מחאה חריפה נגד תנועה פוליטית המנהלת מסע תעמולה לגיוס חרדים "מרצון"

■ "עתה שוב מתגלה ברבים קלונה של תנועת ´טוב´ ששורשיה בתנועת פא"י הוותיקה, אשר כל מטרתה הרס החינוך הטהור והתוויית דרך פשרנית המנוגדת באופן מוחלט לדעתם והוראתם של מרנן גדולי ישראל שליט"א" ■ "בעת קשה וגורלית זו בה מצויה היהדות הנאמנה תחת איום לגיוס בני הישיבות הקדושות וכולם נחלצו חושים לחיזוק עצום בלימוד התורה, בסדרי הלימוד ואף במשמרות בהיכלי הישיבות הקד´, עסוקים ראשי תנועה זו המכפישה את שמה של היהדות הנאמנה, במסע תעמולה שכל מטרתו לצנן את מאבקה של היהדות הנאמנה" ■

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

רבנים ואישי חינוך הביעו מחאה חריפה ושאט נפש ממעשיה הקלוקלים המתמשכים של התנועה הפוליטית "טוב", ששורשיה בתנועת פא"י הוותיקה, שגדולי ישראל כבר יצאו נגדה בחריפות רבה, אשר הגדילו עוז במעשיהם ופועלם נגד מרנן ורבנן שליט"א ונגד היהדות החרדית כולה, ועתה יצאו אנשיה במסע תעמולה כוזב ונואל אף בתוככי השכונות החרדיות, בו מעודדת התנועה גיוס חרדים "מרצון", ו"מוחה" כנגד גיוס בכפייה.

קרא עוד:

[postim]

הרבנים הזכירו כי כבר עם יסודה של התנועה שחרטה על דגלה מרידה בגדולי ישראל ואי-ציות לדעתם והוראותיהם, יצאו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, נגד קיומה ופעילותה של התנועה בכל עוז, אך ראשיה הסוררים המשיכו במעשיהם הכוזבים, כאשר תחילה ניסו להצניע את שורשיהם ומממניהם אלו ראשי תנועת פא"י, ואט-אט התגלו כל נכלוליהם ומטרותיהם השפלים.

ציבור היראים אשר נשמע להוראות מרנן גדולי ישראל שליט"א, הוקיע את מעשיה ופועליה של תנועה סוררת זו, ועתה שוב גילתה קלונה ברבים בעידוד גיוס חרדים מרצון, תוך הצגת טלפיים של הבעת מחאה נגד גיוס הציבור החרדי "בכפייה". רבנים ואישי חינוך הבהירו, כי "עתה שוב מתגלה ברבים קלונה של התנועה ששורשיה בתנועת פא"י הוותיקה, אשר כל מטרתה הרס החינוך הטהור והתוויית דרך פשרנית המנוגדת באופן מוחלט לדעתם והוראתם של מרנן גדולי ישראל שליט"א".

עוד ציינו הרבנים, את העוז של התנועה הפשרנית, אשר בעת קשה וגורלית זו לעם ישראל, בה מצויה היהדות הנאמנה תחת איום לגיוס בני הישיבות הקדושות וכולם נחלצו חושים לחיזוק עצום בלימוד התורה בסדרי הלימוד ואף במשמרות בהיכלי הישיבות הקדושות, עסוקים ראשי תנועה זו המכפישה את שמה של היהדות הנאמנה, במסע תעמולה בזוי בשיטתו של עמלק, שכל מטרתו לצנן ולקרר את מאבקה של היהדות הנאמנה החרדה על יסוד קיומה.

"אותה קבוצה שבעבר הלכה לפוליטיקה נגד דעתם והוראתם של מרנן גדולי ישראל שליט"א, קמה עתה שוב וניצבת כנגד המערכה הקדושה שמנהלים מרנן גדולי ישראל שליט"א, וזאת באמצעות פרסום והחדרת מסרים קלוקלים ופשרניים כביכול ניתן להתגייס ברצון", מתריעים הרבנים. "מעשיה של תנועה זו פוגעים ומחלישים את המערכה הקדושה".

יתירה מכך, הדגישו הרבנים שליט"א, את מטרתם המעוררת חלחלה של ראשי תנועה זו, שאינם מסתפקים בפרסום מסריהם הבזויים בראש כל חוצות בערים החילוניות, אלא, מפרסמים זאת אף בתוככי השכונות החרדיות, מתוך מטרה מוצהרת וברורה להפיל לרשתם אנשים מתוככי הציבור החרדי.

כאמור, הרבנים ואישי החינוך הוקיעו מעשיהם הבזויים של תנועה זו מכל וכל, תוך קריאה מראשיה לשוב בהם בשעה קשה וגורלית זו, ולהכפיף עצמם לדעת תורתנו הקדושה ונושאי דגלה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture