Yonatan Sindel/Flash90

נפתלי בנט קורא לנתניהו: "תרפה. תשחרר את המדינה להמשיך הלאה" • צפו

ראש הממשלה המיועד מטעם ממשלת השמאל אומר הערב כי הממשלה בראשה יעמוד היא "עשר מעלות יותר ימנית מהנוכחית" וכי כל ההבדל ביניהם הוא שנתניהו מסתיר את הפגישות שלו עם עבאס, ואילו הוא - לא • "מר נתניהו, אל תותיר אחריך אדמה חרוכה"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

ראש הממשלה המיועד לעמוד בראשות ממשלת השמאל בתמיכת המפלגות הערביות, ח"כ נפתלי בנט נשא דברים הערב (ראשון) ואמר כי "כדרכו של עולם, חלק מהמפלגות יכללו בה, ואחרות ישבו באופוזיציה. ממש כפי שאנחנו, בימינה, מתפקדים עד עצם ימים אלה כאופוזיציה לממשלה הנוכחית".

"זה הכל. זה לא קטסטרופה, זה לא אסון. חילופי ממשלה. אירוע רגיל ומובן מאליו בכל מדינה דמוקרטית. המשטר במדינת ישראל אינו מלוכני. לאף אחד אין מונופול על השלטון. כל שלטון, מטבע הדברים, מסתאב ומתנוון אחרי שנים ארוכות, הוא מוחלף, וחוזר חלילה. זהו מחזור החיים הבריא במדינה נורמלית".

בנט הוסיף, "בשבועות האחרונים מופעלת מכונה אלימה על חברי כנסת מימינה ומתקווה חדשה: זה מבצע ממומן, מנוהל, שמטרתו לשבור אותם, על מנת שיערקו ויצביעו נגד הממשלה החדשה. במבצע הזה, לצערי כל האמצעים כשרים".

"אני קורא מכאן למר נתניהו: תרפה. תשחרר את המדינה להמשיך הלאה. מותר לאנשים להצביע בעד הקמת ממשלה גם אם אתה לא עומד בראשה. ממשלה שהיא, אגב, עשר מעלות יותר ימנית מהנוכחית".

בהתייחסות לעובדה שהוא צירף לקואליציה את מפלגת רע"מ אמר בנט, " נתניהו טען היום בקולו שהוא מעולם לא הסכים להקים ממשלה שנשענת על מנסור עבאס. כולנו מבינים שהוא אינו דובר אמת".

"כולנו צפינו ב"אבו יאיר" מחזר אחרי מנסור עבאס. הרי אני הייתי חלק ממשא ומתן להקמת ממשלה בראשות נתניהו עם רע"מ, ויודע בדיוק מה נתניהו הבטיח להם. הרי כל המשא ומתן שלנו עם רע"מ התבסס על מה שהליכוד כבר התחייב לתת, רק שאנחנו היינו קצת יותר קשוחים ושמרנים. הדברים מתועדים ואני מניח שעוד יחשפו. על מי נתניהו חושב שהוא עובד?".

לטענתו, "ההבדל היחיד ביני לבין נתניהו בהקשר הזה הוא שנתניהו מסתיר את פגישותיו עם מנסור, ואני לעומת זאת מכבד את מנסור ולא מתחבא. אני אומר את הדברים לציבור כפי שהם".

"מר נתניהו, אל תותיר אחריך אדמה חרוכה. כולנו, כל העם, רוצים לזכור את הטוב שהבאת בעת שירותך, ולא חלילה רוח רעה שתותיר עם פרידתך. אני מבחינתי, אמשיך לנהוג בך בכבוד".

לסיום פנה אל יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין: "תקבע ליום רביעי הקרוב את ההצבעה להקמת הממשלה. כך ראוי, והסמכות בידך. אנו יודעים שנתניהו לוחץ עליך לעכב את ההצבעה, לדחות, למשוך, בעוד חמישה ימים, כדי לתת עוד זמן לציד העריקים. זו אולי טובת נתניהו, אבל אתה יודע, יריב, זו לא טובת המדינה. גם בליכוד כבר מזמן מבינים את זה".

"שחרר אותנו מעוד ימים ארוכים של רעל, אש, ותימרות עשן. יריב, נשבעת אמונים למדינה, ולא לאדם מסוים. העם מצפה ממך שתעשה את זה", הוסיף בנט.

מוקדם יותר היום, נפגשו לראשונה כל ראשי המפלגות שירכיבו את הקואליציה הבאה: יאיר לפיד, נפתלי בנט, גדעון סער, איווט ליברמן, בני גנץ, מרב מיכאלי, ניצן הורביץ ומנסור עבאס.

בהודעה משותפת שפרסמו נכתב: "ראשי מפלגות ממשלת האחדות העתידית התכנסו היום לפגישת עבודה ראשונה. בפגישה שוחחו על הצורך להשביע ממשלה כבר ביום רביעי הקרוב, על מנת לאפשר למדינה להתקדם. ראשי המפלגות הדגישו את מקומם של המנהיגים בהרגעת הרוחות, והביעו דאגה מהאווירה בהפגנות וברשתות החברתיות".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא הוריד את הכיפה?

שקרן ודמגוג בגרוש
בנט ראש ממשלה לא לגיטימי, 6 מנדטים, גם הם מרומים וגנובים, עם שמאל פוסט ציוני, וערבים אנטי ציונים,
וכמובן מזהיר איך לא "מהסתה ", בכדי לסתום ביקורת.
בנט שונא ישראל,המצפן היחיד שלך זה כיסא ואמביציה פזיזה ולא שקולה, אתה התחתית של התחתית של הפוליטיקה המסואבת והרקובה, גנב, רמאי, נוכל, נבל. זה מה שאתה, וככזה תיזכר!

רמאי שחרר אותנו ממך!

תרשמו לפניכם בנט חושב שנתנו לו כסא של ראש ממשלה הוא לא קולט את זממם שתוך שבועות יסבנו אותו ויורידו אותו לטובת לפיד

נאום של פחדן ושקרן.

איש מגעיל וגס רוח

הייתי מאמץ את המשפט של בנט ומפנה אותו לאורבך: "נשבעת אמונים למדינה, ולא לאדם מסוים, העם מצפה מך שתעשה את זה"! הצבע נגד ממשלת השינוי והשמד הרוחני והגשמי.

חלאת המין האנושי

אז מה בעצם קרה פה? חמישיית מגלומנים (בנט, לפיד,גנץ,סער, ליברמן), חושבים לעצמם שנולדו להיות ראש ממשלה, ושהעם חייב לבחור בהם, כדי לשפר עמדות ולהגדיל סיכויים לכל אחד מהם למינוי על ראשות הממשלה, יצרו דה לגיטימציה מלאכותית לראש ממשלה הפופולארי מאז קום המדינה המקובל על האזרחים אהל לא עליהם (החמישייה), ושמו בראשם את האדם שהפך לפי עדותו לאדם השנוא ביותר בישראל. והנה מונח על כף המאזניים מה "טובת המדינה", ראש ממשלה המוסכם על ציבור האזרחים הגדול ביותר (ובפרט היהודים) אך הלא מוסכם על חמישיית המגלומנים, מול איש גוץ וקרח העומד בראש ששה מנדטים שכלל לא עומדים מאחוריו והמוסכם (לעת עתה בלבד) על ידי חבריו המגלומנים והבלתי מוסכם על רוב המכריע של העם!

חחחח יש לו חיוך ולחיים של ילד, איך רואים עליו את ההתלהבות….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture