צילום: פלאש 90

הכנסת כמרקחה • גפני הוצא מהמליאה, דרעי צלף בבנט: "חתיכת שקרן"

דיון סוער מתקיים בשעה זו בכנסת, בהשתתפות ראש הממשלה נפתלי בנט, לאחר שהושגו 40 חתימות חברי כנסת • משה גפני הוציא מהמליאה, ויו"ר ש"ס דרעי זעק לעברו "אתה חתיכת שקרן" • גם נתניהו נאם: "בנט, אתה בכיס של עבאס"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

לא רגוע בכנסת: בדיון מיוחד שמתקיים בהשתתפות ראש הממשלה, לאחר חתימתם של 40 חברי כנסת, עולות האמוציות לשיאים, שגם בקדנציה הנוכחית – ספק אם ראינו כמותם.

כשראש הממשלה נפתלי בנט עלה לדוכן, הרוחות התלהטו עוד יותר. "מה זה ישראל הראשונה והשנייה? יש ישראל אחת, מאוחדת. מספיק עם זה. אני בטוח שזה מסיבות פוליטיות ולא מעלה על דעתי שאתם מאמנים למה שאתם אומרים. אף אחד פה לא אוחז במונופול לא על מורשת ישראל, על היהדות, על הלאומיות. אף אחד פה לא יטיף לי על אהבת ישראל. תלמדו ממנחם בגין, אשכנזים ספרדים, כולנו יהודים. אז אתם באים לפצל, למה זה מועיל?", אמר ראש הממשלה ונתן את האות למהומה.

יו"ר ש"ס אריה דרעי צלף בו: "אתה רימיתי כדי לקבל את תפקיד ראש הממשלה, אתה חתיכת שקרן". גם שאר חברי הכנסת מהאופוזיציה מחו לאורך כל הדיון, שמהלכו אף הוצא יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני מהמליאה לאחר אזהרה בשלוש קריאות.

גפני. צילום: ערוץ הכנסת

עוד אמר בנט: "החיים בישראל חייבים להיות קלים יותר, העם מפקיד בידנו את הכוח להילחם ולא להיות בכיס של פוקדים ממפלגות כאלה ואחרות. זה ההבדל בין מנהיגות מובילה לבין להיות מובל. מי שפוחד לפרגן למי שסביבו זו לא מנהיגות, מי שפוחד מאנשים חזקים, מתרבות הוויכוח, אז אצלנו זה אחרת".

"בואו נדבר על מבחן התוצאה. בעזה במשך 12 שנה הבלגתם מול רקטות, אצלנו על בלון אנחנו תוקפים. ירשתם לבנון לפני 12 שנה והותרתם חיזבאללה עם פי 10 טילים על כל נקודה בישראל. את כל ההזמנה הזו הותרתם לנו ובגלל זה תקציב הביטחון הוא ענק. דרשנו וקיבלנו לסגור פערים כדי לבנות את חומות.

תקציב ביטחון גדול בא על חשבון דברים אחרים זה נכון. מאז הקמת המדינה אנחנו משלמים מחיר מסויים כדי לחיות בביטחון. אני מאמין שעצמתה הצבאים של ישראל חייבת להיות בכמה דרגות מעל אויבנו. לא רק ברטוריקה ומילים אלא בפועל. הירושה שהושארה לנו זה שאיראן נמצאת בשל המתקדם ביותר של פרוייקט הגרעין שלה, אבל אנחנו נטפל כי אנחנו יודיעם מה לעשות. ללכת ולריב כשבנתיים איראן דוברת קדימה זה חוסר אחריות לאומית וזו המורשת שאתם מותירים ואנחנו נתקן."

"ימין זה לא שנאת השמאל, זה אהבת הארץ. ימין אמיתי מקדש את שם השם ולא מחלל את שם השם. השמאל אוהב את עם ישראל לא פחות מהימין. הקו שראינו פה בשעה האחרונה שמנסה בכוח לייצר את הקיטוב, זה בדיוק מה שפירק את המדינה הקודמת שלנו."

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת: "המידע שיימסר לאמריקה, יודלף לאמצעי תקשורת ובדרך זו יסוכלו פעולות הסיכול שלנו. זו הסיבה במשך העשור האחרון סירבתי לבקשות הנשיאים האמריקאים לכך שלא יהיו הפתעות. אף פעם לא הסכמתי להתחייב תמיד להודיע להם. מדובר כאן בעניין קיומי לישראל, ובו ייתכנו הפתעות וצריך לפעמים הפתעות. הפכתם אותנו למעיין מדינת חסות עם חובת דיווח. אם אין לנו עצמאות בנושא הזה, אין לנו עצמאות בכלל."

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת: "מגיע לליברמן מדליית זהב על פליק פלאק מרהיב. רק לפני כמה שבועות ליברמן מתחייב לא להעלות מיסים ועכשיו הוא מעלה מיסים. העליתם את מחירי החשמל, התחבורה הציבורית, הלחם, הארנונה, על ביקור רופאים מקצועיים, ופוגעים פגיעה אנושה בחקלאים ובשכבות החלשות. והכל למה? רק כדי לממן סכום עתק של 53 מיליארד ₪ שהבטחתם למנסור עבאס, אחרת לא תהיה לכם ממשלה. למה אזרחי ישראל צריכים לשלם את מס עבאס? רק כדי להשאיר אתכם בשלטון."

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הימין , כולל החרדים היושבים באופוזיציה הם החרפה הכי גדולה שהייתה אי פעם למדינה.
ערמת זבלים, שקרנים (ביבי בראש אבל דת ושקרים הילכו יחדיו?), בכיינים אשר השאירה כל כך הרבה בעיות לממדלת השינוי שזה לא ייאמן שיש עוד אנשים שתומכים בביהי הנרקסיסט, שהכל אצלו זה בועות של יח"צ.
לא ייאמן לאן אנחנו מתדרדרים.
באמת הגיע הזמן להגלות את הפרחחים מהאופוזיצה שילכו לנדוד 40 שנה במדבר, אולי ילמגו משהו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture