ח"כ גפני על חקירות נתניהו: "מישהו אחר היה נשבר, לא רואה בחירות בקרוב"

יו"ר ועדת הכספים יוצא הערב להגנתו של ראש הממשלה ואומר: "נתניהו עמד מול מתקפה קשה ועבר אותה בשלום. הוא ישרוד את זה, אני לא רואה בחירות בקרוב" • על פתיחת המרכולים בשבת: "זה דבר שיכול להפיל קואליציה"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני יצא הערב להגנה על ראש הממשלה בנימין נתניהו הנמצא תחת חקירות ומנהל קרב על שמו ועתידו הפוליטי, בראיון לרדיו 'קול חי' אמר גפני: נתניהו עמד מול מתקפה קשה ועבר אותה בשלום" • במענה לשאלה האם רואה בחירות באופק השיב כי "נתניהו ישרוד את זה, אני לא רואה בחירות בקרוב".

אחר הצהריים עלה ראש הממשלה בנימין נתניהו להשיב במסגרת שעת שאלות במליאת הכנסת, אלא שחברי האופוזיציה לא פספסו את ההזדמנות ופצחו במתקפה שאלות הנוגעות לחקירת נתניהו. ח"כ משה גפני שנכח במליאה בשעת השאלות סיפר את תחושותיו ברדיו 'קול חי': "הייתי בחלק מהזמן במליאת הכנסת נתניהו יודע לעשות את זה עמד מול מתקפה מאוד קשה ועבר אותה בשלום, רוב הזמן שישבתי כך סברנו כולנו, הנאום היה מיועד לציבור ולחברי הכנסת".

"הוא טוען שמתנהלת נגדו מתקפה תקשורתית באמצעות חקירות על מנת להתיש אותו זה ברור לחלוטין" יחד עם זאת הסתייג גפני מהתנהלותו של נתניהו בעניין המתנות, "לא צריך להתנהג כפי שהוא מתנהג אבל להפוך את זה לחקירות משטרה זה לא נראה רציני מישהו אחר במקומו היה יכול להישבר מזה, כל שבוע אתה נתקל בדבר חדש, חברי אופוזיציה חברו על מנת לתקוף אותו והוא מצליח בזה, לא שאני מצדיק את הפעילות שלו מבחינת הנהנתנות אבל לא צריך בעקבותם לעזוב את ראשות הממשלה, הוא טען שיש קבוצה גדולה שמנהלת נגדו מסע על מנת לגרום לו שיעזוב את ראשות הממשלה לאחר שלא מצליחים להדיח אותו בבחירות, הוא אמר שהוא מתכוון להנהיג את המדינה עוד הרבה שנים. אני לא רואה בחירות בקרוב הוא ישרוד את זה". אמר גפני.

אחר הצהריים התכנסו ראשי המפלגות החרדיות לדון במתווה הכותל ובפתיחת המרכולים בשבת בתל אביב, גפני הרחיב על כך: "יש נוהג שהתקבע בכנסת הנוכחית כשיש בעיות כלליות אנחנו מתכנסים ומקבלים החלטות, ראשי המפלגות החרדיות מגיעים להסכמה אי אפשר להפריד בינינו היה שני דיונים בישיבת ראשי המפלגות דנו על נושא המרכולים בשבת ועל מתווה הכותל, לגבי המרכולים ברור לנו שבגץ יקבל החלטה לא לטובתנו, שר פנים דרעי אין לו ניגוד עניינים והוא צריך לקבל החלטה החלטנו שדורשים מראש הממשלה להעביר את הסמכויות לשר הפנים, למה לא מעבירים לו את הסמכות כי הוא חרדי? אין דרך אחרת זה דבר שיכול לפרק קואליציה".

"ההחלטה שדרשנו: ישבנו עם השר יריב לוין וההחלטה הייתה שבראשון הקרוב תתקבל החלטה להחזיר את הסמכויות לשר הפנים ולאחר מכן הכנסת צריכה לאשר את ההחלטה הזאת".

"ההחלטה השנייה לגבי מתווה הכותל גם על זה קיבלנו החלטה, אנחנו אמורים לשבת עם הרבנים הראשיים לא נקבל החלטה לבד יחד עם רב הכותל, יש לנו פלטפורמה שעליה אנו אמורים לדבר עם הרבנים הראשיים כל אחד מאיתנו ישאל את רבותיו, אנחנו רוצים לקבל החלטה משותפת עם הרבנים הראשיים ושנקבל אישור מרבותינו ללכת על המתווה שהוא עדיין לא מגובש סופית".

ח"כ גפני הביע תרעומת על אפליית הציבור החרדי בשיווק 2500 יחידות דיור ביהודה ושומרון: "שלא תהיה טעות בעניין הזה, ברגע שמגיע יהודה ושומרון ובנושא תקציבים ודיור החרדים בצד! אני יכול להביא על כך אלף ואחת דוגמאות".

"המציאות הזאת זה חמור מאוד מאין כמותו, אנשים שמגלגלים עיניים לשמים ואומרים אנחנו אהבת ישראל דואגים לעצמם ולילדים שלהם, שאף אחד מחברי הכנסת החרדים לא יתחנחן עם הדבר הזה, אנחנו מקבלים מסרים שיש בתי ספר קטנים במעלה אדומים שאומרים להם תסתלקו מפה, אני שמח שחבריי העלו את זה אנחנו סרח עודף ביהודה ושומרון".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture