מזעזע: צלב קרס על תיבת הדואר של ניצול השואה

על תיבת הדואר של ניצול שואה בשנות השמונים לחייו המתגורר באשקלון, ריססו אלמונים צלב קרס • השוטרים שהוזעקו למקום, גילו ריסוס דומה גם בכניסה לבניין בו הוא מתגורר

ניצול שואה כבן 85 המתגורר בעיר אשקלון, הזדעזע לראות כי אלמונים ריססו על תיבות הדואר בבניין בו הוא מתגורר את הסמל הנאצי – צלב קרס.

הוא מיהר להזעיק את המשטרה. לשוטרים שהגיעו לזירה סיפר כי נתקל בצלבי הקרס כאשר ירד מביתו בשעות הצהריים. השוטרים גילו ריסוס של צלבי קרס גם בכניסה לבניין בו הוא מתגורר.

חקירה נפתחה בנושא, בניסיון לגלות את זהותם של האלמונים אשר בחרו לרסס את צלב הקרס דווקא בכניסה לביתו של ניצול השואה המבוגר. בתמונה: צלב הקרס. קרדיט: חטיבת דובר המשטרה.

WhatsApp Image 2016-09-01 at 14.15.45

מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל פתחה בחקירה היום בצהריים בעקבות דיווח שהתקבל מתושב אשקלון, שורד שואה כבן 85, כי אלמונים ציירו על תיבת הדואר במקום מגוריו צלבי קרס. לשוטרים שהגיעו למקום סיפר הקשיש כי בצהריים ירד מביתו והבחין כי צוירו מספר צלבי קרס על תיבת הדואר בכניסה לבניין. בסריקות שערכו השוטרים אותרו ציורים שכאלה גם בכניסה הסמוכה לבניין. במשטרה החלו בחקירת המקרה בניסיון להתחקות אחר חשודים במעשה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה מזעזע פה? לא צריך ליצור דרמה מכלום. ילד רוסי בן 10 קשקש את מה שהוא מבין שכולם נחרדים ממנו, ונהנה מההצגה שנבהלים בה. לא צריך להיבהל!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו