זאת, לאור הרחבת פריסת המגורים באזורים שונים בעיר והתפתחות עסקי מסחר בנקודות שונות

יהודה הבר, מנהל הלשכה לפניות הציבור של 'דן' אומר כי החברה מרחיבה את פריסת שירותיה בבני ברק. השיפורים התבצעו לאחר ההערכה מחודשת של צרכי הציבור בעיר ובניית מערך שיספק מענה הולם לצרכיהם.

לדברי הבר, "במסגרת שירותי הלשכה לפניות הציבור, אנו קשובים, במשך כל השנה, לתושבי העיר ומקבלים את פניותיהם לגבי הסדרי התחבורה בעיר. לאחר קבלת הפניות, אנו מעבדים את הנתונים, עורכים שקלול של סך כל הצרכים ובהתאם לכך פועלים לביצוע השיפורים".

קרא עוד:

[postim]

"בימים אלו", מוסיף הבר, "לאור הרחבת פריסת המגורים באזורים שונים בעיר והתפתחות עסקי מסחר בנקודות שונות, ניכר הצורך לפתח קווי שירות מסוימים ובהתאם לכך פעלנו ושיפרנו את שירותי התחבורה בעיר".

בהתאם לכך, בוצעו בעיר השינויים הבאים: בקו 8 נוספה תחנה ברחוב אהרונוביץ 22, ליד מתחם אוסם וזאת במטרה לצמצם את המרחק שהיה בין התחנות.

בקו מספר 2 נוספה תחנה ברחוב נחמיה 6, במטרה לשרת את כל אזור הרב לנדא, חזו"א נחמיה והסביבה.

במקביל, פועל קו חדש 134, אשר הושק עם החלת רפורמת התחבורה ביוזמת עיריית בני ברק.

קו זה נותן שירות לאזור שיכון ה' והסביבה למרכז העיר, דרן גן ורשא, חזו"א, לכיוון פארק הלאומי וביה"ח תל השומר.

תדירות הקו הינה כל שעה עגולה, הלוך החל משעה 6 בבוקר ועד 10 בלילה, חזור מתל השומר החל משעה 7 בבוקר ועד 10 בלילה.