פלאש 90

הרמטכ"ל הורה לרב הצבאי הראשי לבטל פגישה עם הראשון לציון

הגר"י יוסף שיבח את רבה של צפת על מאבקו נגד שירות צבאי מעורב ושר הביטחון הורה להפסיק להזמין רבנים לאירועים צבאיים. כצעד המשך, הורה הרמטכ"ל לרבצ"ר שלא להיפגש עם הראשל"צ. דובר צה"ל סירב להתייחס ובלשכת הרב יוסף טענו כי מדובר בדחייה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

רבה של צפת, הגאון הרב שמואל אליהו שליט"א, עורר סערה בשבוע החולף כאשר קרא לרמטכ"ל להתפטר, וזאת על רקע הגברת שילוב הנשים בצה"ל, דבר שנאסר על ידי כח רבני ישראל. הראשון לציון הגר"י יוסף התקשר אליו לחזק את ידו על מאבקו נגד השירות המעורב, ואמר לו כי אביו, מרן הגר"מ אליהו זצוק"ל, גאה בו על כך.

שר הביטחון אביגדור ליברמן, כחלק מהקמפיין האנטי דתי שלו, התייחס לדברים במסגרת סיור הפרובוקציה שלו במהלך השבת האחרונה בעיר אשדוד. "מה ששמעתי בשבוע האחרון זה דבר בלתי סביר, בלתי מתקבל על הדעת כשרבה של צפת תוקף את הרמטכ"ל ודורש להדיח אותו, כשאחד מהרבנים החשובים, דווקא באותו פלג של הדתיים הלאומיים כמו הרב אבינר, גם קורא לא להתגייס לצה"ל אם אין יחידות נפרדות, כשרב ראשי לישראל מגבה את רבה של צפת, זה דבר בלתי סביר".

ליברמן הוסיף: "נתתי הנחיה לצבא, לא הרב הראשי לישראל, לא הרב אבינר, לא הרב אליהו, לא יוכלו לקחת חלק בשום אירוע במסגרת צה"ל. זה פשוט דבר בלתי סביר לתקוף את צה"ל, לדבר נגד שירות, ואחר כך עוד להשתתף באירועים במסגרת צבאית". ואכן, כעבור ימים ספורים, הרמטכ"ל מיישם בפועל את ההנחיה ואף מחמיר יותר כאשר הוא מונע פגישה בין הרב הצבאי הראשי לבין הרמטכ"ל.

היום הייתה אמורה להתקיים פגישה בין הרב אייל קרים, הרב הצבאי הראשי, לבין מרן הרב יצחק יוסף, הראשון לציון והרב הראשי. על פי הדיווחים, הפגישה בוטלה בשל התמיכה של הראשל"צ ברבה של צפת ובמאבקו נגד השירות המעורב בצה"ל. עם זאת, כחלק מהניסיון להנמיך את הלהבות, טענו בלשכת הראשון לציון כי הפגישה נדחתה ולא בוטלה, בשל הלווית דודו של הרב שנפטר אמש. "הפגישה תתקיים במהלך השבוע הקרוב", מסרו. בדובר צה"ל סירבו להתייחס.

הפוליטיקאי היחיד שהתייחס לביטול הפגישה, הוא ח"כ בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי) שצייץ בטוויטר כי הפגישה בוטלה בגלל הוראת הרמטכ"ל גדי איזנקוט. "אני אומר מידיעה", כתב סמוטריץ'. "זה חמור מאוד. הנחיית הרמטכ"ל לבטל פגישה שנקבעה עם הראשון לציון חמורה ועל פניו היא מנוגדת לחוק. על פי החוק הרבצ"ר הוא חבר מועצת הרבנות הראשית כך שהם אמורים להיפגש ולעבוד ביחד. פוליטיקה של שר הביטחון ופקודות של הרמטכ"ל לא יכולים לגבור על חוק. אני קורא לרמטכ"ל להתעשת".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרמטכ"ל החצוף הביתה.

כנראה שרוח שטות נכנסה בשר הביטחון. אחרת אי אפשר להסביר את התנהגותו הילדותית והלא ממלכתית. מקווה בשבילו שיפסיק את ביזוי תלמידי חכמים טרם השם יטול את נשמתו.

להיות בצבא
זה כמו להתפלל בבית כנסת רפורמי ולדרוש מהגבאי שלא יכנסו נשים בביה"כ ושלא ישמיעו שירים של נשים

נראה שהולך להיות כאן בירור גמור בין צד הקדושה לצד ההפוך. אך שרי הבטחון והחינוך לא מבינים שבמעשיהם הם ממאיסים את הצבא על כל מי שיש לו איזו שהיא שייכות לתורה. צריך יותר להדגיש גם מה שח"כ אייכלר דיבר על הצביעות השלטונית, כשאותו שר בטחון מדבר על דמוקרטיה כביכול ולא מבין כיצד 'כופים' לשמור שבת, ומנגד לא רק שהמדינה כופה על אזרחיה לשרת בצבא, אלא אפילו את המתגייסים כופים לעבור עבירות חמורות, ואחר כך עוד תוקפים את הרבנים.

איווט והדומים לו מלמדים אותנו עד כמה כוחנו גדול, כי אם לדברי הרבנים הללו לא היה משמעות, הרי שלא היו מתייחסים אליהם, כך גם לחוק המרכולים וכו', אלא מאי, הם מחזקים את ידינו ואומרים לנו שיש לנו כח חזק איך להתנגד לחילוניות שלהם, ולכן הם מתחילים להשתולל בחוסר שפיות, ואנו צריכים לענות לשר הבטחון 'המהולל' שלנו: תודה רבה לנו אדוני השר המשועמם שאתה מחזק את ידינו במלחמותינו נגד עוכרי הדת…!

שיחרב הבית של ליברמן אל ביזוי תלמידי חכמים

לכבוד הסוקרים היקרים אנא תנו לישראל ביתנו 10 מנדטים, כדי שליברמן ירגע והכל יהיה בסדר!

אנא השתדלו למנוע, טעויות לשוניות בכתבה.
ציטוט: דבר שנאסר על ידי כח רבני ישראל.
ציטוט: כאשר הוא מונע פגישה בין הרב הצבאי הראשי לבין הרמטכ"ל.

ליברמן והרמטכ"ל הטיפשים!!!
נראה אתכם גיבורים אמיתיים ואומרים לחכי"ם הערבים שאין להם יותר מה לחפש בכנסת לאחר שהם תוקפים את החלטת הממשל בארה"ב ואת כל מה שהמדינה מייצגת.
זה פחות חמור מאשר שהרבנים תוקפים את השירות המעורב בצה"ל?
זה כםןן סביר?
אלא מה, כמו תמיד אתם גיבורים על חלשים.
בהפגנות של הערבים, השוטרים והחיילים בורחים כמו חתולים בתוך רכבים משוריינים ולא עושים כלום. ואילו בהפגנות של חרדים ומתנחלים נותנים מכות עד זוב דם.
נראת אתכם גיבורים ונותנים תשובות כנות לאבסורד הזה!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture