צילום: פלאש 90

אלשיך: "הנחקרים ימשיכו לפטפט והמשטרה תואשם בהדלפות"

בטקס להחלפת מפקד אגף החקירות במשטרה התייחס המפכ"ל אלשיך לביקורת על ההדלפות מהחקירות האחרונות. "סניגורים ימשיכו לעשות יחסי ציבור לעצמם, לא פעם על חשבון הגנת לקוחותיהם"

"נחקרים, חשודים ועדים ימשיכו לצערנו לפרסם דיסאינפורמציה וינסו לדחוף את האשמה האחד לכתפי השני. סניגורים ימשיכו לעשות יחסי ציבור לעצמם, לא פעם על חשבון הגנת לקוחותיהם". כך אמר הערב (ד') מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, שהתייחס לביקורת על הדלפות מחקירות המשטרה בתקופה האחרונה.

"מקורבים ומקורבים מטעם עצמם שהם בעלי עניין ימשיכו לפטפט את עצמם לדעת ולעולם", הוסיף המפכ"ל אלשיך.

"המשטרה היא זו אשר תואשם בהדלפות. לכל מי שבוחר לנגח אותנו על הדלפות לכאורה, נסביר בקור רוח שאין עוד שום ארגון בקרב גורמי אכיפה ובכלל, שנקט ולו 5% מהצעדים שנקטנו כדי להגיע לאן שהגענו. יש לנו יחידות חקירות ומודיעין שפועלות תחת לחצים".

את הדברים אמר אלשיך בטקס להחלפת ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה.

ראש אגף החקירות היוצא ניצב מני יצחקי: פלאש 90

למפקד החדש, ניצב גדי סיסו, שהחליף את ניצב מני יצחקי, אמר אלשיך: "גדי, לא קל להיכנס לתפקיד בעידן של סערה. אל דאגה, גם אתה תחטוף ביקורת יומיומית, חלקה מבורות וחלקה מרשעות. אנו נמשיך להציב חומה בצורה".

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט אמר בטקס: "דומני כי התקופה שבה אנחנו נמצאים היא מהמאתגרות ביותר". לניצב יצחקי אמר מנדלבליט: "אנו לא משחררים אותך סופית לפני שתסיים את המשימה שהתחלת בה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נו מי יחקור את "אבירי שלטון החוק"
כנראה גם את קביעת עיתוי החקירות ואת מועד פרסום החשדות, קובעים הנחקרים וסנגוריהם.

דרוש מתנדב לתפוס את המשקפיים של אלשיך שלא יפלו מהאף

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו