Tomer Neuberg/Flash90

רגב קוראת לישראל כץ להתעשת: "לא להפוך לגדעון סער החדש"

המאבק בתוך מפלגת הליכוד נגד קבוצת הליכודניקים החדשים: מירי רגב תוקפת את ישראל כ"ץ, אחרי שהוא הואשם על ידי בנימין נתניהו • "הם לא מצביעים לליכוד, אלא באו לשנות את ה-DNA של המפלגה, להכחיד ולהרוס אותה מבפנים"

אחרי המאבקים בליכוד סביב הוצאת קבוצת המתפקדים "הליכודניקים החדשים" והקמפיין שמוביל נגדם היו"ר בנימין נתניהו, השרה לשעבר מירי רגב יצאה היום (שני) במתקפה חריפה נגד יו"ר מזכירות המפלגה, ישראל כץ, שלא מנע את כניסתם ולא סייע לנתניהו בהוצאתם מהמפלגה.

"אני קוראת לישראל כץ להתעשת ולא להפוך לגדעון סער החדש", אמרה רגב בראיון בערוץ כנסת. "ישראל כץ לא הבין את תרגיל ההונאה שהיה פה", האשימה השרה לשעבר.

היא דרשה "שיגיד חד וחלק שאנחנו לא מכשירים את אותם הליכודניקים החדשים. כל מי שהוא 'ליכודניק חדש' לא מצביע לליכוד, אלא בא לשנות את ה-DNA של המפלגה, להכחיד ולהרוס אותה מבפנים, והוא לא יהיה חלק מהמפלגה הזאת".

נתניהו האשים כי "איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף. לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה".

"הם מתפקדים לליכוד כדי לגרור את המפלגה שמאלה בכל התחומים", הוסיף יו"ר האופוזיציה "הם דורשים לתמוך בוויתורים לפלסטינים, פועלים נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון, לוחצים להקים ממשלה עם השמאל והפייק-ימין ופועלים כדי להנציח שלטון הפקידים והיועצים המשפטיים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו