תדהמה: תקליטור מיסיונרי הרסני נשלח למאות אלפי בתים

סערה בקהילה החרדית בחצור ובצפת: התקליטור ההרסני, שבמרכזו יהודי משומד המספר את סיפורו המזעזע רח"ל, נשלח ישירות לכל בתי הקהילה * רבה של חצור, מיהר להגיש תלונה במשטרה בגין הפצת חומר מיסיונרי וחשיפתו לקטינים, דבר האסור ע"פ חוק, אך לתדהמתו נענה כעבור 24 שעות, כי התיק נסגר "מחוסר עניין לציבור" * עו"ד משה מורגנשטרן, ב"כ יד לאחים שיגר מכתב דחוף ליועץ המשפטי לממשלה בנושא. במקביל פתח יד לאחים במערכת בלימה הסברתית הקוראת לציבור הרחב שלא להכניס את תקליטור ההטפה לבית

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

למעלה מחצי מיליון בתי אב בישראל קיבלו בימים האחרונים תקליטור מרהיב ותמים למראה המכיל דברי בלע הרסניים מיסיונריים, מפי יהודי משומד המספר בגאווה על דרכו להכרה ואמונה באותו האיש רח"ל. זהו גל שני מתוזמן היטב של המיסיון שהוא חלק ממסע פרסום חסר תקדים שנועד להגיע לכל בית בישראל. את מוקד החירום של יד לאחים הציפו מאות פניות מרבני ערים, אישי ציבור עסקנים ו"אנשים מן השורה" שנדהמו לנוכח התפוצה המסיבית של התקליטורים בדיוור ישיר.

קרא עוד:

[postim]

סערה גדולה פקדה את הקהילה החרדית בחצור ובצפת כשהתברר כי בכל בתי הקהילה התקבל התקליטור שתוכנו לא הותיר כל מקום לספק באשר לייעוד המפוקפק ששמו לו למטרה מפיציו ומוצאיו לאור: להעביר יהודים תמימים על דתם, תוך הטעייה זדונית ומכוונת לפיה "ניתן להיות יהודי כשר ובד בבד להאמין באותו האיש וללכת בדרכיו", רח"ל.

שער הדיסק המיסיונרי המסוכן (791x800)

רבה של חצור, הגאון הרב מרדכי דיעי שליט"א מיהר להגיש תלונה בתחנת המשטרה האזורית, על המיסיונרים מפיצי התקליטור. התלונה הוגשה בגין הפרה בוטה של החוק הישראלי האוסר פעילות מיסיונרית בקרב קטינים. הפצת התקליטור בצורה שרירותית וחופשית, ללא מינימום של בקרה, היישר למאות אלפי בתים – קובעת התלונה – חושפת את ההטפה המיסיונרית בהתגלמותה לעיני קטינים.

לא חלפו 24 שעות מרגע הגשת התלונה, ולמרבה התדהמה נענה הרב דיעי, כי התיק שנפתח בעקבות תלונתו יום קודם לכן – נסגר, באמתלת "חוסר עניין לציבור"..

התלונה במשטרה שהגיש רב העיר נצרת

במקביל, מרכז יד לאחים בימים אלו מערכת בלימה הסברתית המזהירה את הציבור הרחב מפני התקליטור ומסריו המפוקפקים וקוראת שלא להכניסו הביתה. מנשרים מיוחדים שמופצים בכל הערים שבהן הופץ התקליטור נאמר: "בימים אלו חולק בתיבות הדואר באזור זה חומר מיסיונרי מסוכן אשר נשלח על ידי מרכזי שמד מיסיונריים באזור מגוריכם, מתוך מטרה שטנית להעביר אתכם ואת ילדיכם היקרים לנצרות. זהירות! זוהי מלכודת! אל תכניסו חומר זה לבתיכם", קורא המנשר באותיות קידוש לבנה.

ממטה החירום של יד לאחים נמסר כי מרגש היה להיווכח בין הפניות הרבות, גם פניות של קיבוצים ויישובים שרחוקים משמירת תורה ומצוות בחיי היום יום אשר הביעו שאט נפש ומורת רוח מההפצה הנואלת.

יקנעם (800x597)

בתוך כך: יותר ויותר דוורים, מביעים בימים אלו את תסכולם העמוק לנוכח החובה המוטלת עליהם להפיץ חומר כה מסוכן והרסני, בעוד נפשם מתייסרת וכואבת לנוכח המכשול החמור שהם נאלצים לשים במו ידיהם בפני יהודים תמימים שעלולים להיות תועים.

ב"כ יד לאחים, עו"ד משה מורגנשטרן, פנה השבוע במכתב דחוף ליועץ המשפטי לממשלה, והתריע כי העובדה שמשטרת ישראל, מיהרה לגנוז את התיק, משימה ללעג וקלס את הסעיף המינימאלי 368 (188א' תשכ"ה) בחוק, האוסר על פניה ישירה או שידול לקטין לשם המרת דת. עו"ד מורגנשטרן דרש במכתבו מהיועץ המשפטי, כי יורה למשטרת ישראל לאכוף את החוק ולטפל במלוא חומר הדין וללא שיהוי מיותר בהשתוללות המיסיונרית נטולת הרסן והעכבות, ולשים לה קץ מיידי.

נהריה (597x800)קצרין (600x800)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture