משרד רה"מ נערך לתבוע את הנהג שהקליט את יאיר נתניהו

על פי דיווח בישראל היום, המאבטח שהתלווה לנסיעה נבדק בפוליגרף ויצא דובר אמת. כעת מתכננים במשרד ראש הממשלה לתבוע את הנהג שחשף את ההקלטה בשל העובדה כי הפר לכאורה את הסודיות לה היה מחויב במסגרת תפקידו הרגיש

משרד ראש הממשלה וחברת הקבלן שהעסיקה את נהגו של יאיר נתניהו מתכוונים לתבוע את הנהג של בנו של ראש הממשלה, שנחשד בהקלטה והדלפה של המתרחש ברכב בעת נסיעת בנו של ראש הממשלה עם חביריו. כך חשף מתי טוכפלד בעיתון ישראל היום.

הנהג שהסיע את יאיר נתניהו ואת שני חבריו, ובהם בנו של טייקון הגז קובי מימון, היה עובד חברת קבלן שנשכרה מטעם משרד ראש הממשלה כחלק ממערך האבטחה על בני משפחת נתניהו.

מלבד הנהג והחברים נכח ברכב מאבטח נוסף. המאבטח, שעודנו נמצא בשירות הביטחון, נבדק לפני מספר ימים בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת. הנהג לעומת זאת כבר עזב את תפקידו, אולם כעת מעוניינים במשרד ראש הממשלה לתבוע אותו בשל הפרה לכאורה של הסודיות לה היה מחויב בעת שהסיע את בנו של ראש הממשלה.

בעקבות השידור אמרה השרה מירי רגב לנתניהו בישיבת הממשלה ביום חמישי כי יש לחקור את האירוע בו נהג או מאבטח צמודים מקליטים ומפיצים את מי שהם אמורים להגן עליו. רגב אמרה כי יש להעביר חוק בנושא וכי מדובר באירוע חמור ביותר. השר אורי אריאל שיגר מכתב לנתניהו בו הודיע לו כי אם המקרה לא ייחקר, בכוונתו להסיר ממנו את האבטחה ולהסתובב ללא מאבטחים כלל.

יאיר נתניהו: "אבא שלי סידר לך עכשיו 20 מיליארד דולר"

"שופכים את דמו של רה"מ בצורה שאין כדוגמתה, מבזים את הבן שלו"

נתניהו זועם על פרסום הקלטות בנו: "נחצו כל הקווים האדומים"

השר אריאל: לחקור הדלפת ההקלטות, אחרת אסרב לאבטחה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עובד חברת קבלן ?
איפה מאבטחי שרות הבטחון הכללי ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו