Yonatan Sindel/Flash90

עם הפנים לזירה המוניציפאלית: בש"ס מסבירים מה דרעי יעשה עכשיו

שנתיים לבחירות לרשויות המקומיות, יו"ר ש"ס אריה דרעי שיפרוש מהכנסת במסגרת הסדר הטיעון, יתמקד בזירה זו - כך חושף ח"כ בן צור • "הוא יושב עיר-עיר לפתור את כל הבעיות. כשדרעי לוקח משהו לידיים ומטפל בו זה עד הסוף"

ח"כ יואב בן צור התייחס הבוקר (שני) לפרישתו הצפויה של יו"ר מפלגתו ח"כ דרעי מהכנסת וטען כי הוא יתעל את מירב משאביו לעיסוק בזירה המוניציפאלית.

"דרעי ימשיך ביתר שאת וביתר עוז בהנהגת התנועה. הוא מקבל גיבוי מלא מהציבור, מחברי הכנסת וגם מכל חברי מועצת חכמי התורה שכולם מחזקים את ידיו ומברכים אותו. רק הוא יודע לנווט את הים הסוער הזה", אמר בראיון לרדיו 'קול חי'.

"הוא לא מפסיק להתעסק בנושא הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בעוד שנתיים. הוא יושב עיר-עיר לפתור את כל הבעיות. לש"ס יש את מספר חברי המועצות הגדול ביותר מכל המפלגות בארץ. כשדרעי לוקח משהו לידיים ומטפל בו זה עד הסוף".

בדבריו סירב לבקר את המערכת המשפטית. "אני לא מתלהם ומשתדל לא לדבר נגד אנשים אלא ברמה העניינית. אין ספק שמה שעבר דרעי אני לא מאחל אפילו לשונאים שלנו, אבל הקב"ה מנהל את העולם ואנחנו בטוחים שמעז יצא מתוק. אני חושב שש"ס תתחזק כי היא עוזרת לאנשים ועונה לפניות הציבור בלי סוף. אנחנו עושים עבודה נהדרת מול הציבור ובסוף תהיה לזה תמורה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו