אנשי שלום? דוד ברמן בטור על טרור הפציפיזם

איך אפשר להסביר את שיתוף הפעולה בין השמאל החילוני והמתירני לאיסלאם הדתי והרדיקלי? מה ההבדל בין פציפיזם לאנטישמיות? ומדוע העולם שנתן מדינה ליהודים - נלחם בה? • וגם: תתפלאו, אובמה אינו אנטישמי • טורו של דוד ברמן

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

נעיצת הסכין האחרונה של אובמה נגד ישראל מחייב התעמקות נוספת בהלך המחשבה המדיני של השמאל הקיצוני שאובמה נמנה בין תומכיו: הפציפיזם.

פציפיזם משמעותה בריחה מכל עימות ומחלוקת. כביכול "אנשי שלום".

מה רע בכך? מה לא יותר יפה מזה?

התשובה פשוטה וברורה, כאשר הצד השני אכן מעוניין בשלום אז זה בגדול אכן מעלה,

אולם כאשר הצד השני ממשיך במלחמתו ובנחישותו להשמיד אותך הפציפיזם איננה שלום אלא התאבדות הנובעת מחולשה אישית גדולה, כניעה לאלימות, המעצים את היריב עוד יותר ומגדיל את האלימות ומרחיק לגמרי את השלום.

כבר עמדנו בעבר שהנקודה הפנימית של שמאל זה כפירה. נהנתנים ומגושמים צרי אופק שהתעייפו מההגבלות שהחיים דורשים בכדי לשמור אליהם בשלל החזיתות היוצרות חיים: מדיניים ביטחוניים, כלכליים חברתיים, משפחתיים ומוסריים. כי הנאת האדם העכשווית אצלם במרכז ובראש סדר העדיפות.

בכדי להתפטר ממגבלות חיים אלו, הם ייצרו סט ערכים חדשים להפוך את יוצרות המוסר בצביעות גדולה, מה שמוסרי (חרות והעצמה והגדרה אישית, חובות וחי אדם, זכות הקניין וחופש הכלכלה, צניעות ומשפחה) אינו מוסרי; ומה שאינו מוסרי (שוויון, זכויות אדם, סוציאליזם, פמיניזם, בפרידגמה קיצונית דוגמטית ולא מאוזנת) כן מוסרי.

תכלית נורמות המוסר בכל המערכות היוצאים מתוך הנחה שהנורמה מחוברת למה שהחיים תובעים בכדי להמשיכם כפי שציווה לנו הבורא, זה הופך את הנורמה למוסרי אצלנו. אבל מערכת המוסר שלהם כפוף לצוו אחר ומנוגד לחיים של אגואיזם מתירני של אכול ושתא ומחר תמות.

המודל החדש הוא ניסיון לברוא עולם חדש לא מציאותי ולא טבעי מדומיין לגמרי שאין בו הבדלים ומעמדות ועימותים, אין ערבים ואין יהודים, אין עניים ואין עשירים, אין גברים ואין נשים (ואין ילדים), "שוויון" זה מלבין הכביסה זה מילת הקוד האוטופי לסדומיות בזו. וכל האמצעים כשרים לדמיון האלים הזה.

האמונה מקבלת את ההתמודדות הנדרשת בחיים כגורל משמיים, חי אדם במרכז ואת האושר לשאוב גם מרוחניות (שאגב זה הדבר היחיד שאינו מוגבל ויש בו מספיק לכולם. השוויון היחיד האמיתי. כמו אש כמה שתדליק ממנו הוא לא יפחת. לעומת המגושמים שרק רואים אושר בחומרניות המוגבל מעצם טבעו של חומר) אם בשביל לחיות צריך לעזור אומץ ולצאת למלחמה ולהסתכן, אז זה מה שנעשה. השיקול הנהנתני בטל לשיקול החיים.

גיבורים על חלשים

חזרה לאו"ם, מול מערכה ביטחונית יש לשמאל שתי בחירות על מי ללחוץ. או על האוייב או על המדינה פנימה להיכנע.

כנהנתנים הם יבחרו תמיד באופציה הקלה ולא באופציה הנכונה לפי היושר והמוסר. יורים חץ ולאחר מכן יבואו ההסברים והאידיאולוגיה בצבע הנכון. אז כאן בין האופציה ללחוץ על הערבים או ללחוץ על ישראל הרי הבחירה הכי קלה הוא ללחוץ על ישראל. גיבורים על חלשים.

ישראל לא מבצעת פיגועי טרור בכל העולם היא לא מונה מיליארד אנשים ויושבת על הנפט, הוא לרוע מזלה מדינה זעירה נורמאלית מסודרת ומצליחה עם בג"צ ותקשורת וארגונים בוגדניים. אז הם משתמשים עם כינוי הכיבוש וכו' כיסוי צבוע ועייף לשוות מוסריות לפציפיזם האומלל של השמאל הנהנתני ללחוץ על ישראל שתיכנע.

בג"צ הוא אבי הפציפיסטים וההתאבדות, וכמו שזה מנוגד לחיים אז זה דמיון ומזמן מנותק ומנוגד לרצון העם, וכמו כל דמיון הוא רק מסוגל להתקיים בדיקטטורה ואיומים אלימים עד להתפרקותו הסופית במהרה אמן.

מחיר הפציפיזם שלו, הוא זה שמגן על חברי כנסת טרוריסטים מהרשימה המשותפת, הוא המגן והמבצע העיקרי של ארגוני השמאל הקיצונים והרפורמים (כפי שהדגיש בצדק ח"כ ישראל אייכלר לתשומת ליבו של מחניפם בנימין נתניהו), שבלעדם אובמה לא יכל לבגוד כה חזק בישראל. הם הכיסוי הכביכול מוסרי שלו.

אגרסיביות סתם מסוכנת, אבל פסיביות יתירה לא פחות מסוכן. השמאל כופה כניעה ופסיביות מול האוייב שזה שווה ערך לכלייה ואיבוד עצמי, זה אותה תוצאה של ביצוע טרור. הקצוות (ימין ושמאל קיצוני) מתאחדים אומר הפתגם הצרפתי. התוצאה. מעגל דמים. אנרכיה.

בין פציפיזם לאנטישמיות

אדגיש, אובמה איננו בהכרח אנטישמי כמשמעותו הקלאסי להפלות אותנו על רקע היותנו יהודים דווקא. הוא בקלות ינפנף עם חברים יהודים, יצטלם בחנוכה עכשיו עם מנורה וסופגניה, וכמובן: סיוע בטחוני חסר תקדים שנתן לישראל.

הוא פשוט כמו השמאל העולמי פציפיסט ומתאבד. זה משהו שמכיוון שונה מגיע לאותה תוצאה של אנטישמיות. אלה רדפו אותנו פיזית ואלה כפו אלנו כניעה לפורעים. תוצאת היהודים במצב זהה.

זה פשר הכניעה שלו לאיראן הבריונית. הבריחה מעיראק ואפגניסטן. זה הכניעה לקובה הקומוניסטית. (כאן משחק קרבתו האידיאולוגית המסויימת של אובמה המאוד שמאלני לקומוניזם – הקצה האידיאולוגי של השקפת השמאל הנהוגה בקובה). זה גם הפחד שלו להתערב באמת בסוריה ונטישת כל בנות בריתה הסונים במזרח התיכון מאימת פוטין, איראן, דאע"ש. חלש על טרוריסטים וגיבור על חלשים. נהנתן ופציפיסט מסוכן.

לאחר השואה אנחנו היינו החלשים שהפציפיסטים לא יכלו לעמוד מול הטרגדיה שלנו ובעצם נכנעו לנו מול הערבים והסכימו להקמת המדינה, (לא בעלותנו הצודקת כיהודים הנחתה את החלטתם) כיום הערבים עם הטרור והאלימות חובקת העולם שלהם כופים את עצמם על הנהנתנים המוחלשים של השמאל המציגים אותם כחלשים שאין לבוא אליהם בטענות.

זה גם השידוך המאוד מוזר של שמאל מתירני חילוני לאיסלם קנאי דתי המנוגד בתכלית להשקפת עולם החילונית. אין ביניהם שום הערכה. רק פחד וכניעה העטוף בססמאות זכויות האדם מקוממות. לכופרים אין קשר למציאות. אלא דמיון לייצר מציאות חדשה שתתאים לנוחיות הנהנתנית, שהפעם הוא שקט מהערבים. (שככל שנכנעים כך "התקווה שלהם" כלשון ח"כ סמוטריץ' גודלת ומזמין לחץ נוסף).

אנו חיים בעידן מאוד נהנתני ומתירני וסביר להניח שהמצב רק יחמיר, אם כי לאחרונה העולם זז יותר ימינה. האו"ם טרם הרגיש את השינויים בעולם. אותו או"ם שבאונסקו הצביעו שהכותל לא שייך ליהודים, ממשיך בקו המנותק ממציאות על יו"ש ועל הסכסוך הפלסטיני בכלל. הוא חי בבועת פוליטיקלי קורקט שיותר ויותר אנשים מתפוצצים ממנה.

כל דמיון סופה שתתפוצץ ואין לו סיכוי להמשיך לאורך זמן. האינסטינקט הבריא של בני אדם שהם חפצי חיים חזק יותר מכל הפלפולים העקומים של השמאל להפוך אותם לגזענים. אין אידיאולוגיה שהיא חזקה מהמציאות. וזה התעוררות הימין באירופה וניצחון טראמפ. ניצחון מוסר המתכתב עם המציאות.

לכן, חשוב ביותר להבין את החשיבות שילב אמונה באלוקים וחיזוק הזהות היהודית בכל המושג ימין. כי בלי זה אין בו יציבות לאורך זמן. עובדה: כמה מראשי השמאל היו בעבר ימנים.

בלי אמונה בתורת ישראל אין קיום לארץ ישראל ולעם ישראל.

עוד נראה נס חנוכה גם בחושך הזה.

לכל הטורים של דוד ברמן לחצו כאן.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שמאלניות זה מחיקה עצמית. התאבדות. לא תהיה קיים לא תהיה לך בעיות. המתת חסד כללי.

מאמר מעמיק ופילוסופי מאוד. ניכר שהכותב אינטליגנטי ובעל מחשבה מיוחד במינו וכותב דברים עמוקים ונכונים ביותר. לא היה מזיק לקצר ולפשט אותו קצת שיהיה יותר קל לקריאה.
הפציפיזם המודרני היא אכן תוצאה של כפירה הגורמת למתירנות ונהנתנות וזה האסון של המאה הנוכחי, השנאה העצמית והורדת ערך החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture