צילום: פלאש 90

דיווח: עובד משרד רה"מ טוען "סירבתי לבצע עבירות"

על רקע בדיקת המשטרה בחשד להטיית מכרזים, הערב פורסם כי הופסקה עבודתו של עובד באגף הביטחון המוכר לבני הזוג נתניהו. יתכן כי יזומן לעדות בפרשה. משרד ראש הממשלה: "העובד לא הצביע על פעולות לא תקינות, גם לאחר שהתבקש לפרט אם היו כאלה"

על רקע בדיקת המשטרה בחשד להטיית מכרזים במשרד ראש הממשלה, בחדשות עשר פרסמו הערב כי עובד בכיר באגף הביטחון במשרד פוטר מאחר ולטענתו סירב לבצע פעולות חמורות בתחום טוהר המידות. לפי גורמים במשרד, העובד שלח מכתב בעניין זה לנציבות שירות המדינה.

חלק מהטענות של אותו עובד, שלפי הדיווח מוכר היטב לבני משפחת נתניהו, קשורות לעניין הטיית המכרזים שבעניינו נערכת בדיקת משטרה. יתכן כי אותו עובד יוזמן למתן עדות.

במשרד ראש הממשלה אמרו בתגובה לפרסום: "העובד סיים את העסקתו במשרד רה"מ כדין ולאחר שנערך לו שימוע. במהלך השימוע הוא לא הצביע על שום פעולות שנעשו באופן החורג מהנהלים או מכללי מנהל תקין, גם לאחר שהתבקש לפרט אם היו כאלה".

במשטרה מנהלים בשבועות האחרונים בדיקה בנוגע לשחיתות לכאורה שבוצעה במשרד ראש הממשלה. למשטרה הגיע מידע כי נעשה שימוש מכוון במכרזים פיקטיביים אשר מטרתם הייתה להעניק לספק הרצוי את האפשרות לספק את השירות המבוקש. עוד נבדק האם בני הזוג נתניהו מעורבים באחד המקרים המדוברים. נוסף על כך נודע שגורמים מהמשרד כבר העידו במשטרה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכל בגלל ביבי וחקירות השחיתות שלו
אם הוא לא היה כ"כ מושחת ונחקר
העובד במשרד ראש הממשלה לא היה מלשין עליו כאלו הלשנות
והמשטרה לא היה מזמנת אותו למתן עדות
ובמשרד ראש הממשלה לא היו מכחישים
ומי יודע כמה בקבוקים וסיגרים זורמים בין ביבי לעובד המפוטר
והריח ברור ומובהק 'הון ושלטון'

ארי חבל שאתה מתבטא סתם ומצטרף לעיתונאים עם דם על הידיים שמנסים להפיל את בנימין נתניהו סתם כי הוא מצליח בתפקידו יותר מכל מועמד אחר כרגע. לא יעזור לך ולא לעיתונאים הממורמרים. נתניהו מספיק חכם כדי לא ליפול לעבירות שכאלו. כל מה שכתבת וכמוך העחתונאים נובע מקינאה. אז שימותו הקנאים……

זהו חלאס נמאס לנו
מהחפירות והפרשיות על ביבי
לא הולך לכם שם במשטרה
והפרקליטות אז דייייי
חלאס
נמאס לציבור לשמוע אותכם
ביבי כאן לעוד הרבה שנים
תפנימו כבר
ותרימו ידים
כדאי לכם להפסיד בכבוד
נקודה!!!!!!!
אי אפשר כל יום עוד פרשייה
לא הולך לכם
וזהו !!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו