לירושלים, בירת ישראל", פתח הנשיא את דבריו. הוא התייחס לחשיבות חיזוק הקשרים בין המדינות ולהסכמים אשר עתידים להיחתם בין המדינות ואמר: "יש לך תפקיד חשוב ומרכזי ביחסי ישראל סין וחשוב לנו לארח אותך כאן ולשוחח אודות העמקת והרחבת היחסים. ברצוני לשלוח את הערכתי הרבה לנשיא וראש ממשלת סין. יש לנו שיתוף פעולה במגוון רחב של תחומים. ארצותינו ידועות בעולם בעבור יכולותינו, בתחומי היזמות והסייבר, ושיתוף הפעולה בין עמינו הינו אינטרס של סין, ישראל וכל העולם".

קרא עוד:

[postim]

הנשיא המשיך ואמר: "לסין תפקיד חשוב בעולמנו ויש לכם השפעה רבה גם במזרח התיכון אנו שמחים להעמיק את היחסים בין המדינות ואין ספק שמפעם לפעם מותר לנו להסכים שלא להסכים".

סגנית ראש ממשלת סין הודתה לנשיא על דבריו ואמרה: "ראשית אני מודה לך על הזמן שאתה מקדיש לפגישה עמי ועם חברי המשלחת שלי, אנו מעריכים את הכנסת האורחים החמה ואמסור את דבריך החמים לנשיא ולראש הממשלה. מאז ומעולם תרמת למערכת היחסים החמה בין ישראל לסין והדגשת את חשיבותה ואנו מעריכים זאת מאוד."

סגנית ראש הממשלה ציינה: "משימה חשובה בביקורי זה, היא לעמוד בראש ועידת החדשנות ישראל- סין הראשונה, יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהמשך ביקורי אנו עתידים לחתום על הסכמים בנושאי חינוך, תרבות, מדע, בריאות, טכנולוגיה, ותחומים רבים אחרים. כמו כן, אשתתף בוועידה העוסקת בבריאות. ישראל מדינה חשובה במזרח התיכון וייחודית באזורה, סין לוקחת את ישראל ברצינות רבה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו