ללכת על הראש של בג"צ / דוד ברמן

כמאבק על שלטון השמאל המושחת ברומניה, יצאו חצי מיליון איש להפגנות ענק ברחובות. דוד ברמן מציע לצאת בהפגנה דומה כאן בישראל נגד המשך שלטון הבג"צ עד לחקיקת פסקת ההתגברות שתאפשר לישראל לשוב להיות דמוקרטיה ולא מרפובליקת בננות של השופטים

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

עובדת היותה של מדינת ישראל דמוקרטיה מזוייפת, ובעצם מהדיקטטורות האחרונות בעולם המערבי בעקבות שליטת חונטת "שופטים" שמאלנית קיצונית מושחתת – ידועה כבר לכל מי שאינו תמים חסר תקנה.

השאלה איך מבצעים את המהפיכה הדמוקרטית הכה נדרשת בלי אלימות ובהצלחה?

ברומניה יוצאים כעת חצי מיליון איש לרחובות במחאה נגד הממשל השמאלני המושחת, והם מתחילים לקצור הצלחות. צווים שהגנו על מואשמים בשחיתות בוטלו. מה שאנו צריכים זה גם לצאת ברחובות. ובענק.

אני רואה בעיני רוחי, מיליון איש לפחות יוצאים לרחובות, יש לנו את זה בקלות, חרדים, דתיים, ימנים מסורתיים ואפילו קצת אנשי מרכז שמאל מתון, גודשים את הרחובות הסמוכים לבג"צ והכנסת, עם שקי שינה ולא זזים משם מספר ימים עד שחוק פסקת ההתגברות (שהכנסת יכולה לאשר חוק שבגצ פסל) תעבור.

לעמוד שם עם מסכי פלזמה ענקיים על הרחובות, שכולם יראו בשידור חי איזה ח"כ מצביע בעד ואיזה לא. כחלון וביבי יודעים שאם הם לא מצביעים בעד הם מחוקים. רק ככה זה יעבור.

ביותר ויותר סקרים, אימון הציבור בבג"צ יורד, וזה טבעי לחלוטין כי הם אבי אבות הדיקטטורה והשחיתות כיום. אולם לגודל התסכול אין במחנה הדמוקרטי גוף מלכד ומארגן שיוציא את הציבור הימני באופן מסודר להפגנות עיקשות עד להפלת שלטון נאור וחברי הכנופייה הזו.

שיהיה מאוד ברור לכולם, לו המציאות הייתה הפוכה, ושופטי בג"צ היו ימנים, ימנים קיצונים, מזמן היו מפילים אותם והפ אף היו מועמדים למשפט בגין ניצול לרעה של סמכות לפגיעה בדמוקרטיה, ומבטלים רטרואקטיבית את כל פסקי הדין שלהם.

אין שום עיקרון, במדינות הכי שמאלניות אפילו, ששופטים חייבים לבחור את חבריהם, ושאין יותר הפרדת רשויות. זה לא קיים בשום תיאוריה פילוסופית ובשום מדינה, כי זה פשוט חסר הגיון ואנטי דמוקרטי במובן הכי יסודי.

זה קיים רק בישראל. כתוצאה מאיבוד הגמוניית השמאל במערכת הפוליטית כפי שהיה בעשורים הראשונים למדינה, שיריים מאותה שליטה היא ששופטי בג"צ מונו על ידם והיו כמובן כולם שמלאנים, אז לאחר עליית הימין המציאו עקרון קדוש חדש שמה שבג"צ חושב ואומר זה שלטון החוק, ואסור לאיש לחוקק חוק שאינו תואם את השקפת עולמם "ועקרונות החוקתיים" שבדו מליבם ללא שום סמכות וחוק.

אסור לאיש לנסות לשנות את צורת בחירת השופטים, ואסור לאיש לרסן את האקטיביזם השיפוטי ולתחם את סמכויות הבג"צ. איך שבג"צ קיים זה תורה מסיני וחייב להישאר לדורי דורות. כל מי שלא מסכים איתם הוא כופר בעיקר ואחד דינו להיות מוקע אל עמוד הקלון.

זה דמוקרטיה? זה אפילו לא רפובליקת בננות. זו קומוניזם שמנוהלת בידי פוליטבירו בולשביקי לכל דבר.

אבל איך זה שאבסורד כזה ממשיך להתקיים? כי הימין מפוחד מדורסנות מערכת המפשט, ובעיקר הוא אינו מאורגן, אין לו את הכסף והפלטפורמות הארגוניים והתקשורתיים כמו הקרן החדשה להרים מערכת משומנת לאורך זמן, בכדי להחזיר את הדמקורטיה לכאן.

הטיימינג לכך עכשיו מצויין. לאחר העברת חוק ההסדרה המצויין והצודק, בלי להתייחס להבדלים האידיאולוגים ביננו לבין המתנחלים אבל לרשעות ולהתעמרות של הארגונים האנטישמים והסופר צבועים הללו עם הבג"צ בראשם נגד יהודים ביו"ש אין לו שום מקום בחברה שפוייה. זה בזוי וחסר לב יהודי מינימאלי וחייב להיפסק מיד.

אולם היא הנותנת גם חוק דמקורטי וצודק זה "לא יעמוד בב"צ" הרי ברור שהרודנים לא יסכימו שיקחו מהם את האפשרות להמשיך לרדות ולהתעלל, למרות שרוב גדול בעם חושב אחרת. אבל ממתי העם שווה כאן משהו. הם מבינים יותר טוב מהעם מה טוב לא ומה רע לו.

פסילת חוק ההסדרה בבג"צ כצפוי, תוציא את כל השדים מהבקבוק וינער את אחרון האזרחים. וזה הזמן וההזדמנות להתכונן ולהוביל מערכה כוללת ונחושה ובלתי מתפשרת לרסן את בג"צ אחת ולתמיד.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' וח"כ יריב לוין האמיצים כבר התחילו במלאכה לקראת חוק פסקת ההתגברות ויש עוד חוקים בצנרת בעניין זכות העמידה ודמוקרטיזציה של בחירת השופטים.

אולם אני חושש שללא לחץ ציבורי מאסיבי וחסר תקדים החוקים האלה לא יסתיימו, הרי החונטה הזו תעמוד על הרגליים האחוריות ותעשה הכל כולל הכל לעצור את זה. החוליות החלשות הם כחלון היפי נפש התורן, ויש את ביבי שגם הוא משקשק לאור החקירות מבג"צ, מה גם לאחר שהתירוץ של אובמה הלך ממנו הוא לא ירצה שהתירוץ של בג"צ גם ילך לו, הרי אז הוא יצטרך באמת להיות ימני.

רק הפגנת ענק בזמן אמת בעת ההצבעה כמתואר לעיל יעשה סוף סוף צדק ודמקורטיה כאן.

יש לנו לא מעט ארגונים ועסקנים מוכשרים, אולם לארגן מערכה כזו אף אחד לא לוקח על עצמו בנתיים. זה אולי הארגון הכי נדרש וחיוני. יעלה המון כסף אבל זה חד פעמי שיחסוך מאיתנו בעתיד הרבה הרבה יותר כסף שפסיקות בגצ המופקרות גורמים לנו.

מישהו מרים את הכפפה?

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יש משהו קל הרבה יותר מהנ"ל
לארגן עצומה מסודרת שעל החתומים בה יהיו שני מליון אנשים בה הם דורשים להפסיק את שלטון-דיקטוטרת הבג"ץ הבזויה

גם למי שסובר שצריך שופטים שיגנו על זכויות המיעוט,
אין בעיה ,שימנו שופטים בצורה דמוקרטית כרצון העם מה יותר ברור מזה.

נקודה למחשבה: איך לא "נתפס" שום שופט עליון בעבירה כלשהיא כמו הטרור שהם מפעילים מול פוליטיקאים?
מי מנקה אחריהם???….
(חוץ מהצביעות שלאיזה מיעוט הם מגינים כידוע)

איפה התגובה שלי?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture