8 בני משפחה נשרפו למוות בהתהפכות רכבם לתהום

תאונה קשה וקטלנית בצפון הארץ: 8 בני משפחה נהרגו בתאונה מחרידה כאשר רכבם איבד את הבלמים התדרדר לתהום והתלקח, בת אחת שרדה את התאונה ונפצעה באורח בינוני

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

אסון מחריד בטבריה: הורים ושישה מילדיהם נהרגו הלילה (יום ג') באונת דרכים מחרידה כשהיו בדרכם לטבריה. מכונית מיני-ואן שבה נסעו, מסוג מיצובישי גרנדיס, איבדה שליטה בכביש היורד לכנרת, התהפכה ועלתה באש. שמונה בני משפחה נהרגו, רק ילדה אחת ניצלה.

התאונה אירעה סמוך לגן מיצפור בטבריה, בכביש היורד מצומת פוריה לכיוון העיר. כאמור, נהג הרכב איבד את השליטה בגלל בעיה בבלמים. המכונית פגעה במעקה הבטיחות, הידרדרה לוואדי סמוך והתלקחה בשדה קוצים שלמרגלות הכביש. מהרכב חולצו גופות שני הורים, בני 42, נערה בת 17, בן ובת תאומים בני 16, ילדה כבת 9, ילדה כבת 8 וילדה כבת 4 – כולם בני משפחה מהיישוב בר יוחאי שליד מירון, בגליל העליון.

הילדה שנמצאה מטרים ספורים מהרכב השרוף עפה מהחלון בזמן ההידרדרות, נפצעה באורח קל עד בינוני וניצלה ממוות בטוח. רגעים ספורים לפני התאונה הקשה, התקבלה שיחה במוקד המשטרה, ככל הנראה על ידי אם המשפחה, שביקשה עזרה דחופה לאחר שהרכב איבד את הבלמים ואין באפשרותם לעצור. תוך כדי השיחה המזעזעת – המוקדנית שמעה צרחות ומכות של התהפכות הרכב עד לסוף הטרגי.

התאונה אירעה סמוך לשעה 1:30 לפנות בוקר. חובשי איחוד הצלה טבריה שהגיעו מיד לזירה, איתרו ילדה אחת, בת 7, שרועה מרחק מה מחוץ לרכב. החובשים העניקו לה טיפול ראשוני בשטח. לאחר מכן כשניגשו לרכב שהיה הפוך על גגו גילו למרבה הצער 8 בני אדם – זוג הורים וששה ילדים, ללא רוח חיים.

גלעד חנון מנהל סניף איחוד הצלה – טבריה, תיאר בשיחה עם JDN את השתלשלות הדברים: "בהגיענו למקום התאונה זיהינו ילדה מוטלת רחוק מהרכב כשהיא סובלת מפגיעות שונות ומיד הענקנו לה טיפול ראשוני. לצערינו הרכב עלה באש ושאר בני המשפחה, שמונה במספר, נספו, בהם תינוקות וילדים. המחזה מזעזע, כעת אנו פועלים לחילוץ הגופות מהרכב".

חזקי פרקש קמב"צ זק"א, אמר: "הגעתי לתאונה ולא חשבנו שהאסון כל כך גדול, צוות כיבוי עסק בכיבוי השריפה ואז התחלנו בחילוץ הגופות מהרכב. צוות זק"א וכיבוי מחלצים גופה אחר גופה וזה לא נגמר, כל שניה כנצח. אני והצוות שלי מתחילים לטפל בגופות שחולצו ועדיין לא מפסיק להגיע עוד ועוד הרוגים. מדובר באחד האירועים הקשים ביותר שטיפלתי בחיי. פעלנו בזירת התאונה למעלה מארבע שעות".

שי אלמכיס מתנדב זק"א: "תוך כדי טיפול בהרוגים אני מבין את גודל האסון משפחה שלמה נהרגו, זה מקשה על הפעילות בשטח המחשבה שמשפחה שעשו את דרכם הביתה נהרגו ונשארה רק ילדה קטנה. פעלנו בכבוד המת בזירה ואספנו את כל הממצאים לקבורה. צוות מתנדבי זק"א שהגיעו מכל אזור הצפון עמלו עד שעות הבוקר בזירה".

ראש העיר: "העיר טבריה מרכינה הבוקר ראש"

זוהר עובד, ראש עיריית טבריה שהגיע למקום התאונה מיד עם קבלת ההודעה, סיפר: "מחזה הזוועה שנגלה לעיניי היה קשה מנשוא ונורא מקטל מלחמה. אין מילים ואין נחמה לאובדן משפחה גלילית שלמה. שבריר שניה מחק משפחה בישראל. העיר טבריה מרכינה הבוקר ראשה לנוכח האסון הכבד ומחזקת את משפחת הקורבנות. בבתי הספר בעיר תוקדש שעת חינוך הבוקר לנושא התאונה המחרידה ולנושא הבטיחות בדרכים".

אם היוודע דבר האסון, הגיע ראש העיר למקום התאונה עם צוותים נוספים של עובדי העירייה. צוות מהאגף לשירותי רווחה בעירית טבריה הכולל עובדות סוציאליות ליווה את הילדה היחידה שניצלה בתאונה הקטלנית מהרגע הראשון במקום התאונה ועד עתה נמצא  בקשר רציף עם בני משפחתה בבית החולים רמב"ם בחיפה.

על אף אופיו המשופע של כביש זה הוא אינו מוגדר ככביש אדום וכבר שנים רבות שלא נרשמו בו תאונות דרכים. בין הנתיבים ניצבת גדר הפרדה תקנית וגבוהה מבטון, אך למרבה הצער, עקב אובדן שליטה, חצה הרכב את גדר ההפרדה בעוצמה רבה ומשם הדרך לתהום היתה קצרה.

צילומים: דוברות איחוד הצלה •  צביקה לבל – דוברות זק"א

תאונה מחרידה בטבריה (1) תאונה מחרידה בטבריה (2) תאונה מחרידה בטבריה (3) תאונה מחרידה בטבריה (4) תאונה מחרידה בטבריה (5) תאונה מחרידה בטבריה תאונה מחרידה בטבריה (6) IMG_2270 IMG_2272 IMG_2274 IMG_2275 IMG_2276 IMG_2279 IMG_2281 IMG_2282 צילום זק''א צפון צילום זק''א צפון

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נורא נוראות!!!!
מחריד!!!
עד מתי?????!!!
ממש מתוך הקללות שקראנו השבוע?
ה' ירחם על שארית הפליטה

ה' ירחם על שארית הפליטה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture