שר התחבורה יפעל להקל על ציבור הנוסעים לאומן

השר כץ נענה לפניותיהם של חברי הכנסת מקלב וזוהר והבטיח לפעול לעצירת קרטל המחירים לקראת ראש השנה וכן להקל על הלחץ המעיב על ציבור היוצאים את הארץ

שר התחבורה ישראל כץ נענה לשאילתא שהגיש חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) על ההיערכות לקראת הרכבת האווירית בדרכה לאומן, לאור העובדה כי ראש השנה יחול ביום ראשון בערב מה שצפוי לרכז את הלחץ והעומס בקרב הרשויות למוצאי השבת.

ח"כ זוהר ביקש לדעת לאור הלקח הנלמד משנים קודמות בהן חל ר"ה ביום א', מה בכוונת משרד התחבורה לעשות כדי להבטיח את מקסימום הנוחות עבור ציבור היוצאים את הארץ. במקביל ביקש ח"כ זוהר להסב את ליבו של השר לקרטל המחירים השובר שיאים משנה לשנה מה שמצריך התערבות חיצונית של משרד התחבורה.

השר כץ השיב כי יפעל להנחות את אנשי משרדו לעשות ככל הניתן על מנת לחסוך בבירוקרטיה כמו גם לפתוח את "עוצר הטיסות" המאפיין את מוצאי שבת, במקביל הבטיח לקחת יוזמה ולטפל גם בקרטל.

ח"כ אורי מקלב הפנה אל השר שאלה הנוגעת להקלה על ציבור הטסים, וביקש לשאול האם קיימת אפשרות להנחית את המטוסים הממריאים מישראל בדרכם לאומן, בשדה התעופה ויניצה הנמצא במרחק קטן יותר מאומן על פני שדה התעופה בקייב בו נוהגים לנחות המטוסים כיום, מה שמצריך בנוסף נסיעה של שעות ארוכות עד לאומן.

השר השיב כי מדובר ביוזמה מקומית שעליה לבוא מהשטח, אך הבטיח כי יכנס לענין ויזום פניה לגורמים המתאימים על מנת לקדם אפשרות זו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו