טרגדיה בחיפה: פעוט איבד הכרתו ונפטר

פעוט כבן שלושה חודשים פונה הבוקר לבית החולים כאשר מצבו מוגדר אנוש לאחר שאיבד את ההכרה בביתו בקריית סערט ויז'ניץ בעיר חיפה. למרות מאמצי ההחייאה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

פעוט כבן שלושה חודשים, איבד הבוקר את הכרתו בביתו ברחוב אהבת ישראל בקרית סערט ויז'ניץ בעיר חיפה. הוריו הזעיקו את כוחות ההצלה שמיהרו להגיע למקום ופתחו במאמצים להצלת חייו.

הפעוט פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים כאשר מצבו מוגדר אנוש. למרות מאמצי ההצלה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הפעוט.

דובר מד"א כרמל מסר כי "סמוך לשעה 12:30 נמסר למד"א על תינוק שאיבד את הכרתו ברחוב אהבת ישראל בחיפה. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק פינה לבית החולים בני ציון בן 3 חודשים תוך כדי החייאה כשמצבו הוגדר אנוש. נסיבות האירוע אינן ידועות".

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי מתנדבי איחוד הצלה כרמל בהחייאה בדקות אלו על פעוט שאיבד את ההכרה בביתו ברחוב אהבת ישראל בחיפה. בשלב זה מצבו מוגדר אנוש. נסיבות ואופי המקרה בבדיקה.

שלוימי פדר מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "מוקד איחוד הצלה הזעיק אותנו עקב פניה למוקד כי הפעוט ללא הכרה. כשהגעתי למקום יחד עם מתנדבים נוספים שהיו בסמיכות למקום התחלנו בביצוע פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירה את הפעוט תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים במצב אנוש".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו