David Cohen/Flash90

זביידי לעו"ד: "החיילים היכו אותי מכות נמרצות; שברו לי עצם בלחי ושני צלעות"

זביידי סיפר לעו"ד כי נודע לו על הבריחה רק כחודש לפני הביצוע וכי רק ערב לפני הוא הועבר לתא של אסירי הג'יהאד האסלאמי לבקשתו. בנוסף לכך, עוד הוסיף זביידי כי הוספתו לבריחה נועדה לאפשר לאסירים להגיע מהר יותר לג'נין

עשרה ימים לאחר בריחתם של ששת האסירים הביטחוניים מכלא גלבוע ואחרי ש-4 כבר נתפסו, במערכת הביטחון ממשיכים לחפש אחר 2 המחבלים הנותרים שברחו מכלא גבלוע. מחמוד אל-עארדה וזכריא זביידי נפגשו עם סנגוריהם וסיפרו פרטים חדשים על הבריחה הדרמטית.

על פי הדיווח ב'חדשות 12' מחמוד אל-עארדה וזכריא זביידי נפגשו אתמול עם עורכי הדין שלהם. אל-עארדה סיפר שהם לא קיבלו אף סיוע מסוהר או אסיר במהלך הבריחה ואישר כי היעד היה ג'נין.

זביידי סיפר לעו"ד שמייצג אותו כי נודע לו על הבריחה רק כחודש לפני הביצוע וכי רק ערב לפני הוא הועבר לתא של אסירי הג'יהאד האסלאמי לבקשתו. בנוסף לכך, הוא טען כי מדובר בדבר לא נדיר בכלא גלבוע. עוד הוסיף זביידי כי הוספתו לבריחה נועדה לאפשר לאסירים להגיע מהר יותר לג'נין, שאותה הוא מכיר היטב.

עו"ד פלדמן טוען שזביידי הוכה במהלך מעצרו. "חיילים שאלו אותו את שמו, כשהוא ענה זכריא זביידי – הם היכו אותו מכות נמרצות כשהוא אזוק, שברו לו עצם בלחי ושני צלעות. הוא הובא לטיפול בביה"ח רמב"ם ואחר כך הוחזר", אמר.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל שלא מת

חבל שלא הרגו אותו
למה להחזירו לסוויטה

אייש אייש אייש מסכנוש שכמותו.
הרביצו לו? אויישש נורא.

למיטב ידיעתי זביידי ימח-שמו הרשע והמנובל איננו מתנגד לגרימת נזק לגופם של בני אדם.
הוא הוכנס למאסר על אחריותו לרציחת כמה יהודים.
בויקיפדיה נמסר:
"בגיל 13 נורה ברגלו על ידי חייל בעת שזרק אבנים על כלי רכב אזרחיים, ומאז הוא צולע. ב-1990 בגיל 14 נכלא למשך שישה חודשים, וזמן קצר לאחר שחרורו, נכלא שוב בשל השלכת בקבוק תבערה".
בגלל ההוראות המרושעות של אי-פתיחה באש , חייל צה"ל ירה בו ברגלו במקום בראשו. ואפשר לו להמשיך בפעילות נגדנו , כלומר בחייל הזה ואלו שאחריו, ואלו שהוציאו את הפקודות המרושעות של אי-פתיחה באש שותפים לרציחת היהודים שהוא רצח.

הבעיה האמיתית היא שנשארו לזביידי עצמות שלא נשברו.
בקשר לזה ששברו לו , לפי מה שהרוצח המטונף זביידי אומר, כמה עצמות וזה אולי לא בדיוק לפי ההוראות , אז צריך באופן דחוף להודיע שכל הגבלה לגבי פגיעה באויב שפועל נגדנו בשביל לחסל אותנו – מבוטלת מיידית.

מה??? רק עצם בלחי ו2 צלעות?

היו צריכים לשבור לו את העצמות אחד אחד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו