הטרגדיה של משפחת ליפניק: "עצוב לאבד נכדים, עדיין לא מעכלים"

בשבי שומרון התעוררו לבוקר קשה אחרי הבשורה המרה על מותם של אורי ליפניק בת ה-13 ואחיה רואי בן ה-8 שנהרגו לאחר שנהג רכב פלסטיני איבד שליטה בעקבות נסיעה במהירות מופרזת. "משפחה של חברים טובים ותורמים לקהילה", סיפרו ביישוב

הלם כבד נפל הבוקר (רביעי) על היישוב שבי שומרון בעקבות הבשורה על האסון שפקד את משפחת ליפניק מהיישוב שאיבדה הלילה שניים מילדיה בתאונת דרכים קטלנית. "משפחה צעירה ויפה, חברים טובים ותורמים לקהילה איבדה אמש את היקר מכל", מסר יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון וחבר המשפחה.

"אי אפשר לתאר את הזעזוע והכאב", הוסיף דגן. "שני ילדים מקסימים כל כך, שני מלאכים". לדבריו, משפחת ליפניק נחשבת לאחד מעמודי התווך של הקהילה ביישוב. "היא משפחה מדהימה ומיוחדת", כתב. "המועצה האזורית שומרון ומשפחת שבי שומרון באבל כבד ואנחנו נפעל לסייע למשפחה המורחבת, לאם ולאב המשפחה ולאחים, לחזק אותם מכאן והלאה ולנסות לסייע בכל מה שניתן".

אמה של שירלי סיפרה הבוקר בצער על האובדן הקשה, "עצוב לאבד נכדים, עצוב מאוד. עצוב למשפחה חמישה ילדים יש לבת שלי, היא הבת הבכורה שלי ומתוכם הלכו שניים. שניים שאינם, בן ובת. שני פרחים יפים. התחושה מאוד קשה. עצוב לנו, עוד לא הספקנו לעבד את הכאב שלנו, עדיין לא מעכלים, כל אחד עדיין במחלקה אחרת ואנחנו מחכים לקבל את כל המידע". הסבתא הוסיפה כי האם שירלי עוד לא יודעת את תוצאותיה הקשות של התאונה.

מנורה חזני, תושבת שבי שומרון ושכנה של משפחת ליפניק זה כ-12 שנים, אמרה כי "זו משפחה ממש מקסימה, מאוד אהובה ביישוב. ממש מחוברת לכולם בקהילה. תמיד שותפים בכל השמחות. עוזרים בכל השמחות, מאוד אוהבים בעלי חיים ומלאי שמחת חיים". היא סיפרה כי אוהד הוא בן היישוב שעבר אחרי החתונה לשא-נור ואחרי הפינוי המשפחה עברה עם קבוצת מפונים לשבי שומרון".

מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי הרכב הפלסטיני איבד שליטה לאחר שככל הנראה נסע במהירות שאינה מתאימה לתנאי הדרך, פגע במעקה בטיחות, נזרק למרכז הכביש וחסם את נתיב הנסיעה של כלי הרכב של משפחת ליפניק .אחד הפלסטינים שהיה ברכב השני נהרג, אחר נפצע קשה ועוד שלושה נפצעו באורח בינוני.

"אתמול בשעות הלילה המאוחרות הובאו אלינו חמישה פצועים מהתאונה הקשה בשומרון. ילד אחד הגיע ללא רוח חיים ונאלצנו לצערנו לקבוע את מותו", סיפר ד"ר חיים פארן, מנהל מערך הטראומה בבית החולים. "הגיעה משפחה שלמה, האבא במצב קל, הוא כרגע מאושפז במחלקה שלנו להשגחה. אשתו הגיעה במצב קשה, מונשמת מורדמת, עברה ניתוח לפנות בוקר, ומצבה יציב אבל הוא עדיין קשה. ילד בן 13 הגיע במצב לא יציב ונאלצנו לעשות לו ניתוח דחוף, הוא נותח במהלך הלילה. מצבו כרגע יציב והוא בטיפול נמרץ ילדים והגיע גם תינוק בן חצי שנה במצב קל וגם הוא בטיפול נמרץ ילדים כרגע".

//www.jdn.co.il/news/israel/942357

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עד מתי דמם של היהודים הפקר???

טאטא מתי נגאל מצורתינו אוי לנו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו