Yonatan Sindel/Flash90

האיום של החוקר על ניר חפץ: "תחטוף פצצה, עולמך יזדעזע מהיסוד"

במסגרת החקירה הנגדית של עד המדינה, פרסמו בבית המשפט הקלטות מתוך החקירה של ניר חפץ ובו נשמע החוקר מאיים עליו • "ברגע שתהיה בלי משפחתך אתה כלום ושום דבר וכל הכסף והתחבולות לא יהיו שוות את זה", הטיח בו החוקר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

החקירה הנגדית של עד המדינה ניר חפץ נמשכת היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בירושלים. העדות נפתחה עם הקלטה מתוך החקירה של חפץ בלהב 433, ובמהלכה נשמע החוקר מטיל איומים קשים על עד המדינה.

בהקלטה נשמע החוקר אומר: "ביום-יומיים הקרובים תנחת פצצה שתזעזע את עולמך. אני לא ציני ולא צוחק. אני אומר לך שכדאי לשקול את דרכך מחדש. עד עכשיו לא שיקרתי לך ואני לא משקר לך. הפצצה שאתה עומד לחטוף בשעות או ביום-יומיים הקרובים, תאמין לי שזה יזעזע את עולמך מהיסוד".

"אני לא חושב שאתה לוקח בחשבון את הידע שלנו, את היכולת שלנו ומה שאנחנו מסוגלים לעשות. עם כל הכבוד לתחנת המשטרה שנמצאת בעירך, שאני מאוד מכבד את עבודתה – אנחנו לא תחנת משטרה, אנחנו להב 433 ושיטות הפעולה שלנו מאוד דומות לשב"כ. יש לנו את אותן היכולות".

בהקלטה נוספת נשמע החוקר אומר: "אני יכול להגיד לך שכל פינה שניסית להסתיר, להחביא, במהלך חייך – אנחנו הפכנו את הפינה הזו וגילינו. כל אותם מסתורין, אנחנו נגיש אותם על השולחן. כל סרט שעובר לך עכשיו בראש יהיה. כל סרט בכל מצב ובכל דבר. קח את זה בחשבון כי ברגע שהפצצה תיפול לא תעזור לך. אני לא צוחק איתך, ניר, ואני לא מרמה אותך".

בהמשך איים החוקר המשטרתי לפרק לו את התא המשפחתי. ניר חפץ סיפר היום בבית המשפט, בתשובה לשאלת עורך דין בן צור: "האיום היה ברור שאם אני לא אשתף פעולה יחריבו את משפחתי".

בקטע נוסף שהושמע בבית המשפט אומר החוקר לניר חפץ, במטרה לשכנע אותו להפוך לעד מדינה נגד נתניהו: "תראה איך אתה שומר על עצמך ורק על עצמך ולא על אנשים אחרים. תתחיל לענות לעניין כי התוצאות של מה שיקרה פה ישנו את חייך לא רק בפן הפלילי אלא גם המשפחתי – והמצב המנטלי שלך יקרוס לחלוטין".

החוקר איים: "תהיה בלי המשפחה שלך, אתה כלום ושום דבר. כל הכסף, ה'כסתוחים', התחבולות שעשית – לא היו שוות את השנייה האחת שבה הכול קורס. וזה יקרה. אתה עומד בפני סכנה קיומית לתא המשפחתי שלך".

ניר חפץ סיפר על החקירות הקשות: "אני בטבע שלי בן אדם שמגיב ולא כנוע. אבל עורך הדין שלי נתן לי הוראה להיות מאופק. הוא חשב שהמעצר יהיה קצר יותר ואמר לי להחזיק מעמד – אז זה מה שעשיתי, אחרת הייתי מתנגד. הבנתי בזמן אמת שזה בלתי מידתי ובלתי חוקי. הייתי עושה שביתת רעב. אבל לא עשיתי את זה כי עורך הדין אמר לי להיות מרוסן ואני סמכתי עליו".

הוא תיאר את הרגעים הקשים לפני שנשבר: "באחת החקירות זה עלה לדציבלים איומים. החוקרת צורחת עליי ברמה כזו שאני מרגיש את היריקות שלה על הפנים שלי. שעה וחצי של השתוללות וצעקות. החוקרים לא שואלים אותי שום דבר – פשוט משתוללים עליי במשך שעה וחצי".

בשל העובדה שחלקים מתוך שיטות החקירה שהופעלו נגד ניר חפץ מצויות תחת צו איסור פרסום, השופטים מוציאים מידי פעם את העיתונאים מאולם בית המשפט, כאשר החקירה הנגדית עוסקת באותם פרטים שאי אפשר לדווח עליהם.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
2 1 הצבעה
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ישראבלוף. לא מאמינים למילה שיוצאת מבתי המשפט, מהמשטרה, מהפרקליטות, מהשבכ, מהתקשורת, כלום ושום דבר… הכל שקרים, רמייה, סילוף וחצאי אמת.

ישראבלוף במלוא הדרו. להקיא על כל המשטר הישראלי. אמן שהאיראנים ישמידו את כולכם.

מזעזע
ממש כמו משטר אפל מהמרתפים של ה KGB
דמוקרטיה עליייך…..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture