מנהל בית החולים עדכן: "יש שיפור מסוים במצבו של שמעון פרס"

מנהל בית החולים ורופאו האישי מסרו עדכון על מצבו של הנשיא לשעבר שעדיין מוגדר קשה אך יציב • "אנחנו מתרשמים שמצב ההכרה שלו משתפר באופן ניכר"

מנהל בית החולים שיבא בתל השומר פרופ' יצחק קרייס ופרופ' רפי ולדן, רופאו האישי וחתנו של הנשיא לשעבר, עדכנו אחר הצהריים על מצבו הבריאותי של שמעון פרס המאושפז במצב קשה בבית החולים מאמש.

"יש שיפור מסוים במצבו. הוא קצת יותר עירני ומצבו הנוירולוגי מעט יותר טוב", אמר פרופ' קרייס. "הוא עדיין מורדם ומונשם. אנחנו מעירים אותו מעט ומצבו יציב מבחינת כל הפרמטרים האחרים".

פרופ' ולדן הוסיף: "כשהייתי בחדרו הוא הבין את שדיברנו עמו ולחץ את ידי בחום". הוא ציין: "אנחנו מתרשמים שמצב ההכרה שלו משתפר באופן ניכר". פרופ' ולדן ביקש בדבריו גם להודות לרבים שדרשו בשלום הנשיא לשעבר.

מוקדם יותר היום ביקר בחדרו של פרס שר הבריאות יעקב ליצמן שאמר לאחר צאתו: "אפשר להיות קצת יותר אופטימיים מאתמול בלילה, הטיפול כאן מיוחד ואני מקווה שמר פרס יחזור לאיתנו. את הפרטים הרפואיים אני משאיר למשפחה ולצוות הרפואי. אנחנו ממשיכים להתפלל לשלומו".

ואילו בנו של פרס, חמי, טען הבוקר בראיון לגל"צ כי מספידים את אביו מוקדם מידי. על מצסו של אביו הוא סיפר: "מעת לעת מעירים אותו כדי לבדוק התקדמות, ואני בנקודות האלה הייתי איתו. אני מוכרח להגיד שברגעים האלה הוא היה בהכרה, דיברתי איתו ואני מרגיש שמצבו משתפר עם הזמן".

עוד אמר הבן: "אני מקשיב לכל האנשים ברדיו, וזה נשמע לי כמו הספד על אבא. זה מוקדם מדי…אנחנו בקרב ורק בתחילתו. אנחנו לא מוותרים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו