Yonatan Sindel/Flash90

משפט נתניהו: אלוביץ' סיפרה כי "יאיר נתניהו מחפש בנרות על מה להתלונן"

"אני מוכנה בשביל הקבוצה למכור את נשמתי לשטן", כתב אשתו של בעל השליטה באתר וואלה! והסבירה מדוע חשוב לה לרצות את ראש הממשלה • בנו של נתניהו שיתף הסבר מדוע ההקלטות מוכיחות שלא היה עסקת שוחד: "עדות שמיעה המבוססת על ספקולציה אישית"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

משפט נתניהו: עדותו של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה, הסתיימה היום (שלישי) והמשפט יתחדש בעוד שבועיים, עם החקירה הנגדית שלו. במהלך יום הדיונים השביעי והאחרון לשלב זה, הושמעו הקלטות שבהן נשמעת איריס אלוביץ' מנחה את ישועה.

לפי הדיווח של גיא פלג בחדשות 12, בהתכתבות שהוצגה בבית המשפט, בין איריס אלוביץ' לאילן ישועה, היא כתבה שיאיר נתניהו "מחפש בנרות" על מה להתלונן באתר.

"אני הבנתי איך זה עובד. הם לא רואים את כל הכתבות, אבל הילד שלהם (יאיר), בא ואומר להם 'אה, את חושבת ששמו לך את התמונה בראשי? מה פתאום! תקעו לך את זה בסוף'… אתה מבין? הוא כל היום מנטר את הדברים, כל היום בדיגיטל".

לאחר מכן, הסבירה לישועה כי "האיש הזה (נתניהו) הולך להישאר עוד הרבה זמן. אתה מבין?". בהודעה נוספת כתבה: "אני אמרתי לשאול, אני מוכנה בשביל הקבוצה למכור את נשמתי לשטן, אני מוכנה לזה. זה עולה לי בבריאות".

בהתכתבויות שהוצגו היום בבית המשפט, נערכו גם התייעצויות לגבי שינויים במערכת העיתונאית של וואלה, והובהר אילו כתבים "מצאו חן" בעיניי ראש הממשלה, ואילו סומנו ככותבים פוטנציאליים להמשך.

"תראה, את טל (שלו) צריך להרגיע, אני לא יודע איך", הבהירה אלוביץ' בהתכתבות עם מנכ"ל האתר. "היא באה כשמאלנית, אבל אמרנו שהיא 'שמאלנית מחמד'… היא נהייתה דוברמן".

השניים דנו גם באפשרות להביא כותבי דעות ימניים, כדוגמת גיא בכור, ארז תדמור או שמעון ריקלין, שעליו שאלה איריס אלוביץ': "מי זה?" וישועה ענה לה: "הוא חבר טוב של ינון מגל".

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר נתניהו המוזכר בשיחות, פרסם פוסט שכתב פעיל ימין בשם טל אור טוסנה על ההקלטות שנחשפו: "איריס אלוביץ: אני לא רוצה להיות ישראל היום".

"כך, בשיחה פרטית עם אילן ישועה, שיחה בה אינה יודעת כי היא מוקלטת על ידי מנכ"ל וואלה אומרת איריס אלוביץ במפורש שאינה רוצה לתת סיקור אוהד לנתניהו, אלא לכל היותר להוריד את גובה הלהבות נגדו.

"היא ממשיכה: אני חושבת שיאיר נתניהו הוא זה שעובר על הדיגיטל ומציף את זה בעמוד שלו (רחמנא ליצלן, אזרח המציף צביעות תקשורתית על דעת עצמו) ובכך מלמדת שהיא רק מנחשת מי מוקדי הכוח, הוכחה חד משמעית שאין שום סיכום בין אתר וואלה לבנימין נתניהו או מישהו מסביבתו.

"עסקת שוחד השווה שני מיליארד ש"ח לא נראית כך, אם היתה כזו עסקה איריס היתה יודעת בדיוק מה נדרש ממנה ומה היא דורשת מהעובד שלה. ובטח ובטח שלא היתה אומר לו במפורש כי אינה רוצה לתת סיקור אוהד לנתניהו (אחרת מה בדיוק השוחד?!?).

"כלומר ה-"אקדח המעשן" של הפרקליטות למשפט החשוב והיקר ביותר בתולדות מדינת ישראל זו עדות שמיעה המבוססת על ספקולציה אישית של איריס אלוביץ ואילן ישועה.

"ספקולציה בעקבותיה אתר אולטרה שמאלני (שלא יודע אפילו מי זה שמעון ריקליון או ארז תדמור) בסך הכל מבקש לא להוביל קו כל כך עוין נגד הרגולטור, התנהגות טבעית והגיונית שכפי שאיריס מנסחת אותה היטב היא בגדר "הימור" ותו לא.

"כך נראית הפיכה משפטית באמצעות יועמ"ש הנאחז בגרונו, פרקליט הממציא אישומים מופרכים, שוטרים בניגוד עניינים, ושני אופרטוניסטים מהימין שבעת המערכה החשובה ביותר של המחנה הלאומי החליטו לנצל את המצב תמורת רווח אישי ולערוק לצד השני".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture