Olivier Fitoussi/Flash90

נתניהו פנה לבנט וסער: חזרו הביתה, בואו נשים את המשקעים מאחורינו • צפו

ראש הממשלה נשא דברים לראשונה מאז פרסום תוצאות הבחירות כאשר הוא טוען כי העם רוצה ממשלת ימין, והעניק למפלגות הימין רוב של 65 מנדטים - וקרא לנפתלי בנט ולגדעון סער לשים את המשקעים מאחוריהם, לחזור הביתה, ולהקים ממשלת ימין

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים הערב (רביעי) לראשונה מאז פרסום תוצאות הבחירות לכנסת. בדבריו, קרא להקמת ממשלת ימין יחד עם נפתלי בנט וגדעון סער.

לדברי נתניהו, "לאחר שלוש מערכות בחירות שבהן לא הושגה הערכה, הפעם העם אמר את דבריו באופן מובהק. הציבור נתן למפלגות הימין רוב ברור של 65 מנדטים. זה מאפשר להקים ממשלת ימין יציבה ואפשר להקים אותה מיד".

"האתגרים שניצבים לפנינו מחייבים זאת – עלינו להזניק את הכלכלה, לבלום את הגרעין האיראני, לחזק את ההתיישבות, לחתום על הסכמי שלום ולהביא חיסונים לילדינו כדי שלא נחזור למחנק הסגרים".

נתניהו הזהיר כי "כל ממשלה אחרת שתוקם ולא ממשלת ימין תהיה ממשלת שמאל בלתי יציבה שתוקם בניגוד ברור לרוב העצום שהצביע עבור הליכוד ומפלגות הימין".

"ממשלה עם ניגודים קיצוניים עלולה להרוס את כל ההישגים שלנו – והיא תיפול מהר מאוד. כשאנחנו יוצאים ראשונים מהקורונה, זה יהיה אסון גדול למדינת ישראל", הוסיף ראש הממשלה.

במהלך הצהרתו הקצרה, פנה נתניהו אל נפתלי בנט וגדעון סער: "זה לא סוד שהיו בינינו מחלוקות, בואו נשים את המשקעים מאחורינו, חזרו הביתה". נתניהו קרא להם "בואו נקים ממשלת ימין יציבה שתחזיק מעמד לשנים. בואו נתאחד. זה לא סוד שהיו בינינו מחלוקות במשך השנים, אבל ידענו להתגבר עליהן ולעבוד ביחד".

גדעון סער מסר בתגובה: "באותו יום ממש שבו הוא ואנשיו שוב מפיצים נגדי ונגד נשיא המדינה תיאוריות קונספירציה הזויות וכוזבות – נתניהו פונה אלי כדי שאצטרף אליו. תשובתי: אקיים את התחייבותי לבוחר. לא אצטרף ולא אתמוך בממשלה בראשות נתניהו. המשך כהונת נתניהו המעדיף את טובתו האישית על טובת המדינה – פוגעת בישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תגיד לי ביבי גדעון סער ונפתלי בנט זה ה"גדעון" והנפתלי" שצחקת מהם כל הדרך מה קרה פתאום נכשלת אין לך קואליציה סע הביתה

הוכח ש 90% מהימין רוצה את נתניהו חוץ מתומכי סער שהם רק 10% ובערך 55% רוצים ממשלה ימנית
אז כל אלו שרצו לחתום ולהחרים שירצו למגרסה הקרובה ויחזרו להקים ממשלת ימין על מלא…
אני אישית חושב שרק בשביל למחוק את הטפשים כמו סער צריך להקים ממשלה גם במחיר של הישענות על מנסור עבאס… שידעו שאין מקום לחרמות בפוליטקה.
אם יש משהו שידע להגיד שהוא רוצה שינוי אבל הוא ישמע בקול העם זה בנט והוא עשה בחוכמה עד עכשיו מקווה שימשיך ויכנס רק לממשלת ימין.

יחי המלך ביבי

אולי כדאי להציע ל"גדעון" שיקבל את תיק המשפטים וככה הוא גם ישמור על הדמוקרטיה וגם נוכל להתקדם הלאה במדינה…

המקובלים אומרים שלא תהא ממשלה יציבה עד ביאת המשיח

גדעון סער טיפש, רד מהעץ ולא תגמור כמו אבי גבאי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture