השר הנדל: "אין לי בעיה לשבת עם ווליד טאהא, אך לא אשב עם בן גביר"

צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

השר הנדל: "אין לי בעיה לשבת עם ווליד טאהא, אך לא אשב עם בן גביר"

שר התקשורת עורר סערה לאחר שאמר בריאיון כי "ברגע שרע"ם הכריזה על עצמה כמי שרוצה להשתלב במדינת ישראל שהיא יהודית ודמוקרטית - אני יכול להיות איתם בקואליציה. בן גביר פוגע בחוסן הלאומי שלנו בזה שהוא מייצר שנאת חינם"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

שר התקשורת יועז הנדל אמר הבוקר (שלישי) שהוא מוכן לשבת בקואליציה עם חבר הכנסת ווליד טאהא מרע"ם, אך לא יהיה מוכן לשבת באותה קואליציה עם יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר.

בריאיון ל'כאן רשת ב' אמר הנדל: "ברגע שרע"ם הכריזה על עצמה כמי שרוצה להשתלב במדינת ישראל שהיא יהודית ודמוקרטית – אני יכול להיות איתם בקואליציה". השר הנדל טען שבן גביר פוגע בחוסן הלאומי של ישראל, והסביר: "מבחינתי אין בעיה לדבר גם על הרשימה המשותפת, שהיא אתגר גדול ומייצגת גם קולות לאומניים שפוגעים בדו קיום, וגם על איתמר בן גביר – שפוגע בחוסן הלאומי שלנו בזה שהוא מייצר שנאת חינם, מאבקים פנימיים ומתקפה על מוסדות המדינה. אין בעיה בתפיסתי להסתכל גם על החבורה הזו שמעודדת לאומנות ופוגעת בדו קיום, וגם על החבורה הזו שמייצרת פגיעה בחוסן הלאומי שלנו".

המראיין קלמן ליבסקינד שאל: "האם תשב עם בן גביר בקואליציה?" השר הנדל: "לא". ליבסקינד המשיך: "ועם וולאיד טהה?", הנדל: "מפלגת רע"מ כן. היא הכריזה על עצמה כמי שרוצה להשתלב בקואליציה ורואה במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר אמר בתגובה לדברי יועז הנדל: "התבטאותו האומללה של יועז הנדל מוכיחה ומלמדת מי זו הממשלה והקואליציה ומי זה יועז הנדל שתוקע סכין בגב חיילי צהל ומסובב אותה. הנדל מוכן לשבת עם ואליד טאהא שקרא לרוצחי תינוקות לוחמי חופש, שהביע הזדהות עם החמאס, שקרא לנופף בדגל סוריה עד כיבוש רמת הגולן, שנפגש עם רוצחי ליל הקלשונים, זה בסדר מבחינתו, אבל לשבת אתי כמי שנלחם למען החיילים, למען השוטרים, למען המדינה, זה לא יקרה מבחינתו. זה רק מוכיח מי הוא יועז הנדל ומי הממשלה הרעה הזו".

במהלך הראיון התייחס שר התקשורת וחבר הקבינט המדיני ביטחוני לפגישת ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא מצרים א-סיסי. "במבחן התוצאה לא הצלחנו לייצר שקט בעזה בשנים האחרונות, אני מקווה ששדרוג היחסים עם מצרים יוביל לכך שהם יהיו יותר אקטיביים בסוגייה. המבחן שלנו הוא עתידי".

על האפשרות על התנעת שיחת שלום הוא הוסיף: "השתתפתי בלא מעט שיחות שלום ואני בעד שיחות. אני חושב שמי שפרגמטי במזרח התיכון מבין שעיקר המאמץ הוא צמצום הסכסוך ולא לייצר פתרונות אוטופיים של מה שלא קיים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

על זה נאמר "אמור לי מי חבריך"…
לבד מזאת, אולי בערב יום כיפור מותר לשאול: במה המדינה הזאת "יהודית"??…. [מילא אתה יהודי, אבל המדינה??] אם בגלל "חוק השבות", הרי היום מותר ליהודי להתיישב ב[כמעט] כל מדינה בעולם, כולל איחוד האמירויות, האם 'איחוד האמירויות' נהיית בגלל זה 'מדינה יהודית'?
או שמא בגלל שרודפים בה יהודים דתיים וחרדיים כפי שלא רודפים באף מדינה בעולם?! סתם שאלתי, אתה לא צריך לענות לי.

ככה זה שמדובר באנשים מלוקקים ומדושנים כמו הנדל, כמו רוב אנשי הקואליציה, שאינם ציונים ואינם פטריוטיים והם מיישמים את האידיאולוגיה של מדינת כול אזרחיה. לפי הנדל יישתלבו הערבים, יגבירו אחיזתם במסדרונות השלטון וככול שלדעתו הם יישתלבו והוא לא נגד, ישתלטו על כול מוסדות נהשלטון ואין מדינה יהודית. מאז ומעולם שמנו לב שאנשי תקשורת בפוליטיקה הם חסרים את התכונות להנהיג ורובם ככולם כושלים: ראו לפיד, שלח, יחימוביץ, רוזנטל, תמנו-שטה, הורוביץ מיכאלי ועוד. משהו בדי.אנ.איי של יוצאי התקשורת פגום והדבר משליך על הציבור.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture