צילום: צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

אריאל: "הפיצוי המוצע הוא בדיחה. מישהו ב'אלעל' חייב לעשות בדק בית"

הזעם הציבורי בעקבות "ההתנצלות" של אלעל: יו"ר 'האיחוד הלאומי' תוקף את החברה ותוהה: "כיצד בחברה ישראלית שמתיימרת להיות חברה לאומית יש זלזול כה רב, פייק ניוז והשפלה? מנהלי אל על את עובדיהם להתעמת מול הלקוחות"
  • מעמד התרת קללות בעמוקה וכפי שקביל מאביו מרן הגר"י אדלשטיין זצ"ל, יזכו בזכות כח הצדקה והתפילה מידה כנגד מידה להתארס עד ראש השנה תשפ"ב

    תוכן מקודם

  • "הן בכו מכאבי בטן, אני בכיתי כי לא היתה להן אמא"

    תוכן מקודם

  • "סבל יומיומי שלא ניתן להעלות על הדעת" גיטי כהן שוברת שתיקה

    תוכן מקודם

  • 'הגיע זמן הפירעון' משפחת כהן מבקשת עזרה

    תוכן מקודם


(בוידאו: המחאה בשערי נתב"ג)

"סערת טיסת השבת": כצפוי, "ההתנצלות" שפרסמה החברה הבוקר מגבירה עוד יותר את הזעם הציבורי על התנהלותה.

השר אורי אריאל הצטרף הבוקר לביקורת הקשה שמוטחת בחברה ברחוב החרדי ובקרב מובילי דעת קהל חרדים, וכתב: "אל-על לא רק שגרמה לעוגמת נפש לנוסעים הדתיים והחרדים אלא לא הועילה בטובה להתנצל. הפיצוי המוצע הוא בדיחה".

אריאל הוסיף: "הרי בכל חברת תעופה בעולם לא היו מזלזלים בדת של אדם והיו מכבדים אותו. הכיצד שבחברה ישראלית שמתיימרת להיות חברה שנושאת בגאון את צבעי הדגל, יש זלזול כה רב, פייק ניוז והשפלה? מעבר לכך, שמו מנהלי אל על את עובדיהם להתעמת מול הלקוחות. מישהו שם באל על חייב לעשות בדק בית ולהתחיל לקחת אחריות".

כזכור, הבוקר, ככל הנראה בעקבות מפגן המחאה בשערי נתב"ג, אמש, הודיעה החברה כי היא תפצה את נוסעי טיסת השבת בכרטיסי טיסה חינם לאירופה. החברה גם פרסמה "הבהרה" בה נכתב:

"אל על מודיעה: בנושא טיסת אל על מה-15 בנובמבר מניו יורק לתל אביב החברה מוצאת לנכון לחזור ולהבהיר, כפי שכבר הבהירה בהודעה לתקשורת ביום 19 בנובמבר, כי היא לא הטילה אשם בציבור החילוני, הדתי או החרדי באירועים עליהם דווח. כל פרסום אחר לא נעשה על דעת אל על.  אל על אינה מבחינה בהשתייכות לקוחותיה למגזר, מגדר או לאום כלשהו. הנהלת אל על מגבה ומוקירה את אנשי צוות האוויר והקרקע שפעלו בטיסה זו באופן מעורר הערכה. אל על החליטה להעניק כרטיס טיסה הלוך ושוב לאירופה לכלל 400 נוסעי הטיסה נוכח אי הנוחות שנגרמה ללקוחות החברה".

מדובר בנוסח רך ומיתמם, זאת בשל העובדה כי דוברי החברה טענו בתחילה שבכוונתה "להגיש תלונה במשטרה על אלימות מצד הנוסעים". בנוסף הובאו בכלי התקשורת עדויות שקריות מפי צוות המטוס (ראו בהרחבה כאן). העובדה שהחברה נמנעת מלקחת אחריות על השקר הגס ולהתנצל על ההסתה הבזויה – מעוררת זעם רב בקרב הנוסעים החרדים, ובכלל.

העיתונאי יהודה שלזינגר, שהיה על המטוס והביא לחשיפת השקרים של החברה מפרסם באתר 'ישראל היום' כי הנוסעים החרדים זועמים הן על הפיצוי הזעום יחסית והן על ההבהרה המתחמקת. "מבחינתי זה השפלה ממדרגה ראשונה. אפילו ההתנצלות אינה התנצלות", כך בהודעה מתוך התכתבות פנימית של הנוסעים החרדים.

נוסע אחר מציע (ע"פ הדיווח שלך שלזינגר): "לא לוותר, ללכת לעו"ד, לצאת לתביעה משפטית, ללכת עד הסוף. יש גבול לכל תעלול". אחרים לעגו לפיצוי שמציעה החברה: "זאת טיסה בהפתעה, עולים למטוס והטייס בוחר איפה נוחתים".

טיסת השבת • מנכ"ל אלעל מודה: "חרדים לא תקפו או השתוללו במטוס"

כתבות קשורות

2 תגובות

  1. אל לכם לעלות אל על. עדיף לרדת לופטאנזה או כל חברה אחרת. ועדיף שחברת אל על ירדו מהעץ
    אל מטה ולא אל על ויתנו הסבר מהותי על מה שמתרחש כאן נגד החרדים.

סגור לתגובות.

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

דילוג לתוכן